Skocz do zawartości

Diesel enduro


Rekomendowane odpowiedzi

To nie ma 1000ccm tylko 611 ccm :crossy: Cos za cos masz ekonomiczne moto wzamian za dzwiek i moc ale mimo wszystko mi sie podoba fajna sprawa takie spalanie wjechac w teren i nei wyjezdzac caly dzien tylko non stop rezac :)

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał KTM EXC 520 h ;) Bardziej technologia bedzie szła w kierunku wodoru niz zanieczyszczających srodowisko diesli... samochodą juz zrobili taką krzywde niedługo przyjdzie czas na nasze pierdząco-dymiące motorki :icon_mrgreen: :biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie ale to nadal kawasaka klr! ;)

no wlasnie dlatego klr nie ttr :icon_mrgreen: , amerykance wiedza co dobre , w padlinach nie gustuja :biggrin:

 

a tak to mniej wiecej moze pracowac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to super 2l na 100km, po obejrzeniu filmiku sądze że nie jest taki zły w terenie, może nie ma dynamiki jakiegoś 2T ale chyba daje sobie dobrze rade.A z żywontoscią chyba nie jest źle bo to DIESEL.

Edytowane przez Marcin962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...