Skocz do zawartości

jakie tworzywo do amortyzacji


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz w którym miejscu masz luzy - na osi wahacza , łożyskowaniu dźwigni czy w uchu amora? Jesli w tym miejscu sa oryginalnie łożyska igiełkowe to musza byc wymienione i żadne przeróbki nie wchodzą w grę.

W amorze powinna być tuleja gumowo - stalowa. Tu można pomyśleć o naprawie tego elementu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak np.mam luz w uchu amora(ale na przedłużce troche niżej,bo w xt jest amor a pod nim 2 "przedłużki"i dobpiero przykręcone do ramy) i mam to juz troche wybite i łożysko jest za małe to czym to nadłożyc?

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak np.mam luz w uchu amora(ale na przedłużce troche niżej,bo w xt jest amor a pod nim 2 "przedłużki"i dobpiero przykręcone do ramy) i mam to juz troche wybite i łożysko jest za małe to czym to nadłożyc?

Być może można tulejować gniazda w które wstawiane sa łożyska (nie wiem jakiego typu, czy z bieżnią wewnętrzną i zewnętrzną, czy ślizgowe, więc trudno konkretnie poradzić. Ale jak znam konstrukcje japońskie to w grę pewnie będzie wchodzić tylko wymiana części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak np.mam luz w uchu amora(ale na przedłużce troche niżej,bo w xt jest amor a pod nim 2 "przedłużki"i dobpiero przykręcone do ramy) i mam to juz troche wybite i łożysko jest za małe to czym to nadłożyc?

 

 

piszesz nieskładnie - sprecyzuj

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niczym tego nie zastąpisz tylko należy w serwisie zamówić łożyska i sworzeń z nimi współpracujący.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No dokładnie, jakieś kombinacje... Idziesz do dealera, zamawiasz komplet łożysk ew. tylko wybrane łożysko, zakładasz i masz spokój na dłuższy czas. Dodam, że nie kupisz tych łożysk akcesoryjnie, zapomnij. Ale oryginał da Ci gwarancję, że pojeździsz.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ja nadal czegoś nie kumam. Na moje to masz wybite łożyska, a Ty się upierasz przy jakiś materiałach do usunięcia luzów wynikających z tego, że łożysko sie skonczyło. Na moje takim materiałem jest nowe łożysko. Problem taki, że są one dość niestandardowe i nie idzie dokupić poza serwisem motocyklowym...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK.dzięki.A powiedzcie mi czy tak ogólnie istnieje coś to eliminacji luzów?jakies tworzywo?

Migomat, kołek drewniany, rurka stalowa lub pret o odpowiedniej średnicy. To dla jaj, na poważnie to albo nie rozumiesz co ludzie ci radzą albo chcesz kogoś wsadzić na kolejną minę. :) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...