Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Z tego co wyczytałem to gość na forum buelletinboard miał podobny ,problem odpowiedź na problem:

"Zbyt uboga mieszanka potrzeba więcej paliwa,sprawdż przewódy zapłonowe i wtyczki czy nie mają otarć itp.

Tak samo wiązki kabli ,gdy motocykl się nagrzewa mogą robić się przebicia i dzieją siędziwne żeczy.

 

Kup kabel diagnostyczny ściągnij EcmSpy sprawdź kody błędów , czasy zapłonów,zresetuj TPS,przy pomocy ECmSpy możesz sprawdzić skład mieszanki AFV pewnie będzie za wysoki (powyżej 100%)."

 

Zakup kabla itak wyjdzie taniej niż jedna wizyta w salonie HD :rolleyes: jak sprawdzisz to co ci napisałem to postaram ci sie pomuc tylko będe potrzebował dane z twojego ECM żeby wysłać do Mike Cooba on podpowie wtedy co i jak.

 

Aha możesz jeszcze zobaczyć ile razy mruga lampka np: 3 szybkie ,2wolne 3 szybkie i sprawdzić w service manualu co to oznacza.

Albo zapraszam do Jeleniej na któryś łikend to zajżymy co w nim piszczy.

 

Kabelek sprawilem sobie na USB niestety nie dziala :/ jutro lub pojutrze bede mial na COMa.

 

Co do kodu bledu to zwarlem odpowiednie piny w kostce i jest to kod 14 - czujnik temp silnika. Czyli moto sie przegrzewa ;)

Dodatkowo z tego co wiem to wentylator chyba nie wlacza sie zbyt czesto przy takich temp? Moj napiera juz po kilku km :/

 

Jak tylko bede mial kabel diagnostyczny to odezwe sie na PW. W srode jade tez na test cisnienia oleju.

 

Dzieki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelek sprawilem sobie na USB niestety nie dziala :/ jutro lub pojutrze bede mial na COMa.

 

Co do kodu bledu to zwarlem odpowiednie piny w kostce i jest to kod 14 - czujnik temp silnika. Czyli moto sie przegrzewa ;)

Dodatkowo z tego co wiem to wentylator chyba nie wlacza sie zbyt czesto przy takich temp? Moj napiera juz po kilku km :/

 

Jak tylko bede mial kabel diagnostyczny to odezwe sie na PW. W srode jade tez na test cisnienia oleju.

 

Dzieki za pomoc :)

 

 

Czasami z usb są problemy,a podłączyłeś wszystko jak trzeba tzn. żeby zadziałał przekręcasz kluczyk na on dajesz na luz i wciskasz sprzęgło inaczej nie połączy.

I w ecm spy wybierasz poszukuj portów a żeby zresetować np tps (pierwsza strona z zegarami) trzeba wcisnąć ikone z kluczami.

Jak coś to dzwoń będzie szybciej 600-254-430

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zdobyłem pierwsze doświadczenie w kwestii przeróbki komina w BUELLU 1200 ale nie wiem jaki to był konkretnie model .Ale powiem wam że zawiodłem się na materiałówce tej firmy zastosowanej w oryginalnym tłumiku .Japonia i Europa już dawno w swoich układach stosuje kwasówkę lub nierdzewkę a tu jedynie z nierdzewki jest kolektor ,rura która wchodzi na kolektor i do tłumika oraz rurka wylotowa, a pozostała reszta to zwykła blacha którą się słyszy jak rdza ją wpierdziela. :biggrin: Rozciąłem go na spawach i po obwodzie i w zdłóż poszycia w celu wywalenia zawartości a konkretnie 4 przegród z plątaniną pordzewiałych rur ,wyciąłem pasek blachy perforowanej do zwinięcia w rure na przelot. zastosowaliśmy średnicę przelotu jak w ciężarówce 60mm wewn. obawiając się o nadmierną hałaśliwość przy tak wielkiej średnicy ,Standardowo na przelot poszła wełna stalowa z nierdzewki ponad 0,5cm grubości, na to nawinąłem 3 zwoje grubej tkaniny szklanej -rowingowej to wszystko zostało ściśle oplątane cienkim drutem w celu nie poluzowywania się , całą pozostałą przestrzeń komina wypełniłem specjalnym kocykiem szklanym odpornym na wysokie temperatury. Po złożeniu i pospawaniu w osłonie argonu dospawaliśmy 15cm rury z kwasówki o średnicy 60mm jako wylot ,szybki montaż i próba generalna -moto dostało łądnego miękkiego basu ale dźwięk o dziwo nie głośny .Po tym doświadczeniu wiem że do Buella przelot poniżej 65-75mm średnicy niema sensu zakładać . Jeszcze nie mam info jak moto jeździ czy ma więcej momentu itp. .Bardzo bym chciał udostępnić fotostory z etapów prac ale kurde :banghead: zapomniałem zabrać aparatu z domu.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano zwykła blach ameryka panie :icon_rolleyes:

 

Ja też to przerabiałem tylko w inny sposób wg:http://www.voodoo-fabrication.com/mufflers_pg1

Włąśnie gościu sprzedał swój patent na kolejne dwa tłumiki :lalag:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Pytanko, jaki zastosować filtr powietrza?, czy przerabiać należy puchę filtra?. Widziałem gdzieś w sieci, jakieś nawiercane otwory itp.

Do tej pory mam sportowy komputer i wydech... ale to z tego co wyczytałem to nie wszystko podobno. Mam seryjny filtr powietrza... i jak się doczytałem powinienem mieć sportowy.

