Nico Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Przyglądal sie.Kapselkow tam nie ma zadnych ,sa wkrecane sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 wiec teraz brniemy dalej.. modul-impulsatory-polaczenia miedzy nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) Zobacz do odpowietrzenia zbiornika paliwa, czy paliwo jest w gaźnikach, czy sitko w kraniku jest czyste?Podaj mu paliwa z jakiejś flaszki. Pzdr. Edytowane 28 Marca 2008 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 posprawdzalem...w dalszym ciagu nie odpala ,iskra jest slaba i strzela poteznie w tlumik.chgw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 No nima haka - musisz systematycznie i dokładnie sprawdzić układ zapłonowy. Od impulsatora po świece. Krok po kroku, element po elemencie. Nikt nie mówił, że ma być łatwo... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 nie wydaje mi się żeby coś było z paliwem. jeśli by brakowało, to nie zapaliłby, ale nie strzelałby w tłumik. przyczyny szukałbym w układzie zapłonowym: przyspieszacz, impulsator, cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Problem polega na tym ze iskra jest na pewno za slaba i nie wiem czemu.Ako podpialem nawet od auta dodatkowymi kablami ,cewki zamienione.Przez chwile iskra byla taka jak powinna ,a pozniej znowu słaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 a moze regulator napiecia padl w ten sposob ze pracuje na zwarciu i po prostu prad z akumulatora "ucieka" przez niego na mase i nie ma sily wytworzyc odpowiedniej iskry? odlacz regulator i sprawdz wtedy co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZieDZic666 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 witam panowie.Czy ktos wie jak sciagnac manuala do cb 900 boldor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.