Młody Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Dziwne rzeczy mają miejsce zwykle w hameryce - firma HDT wyprodukowala enduraka z silnikiem diesla - wg zapewnień producenta zuzycie paliwa to ok. 2 litry na 100km. Więcej TUTAJ (po polsku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Stare - było i to już dawno.... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...34349&hl=diesel Edytowane 24 Marca 2008 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 całkiem ciekawe, jeśli wejdzie to na szerszy rynek ma okazjie na dużą sławę, przy tych cenach benzyny :icon_razz: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Spalanie - 2l/100km a pojemnosc zbiornika 20litrow - fajnie jest tankować raz na 1000km :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ekonomia ekonomią a gdzie dzwięk przyspieszenie i to wszystko co ma 1000ccm w benzynie ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Myślałem że będzie cięzszy niż 160kg. za ciężki do terenu ale taka oszczędność, wziąłbym odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) To nie ma 1000ccm tylko 611 ccm :crossy: Cos za cos masz ekonomiczne moto wzamian za dzwiek i moc ale mimo wszystko mi sie podoba fajna sprawa takie spalanie wjechac w teren i nei wyjezdzac caly dzien tylko non stop rezac :) Edytowane 24 Marca 2008 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ludzie ale to nadal kawasaka klr! :cool: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Dla Wojska w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 hmm ciekawe jak jest z żywotnością tego silnika, czy mozna go bardziej katowac niz benzyne ? hmm ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 silnik to bedzie jak w traktorze nie zajedziesz go przez lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Poczekamy jeszcze parę latek i będziemy śmigać np. na ktm 535 disel z 50 konnym silnikiem,Pełny bak na 500 km.Super idealny na długie enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Ja bym obstawiał KTM EXC 520 h ;) Bardziej technologia bedzie szła w kierunku wodoru niz zanieczyszczających srodowisko diesli... samochodą juz zrobili taką krzywde niedługo przyjdzie czas na nasze pierdząco-dymiące motorki :icon_mrgreen: :biggrin: Edytowane 24 Marca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ludzie ale to nadal kawasaka klr! ;) no wlasnie dlatego klr nie ttr :icon_mrgreen: , amerykance wiedza co dobre , w padlinach nie gustuja :biggrin: a tak to mniej wiecej moze pracowac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin962 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Jak dla mnie to super 2l na 100km, po obejrzeniu filmiku sądze że nie jest taki zły w terenie, może nie ma dynamiki jakiegoś 2T ale chyba daje sobie dobrze rade.A z żywontoscią chyba nie jest źle bo to DIESEL. Edytowane 24 Marca 2008 przez Marcin962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.