Gdzie ewentualnie można kupić taki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tej kwestii nie pomogę, przerabiam tłumiki ale w stojeniach zasilania i składu mieszanki się nie specjalizuje ,może zadzwoń do Rycha :notworthy: do Motostodoły do Jedwabnego,może ci ze stanów ściągnie,ja w swoich po preróbkach nic nie zminiałem i jest wszystko ok.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edzio, kiedy to nawet ja -> totalny laik, wiem że "jeśli jest duży wylot, to musi też być duży wlot". Generalnie aby wszystko działało jak należy, to wraz ze wstawieniem "sportowego" wydechu i dużym przelocie powinno się wstawić sportowy filtr, aby silnik dostawał również więcej paliwa ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem fotki, o którym wspominałem:

http://www.freewebs.com/martin_brown/modif...12%20airbox.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t80/Aus...12SS/AirBox.jpg

 

Nie wiem czy to coś daje...tzn domyślam się, że buła może sobie bardziej złapać oddech, ale nie wiem czy wówczas nie osłabia się działanie wlotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edzio, nie szalej, że tam się zaraz zawiodłeś. Słabe materiały użyte, bo to przeznaczone jest do wywalenia zaraz po wyjeździe z salonu :icon_biggrin: Tak na serio, to moto nie jest dużo głośniejsze, ale dostało ładnego, miękkiego i donośnego basu. Teraz w korku wystarczy tylko delikatnie ruszyć manetką i się robi miejsce :icon_biggrin: Mam pytanie do posiadaczy starszych bułek, czy w airboxie od strony cylindra, jest jakaś zaślepka, deflektor, czy coś w tym stylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawić sportowy filtr, aby silnik dostawał również więcej paliwa mrugacz.gif

 

no nie bardzo,

jak dasz filtr o swobodniejszym przepływie to zubożysz mieszankę (czyli proporcjonalnie dasz mniej paliwa)

aby dostawał więcej paliwa dajesz większą dyszę główną

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kilka innych rzeczy.

Wprowadzenie przeplywowego tlumika i sportowego fitra moze spowodowac sytuacje do ktorej komp juz nie da rady sie dostosowac i mieszanka bedzie za uboga bez stosowania np PC lub innego ustrojstwa majacego wieksza mozliwosc manewrow ukladem wtryskowym.

Pamietajcie ze ten silnik jest juz dosc powaznie w porownaniu z oryginalem wysilony i proby zrobienia z niego jednostki na poziomie Dukata moga sie odbic na trwalosci podzespolow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przejechałem się bułką 1125r (wprawdzie tylko pół godzinki ale i tak było fajnie)

nie mam doświadczenia z litrowymi japończykami i jak dla mnie bułka naprawdę się napędzała

na koło dźwiga się niesamowicie

nie jestem przyzwyczajony do sportowej pozycji więc za bardzo mi nie pasowała ale ergonomia w miarę ok

troszkę późno łapało sprzęgło ale reszta ok

przełączniki standardowe a nie jak w HD

zawieszenia na poznańskich dziurach dawały radę

prowadzi się w miarę łatwo i intuicyjnie

zmiana biegów troszkę nieprecyzyjna ale może to wina tego, że motocykl jeszcze dobrze nie dotarty

 

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Spoko już ze Szpadim działamy w tej kwestii o trwałość pieca to bym się niebał nie podnosimy mocy tylko chodzi o dostrojenie i "przystosowanie " obrotów użytkowych.

Wiadomo HD nie będzie chodziło tak równo jak Ducat cz TL al prostymi zabiegami nawet bez ingerencji w mapy można wyrównać jego prace i czkawki. :buttrock:

 

Kabelek sprawilem sobie na USB niestety nie dziala :/ jutro lub pojutrze bede mial na COMa.

 

Co do kodu bledu to zwarlem odpowiednie piny w kostce i jest to kod 14 - czujnik temp silnika. Czyli moto sie przegrzewa ;)

Dodatkowo z tego co wiem to wentylator chyba nie wlacza sie zbyt czesto przy takich temp? Moj napiera juz po kilku km :/

 

Jak tylko bede mial kabel diagnostyczny to odezwe sie na PW. W srode jade tez na test cisnienia oleju.

 

Dzieki za pomoc :)

 

 

Siemka!

 

Ruszyło się coś w kwestii przegrzewania?

Ostatnio po lataniu sprawdziłem chłodnice i faktycznie jest zimna nawet po ostrzejszej jeździe.

 

Pozdrawiam!

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze prace i gorąca linia z Dziadkiem XB (dzięki za pomoc i wyrozumiałość ;-) dały efekty których się nie spodziewałem. Silnik zaczął pracować jak nowo narodzony.

 

Pozostał jeszcze tylko jeden problem do rozwiązania i powinno być już jak należy. Szkoda, że czasu mam tak mało by przesiadywać przy Bułce :-).

 

Kabelek daje radę, ale trzeba też co nieco wiedzieć. Ja dowiedziałem się już wiele, ale to pewnie wierzchołek góry lodowej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze prace i gorąca linia z Dziadkiem XB (dzięki za pomoc i wyrozumiałość ;-) dały efekty których się nie spodziewałem. Silnik zaczął pracować jak nowo narodzony.

 

Pozostał jeszcze tylko jeden problem do rozwiązania i powinno być już jak należy. Szkoda, że czasu mam tak mało by przesiadywać przy Bułce :-).

 

Kabelek daje radę, ale trzeba też co nieco wiedzieć. Ja dowiedziałem się już wiele, ale to pewnie wierzchołek góry lodowej :D

 

Wszystko mabyć jak należy nie moge spać przez wasze motory ;) myśląc co może być nie tak :icon_rolleyes:

zdrówko panowie :flesje:

Edytowane przez Dziadek XB

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...