Skocz do zawartości

Wydechy w Kawasaki vn 800 classic


zigi222
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drodzy forumowicze, pasjonaci motocykli :)

Jestm nowy na tym forum i mam do Was takie pytanie a mianowicie:

Zakupiłem sobie moje pierwsze moto: Kawasaki VN 800 classic. Powoli poznaje dogłębniej moje moto, dużo czytam o tym modelu itd.Chcę przerobić oryginalne wydechy na wolne. Czy nie zakłuci to pracy silnika? Czy po przerobieniu nalezy jeszcze zwrócić na coś uwagę? Czy nie lepiej zakupić robionych fabrycznie wolnych wydechów. Z tego co się orientuję ludzie przerabiają w swoich moto na wolne. Proszę doradźcie mi jak najlepiej podejść do tej kwesti :crossy:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drodzy forumowicze, pasjonaci motocykli :)

Jestm nowy na tym forum i mam do Was takie pytanie a mianowicie:

Zakupiłem sobie moje pierwsze moto: Kawasaki VN 800 classic. Powoli poznaje dogłębniej moje moto, dużo czytam o tym modelu itd.Chcę przerobić oryginalne wydechy na wolne. Czy nie zakłuci to pracy silnika? Czy po przerobieniu nalezy jeszcze zwrócić na coś uwagę? Czy nie lepiej zakupić robionych fabrycznie wolnych wydechów. Z tego co się orientuję ludzie przerabiają w swoich moto na wolne. Proszę doradźcie mi jak najlepiej podejść do tej kwesti :crossy:

 

Pozdrawiam

Najprawdopodobniej bedziesz musial zrobic regulacje . Skorzystaj z wyszukiwarki, temat wolnych wydechów był poruszany z tysiąc razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 800 ma fabrycznie dosyć ubogą mieszankę, wyprucie wydechów sprawę pogorszy. Ale było o tym na forum łącznie ze zdjeciami jak wyciąć wydechy żeby było ładnie i dobrze.

[/quote

 

 

Naczytałem się sporo na tym forum na temat wybebeszania wydechów. Większość pisze o motocyklach sportowych Ale jak się to ma konkretnie do vulkana 800. Skoro ma ubogą mieszankę, nie należy przerabiać na wolne... Większość motocyklistów posiadających vulkany mają wolne wydechy, zatem czy po regulacji gaźnika silnik bedzie dostawał w dupe? Czy są to jedynie mity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyprułem wydechy po pierwszych 20km... i jeździłem tak 3 sezony. Zobacz

>>link<<

tam masz 2 rodzaje wiercenia - całościowe ;) ...lub mientkie :) Możesz zacząć od tego drugiego i ocenić czy ci pasuje. poza tym jak masz pusty wydech trzeba podregulować skład mieszanki - to wszystko. Ja nie stwierdziłem żadnych efektów ubocznych.

Edytowane przez Szafir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja też rozważam przerobienie wydechów w nowonabytym Vulcanie.

Chyba jednak na całościowe ich wypróżnienie się nie zdecyduję.

Kumpel założył puste wydechy do Dragstara 650 i teraz robi on taki hałas jak nisko przelatujący F16.

Chciałbym uniknąć podobnego efektu. Chodzi mi raczej o uzyskanie miłego, trochę głośniejszego basowego brzmienia.

 

Poszperałem trochę przejrzałem sporo postów. Niestety niewiele jestem mądrzejszy. Opinie są dość zróżnicowane wręcz sprzeczne chwilami. Rozwiercenie daje dobry efekt wg jednych, wg innych słaby; trzeba regulować gaźnik po takim zabiegu albo nie trzeba itp. itd.

Mnie natomiast zastanawia jedno. Co by było gdyby wykombinować długie wiertło, wsadzić je do środka i przewiercić na wylot ten element znajdujący się wewnątrz /ten na zdjęciu w linku poniżej -oczywiście bez jego wyciągania/?

http://www.ipass.net/dmvinson/baffle2.jpg

Edytowane przez crocop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TZN. ,że nie mogę tak bezkarnie założyć drugiego kompletu? ( mam dodatkowo te wyprute)

 

Znaczy sie mozesz i zobacz jak zareaguje motocykl/silnik.

Ja kupilem do swojego calkowicie puste, dlugie rury i tez pytalem na forum co sie stanie.

Doswiadczeni koledzy :rolleyes: powiedzieli: zaloz i sprawdz co bedzie :biggrin:

Tak tez i Tobie radze: zaloz, odpal maszyne, POCZEKAJ az bedzie ciepla i posmigaj troche.

Jak bedzie OK to ........... bedzie OK, jak nie to ............. regulacja, prawdopodobnie gaznika/ow i skladu mieszanki :evil:

 

[...]Kumpel założył puste wydechy do Dragstara 650 i teraz robi on taki hałas jak nisko przelatujący F16.

 

Sa takie puste wydechy co maja jeszcze decibel killer, wlasnie po to aby z motocykla nuie zrobic czolgu :bigrazz:

Ja te DK zdejmuje tylko na jakies zloty i wtedy jaest naprawde glosno a tak smigam z nimi i jest mily, przyjemny dzwiek a i tak mnie slychac :D

 

Mnie natomiast zastanawia jedno. Co by było gdyby wykombinować długie wiertło, wsadzić je do środka i przewiercić na wylot ten element znajdujący się wewnątrz /ten na zdjęciu w linku poniżej -oczywiście bez jego wyciągania/?

http://www.ipass.net/dmvinson/baffle2.jpg

 

Nic .........

Sztuka polega na tym, aby wlasnie pozbawic tlumik tych dodatkowych scianek i wyciszaczy a samo wywiercenie otworu w tej rurce nic Ci nie da.

Dopiero jak wywalisz jakas scianke lub ponawiercasz ja bedzie jakis efekt.

Ja najpierw w swoim dragu wywalilem te cale bebechy, jak pokazales na linku.

Dzwiek byl OK, ale nie powalajacy a dopiero potem kupilem calkowicei puste :crossy: i wtedy byl CZAD !!!

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...