Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów po małej przerwie. Chciałbym się pochwalić - w sobotę oglądałem mojego Buella. Po długim oczekiwaniu przyjechał wreszcie do Rzeszowa. Na dobry początek nie chciał opdalić, ale po wymianie świec udało się. Odbyłem króciutką przelotkę - jeszcze się go boję. Jedyne co mogę powiedzieć to JEST MOC!!! Prawdopodobie we wtorek będzie już naprawdę mój. Niedługo zarzucę Was pewnie pytaniami :) , więc proszę o wyrozumiałość. Teraz pierwsze - czy akumulator można ładować poprzez wtyczkę serwisową. Znajomy poleca mi specjalną ładowarkę z funkcją podtrzymywania i twierdzi, że ta wtyczka także służy do podłączania ładowarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolarek... Ale sprawdziłeś czy tarcza jest dokręcona i czy koło nie ma bicia?

alejanu... Wtyczka diagnostyczna/serwisowa jest czteropinowa. Gniazda ładowania zwykle są dwupinowe, zwykle z dobrą ładowarką motocyklową dodawany jest taki kabelek który podłącza się do aku i wyprowadza w dostępne miejsce.

talaxon... Wpadłbym do Poznania ale w tym terminie mamy "rozpoczęcie" w naszym mieście.

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy Bułek. Czytam was prawie od roku i stwierdziłem , że zarejestruję się w końcu na forum. Zawsze to jednak można coś napisać. Przy okazji pozdrawiam Maarp'a. :))

Czesc,

 

jestes z Wawy? moze kiedys bysmy sie gdzie spotkali i posmigali? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomoc potrzebna. W dniu wczorajszym zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE.

Najprawdopodobniej jest to spowodowane nieprofesjonalnym rozłączeniem

układu EXAP(zawór wydechowy)(słychać dziwne dzwięki z mechanizmu

napędzającego linkę)przez serwis V-force.

 

Jakieś porady co robić?

 

dodam że to buell XB12STT wydech jardine, filtr powietrza K&N.

 

Co pomoże? reset komputera? wykasowanie błędu? wgranie race mapy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz Jardine dlaczego siłownik przepustnicy wydechu nadal masz zamontowany?

Prawidłowo powinno się go wyłączyć i wymontować w celu ograniczenia masy motocykla :biggrin: :biggrin:

Pomoże oczywiści podpięcie pod kompa. Zakładam że siłownik nadal podpięty jest do wiązki i teoretycznie działa? Jeśli tak, to check engine nie powinien się zapalać. Może jest inny powód?

Napisz w jakim celu byłeś w serwisie, co było robione?

Który rocznik 2007 czy 2008??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga!!! Zaczynam pytać :icon_biggrin:

Pyt.1 - jako, ze mój Buell nie ma wielkiego przebiegu, ale już prawie 4 lata będę powoli wymieniał mu płyny ustrojowe. Kolega podpowiadał mi, że warto wymienić płyn hamulcowy. Ze względu na wielkość przedniej tarczy płyn po ostrym heblowaniu podobno lubi sie zagrzać. Dlatego on zaleca płyn racingowy. Jaki płyn należy zalać? Dot 4, czy 5 , czy może 5.1? Podobno Harley ma specyficzny płyn.

Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47

Edytowane przez alejanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alejanu... Płyny wypada wymienić choć raz w roku.

Co do płynu hamulcowego to płyn wyczynowy jest kilkukrotnie droższy niż zwykły DOT4. Tak więc ja wolę częściej ale taniej (a nie raz na 4 lata :-D ).

Co do wydechu - ja lubię Jardine. Tani i wg mnie najbardziej uniwersalna konstrukcja. Można stosować z pługiem i bez - a zbędne uchwyty nie straszą i nie szpecą. Ale niektórym nie odpowiada. Fajnie brzmi również Sebring i oryginalny Race Buella.

 

michalcz2... Za dużo to nie wyjaśniłeś. Jeśli siłownik jest wpięty to "check engine" nie powinien się świecić. Jeśli się świeci jest inny tego powód. Zapalony w trybie ciągłym "check engine" świadczy o aktualnym błędzie a nie o błędzie historycznym (który nota bene zapisany jest w historii jeśli nie został zresetowany).

 

r3dDog... Jak nikogo nie znajdziesz, zapraszam do mnie. :-) Przejedziesz się czyli przyjemne z pożytecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga!!! Zaczynam pytać :icon_biggrin:

Pyt.1 - jako, ze mój Buell nie ma wielkiego przebiegu, ale już prawie 4 lata będę powoli wymieniał mu płyny ustrojowe. Kolega podpowiadał mi, że warto wymienić płyn hamulcowy. Ze względu na wielkość przedniej tarczy płyn po ostrym heblowaniu podobno lubi sie zagrzać. Dlatego on zaleca płyn racingowy. Jaki płyn należy zalać? Dot 4, czy 5 , czy może 5.1? Podobno Harley ma specyficzny płyn.

Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47

 

1.Ja uzywam szelowski DOT4 sprawdza sie dobrze.

2.Jardine RTone sam posiadam w sumie zadna rewelacja, wykonanie taie sobie, po jakims czasie bedziesz musial pospawac uchwyt kolana bo lubi peknac, mocowanie nr 2 te tuz przed wachaczem to juz smiechu warta robota kowala (srednica sie nie zgadza, uszczelka to hu..nia), ja swoje przerobilem. Do jardine dorobilem DB killera (BO JEST BAAARDZO GLOSNY) zeby go troche wygluszyc jak narazie go nie wyfukalo.

Do sportowego wydechu bedziesz potrzebowal sportowego filtra powietrza.

 

r3dDog... Jak nikogo nie znajdziesz, zapraszam do mnie. :-) Przejedziesz się czyli przyjemne z pożytecznym.

 

dzieki maarp ale chyba taniej mnie wyjdzie zakup kabla :) ale kto wie moze kiedys Cie odwiedze...

Edytowane przez r3dDog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi (także na priva :notworthy: ). Widzę, że to forum żyje, a odpowiedzi są naprawdę fachowe.

Dostałem dzisiaj książke obsługi Buella i wyczytałem, że faktycznie trzeba lać płyn hamulcowy D.O.T. 4.

Co do wydechu to jeszcze się wstrzymam skoro r3dDog tak radzisz i poszukam czegoś innego, choć przyznam, że cena jest baaardzo kusząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.Jardine RTone sam posiadam w sumie zadna rewelacja, wykonanie taie sobie, po jakims czasie bedziesz musial pospawac uchwyt kolana bo lubi peknac, mocowanie nr 2 te tuz przed wachaczem to juz smiechu warta robota kowala (srednica sie nie zgadza, uszczelka to hu..nia), ja swoje przerobilem. Do jardine dorobilem DB killera (BO JEST BAAARDZO GLOSNY) zeby go troche wygluszyc jak narazie go nie wyfukalo.

Do sportowego wydechu bedziesz potrzebowal sportowego filtra powietrza.

 

 

Jardine sam w sobie nie jest aż tak głośny poprostu wypluło ci ze środka wypełnienie kup wypełnienie roznituj i zapakuj od nowe ,powróci bas i będzie ciszej.

 

Pyt. 2 - w niedalekiej przyszłości chciałbym zmienić wydech. Stawiam na wrażenia akustyczne i chciałbym, zeby był to jak najgłośniejszy wydech, ale o basowym głębokim brzmieniu. Czy mogli byście mi polecić coś konkretnego? Na ebayu teraz jest tylko to...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-JARDINE-MUFFLER-EXHAUST-BUELL-LIGHTNING-FIREBOLT-/120708922183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c1acffb47

 

 

Najgłośniejszy na rynku jest D&D przynajmniej według tego testu http://www.americansportbike.com/Exhaust_Shootout.html miałem fabrycznego "Race" ,oblatywałem Jardine i Sebringa na innych Buellach i powiem wam że D&D łeb urywa ,wykonanie kowalskie (toporny i ciężki) ale gada tak że gęba sama się uśmiecha jak dodasz gazu. Brzmi jak by miał z 1600ccm a nie 1000ccm pojemności.

 

S&S sie wypieli na buella. Odpisali, nie maja dla mnie nic. Big bore musi poczekac, na razie trwaja negocjacje z zona.

 

Dziadek jestes tutaj ? Bardzo mi sie podoba przeniesienie tablicy na palaku tak jak ty to zrobiles. Mozesz podeslac mi rys techniczny ? Nie drga ci to ? Jak przeniosles hamulec ? :)

 

Gadżeciarz ;-)

 

Zona tez tak twierdzi :(

Czuje sie niedoceniany :)

 

 

Chcesz Big Bore kit szukaj tu: http://www.nrhsperformance.com/ Od nich kupiłem kute tłoki podwyższające kompresje (rozwiert pod 1000ccm) albo http://www.revperf.com/XB9-XB12/xbPerformKits.html te dwie firmy mają wszystko do Buelli

Z tym że oryginalny wał nie pociągnie długo, miałem okazje obletać 88ci kolegi z poznania ,obień straszny ale ztego co słyszałem wał długo nie dał rady.

 

Co do tablicy nie drży ,na początku była bez wspornika z drugiej strony (płaskownika) to latała ja wściekła,potem dałem aluminiowy dla usztywnienia ale nie podołał zadaniu. Dopiero stalowy płaskownik spełnił zadanie i mam spokój ,miała robić jako chlapacz a przy okazji wygląda fajnie.

 

Hamulec.

 

Zacisk Brembo od ducati zmieniony przewód hamulcowy płyta aluminiowa duuużo mierzenia duuużo frezowania i szlifowania ale wyszło.

W sumie nie jest to takie trudne tylko trzeba cierpliwości czasu dremela fleksa i wiertarki :icon_rolleyes: .

 

Ale się rozpisałem ,dawno mnie tu nie było :icon_razz:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...