NaczelnyFilozof Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Zawitało do mnie FSo do garażu. 91r. Sąsiadce dziwnie to auto jeździ. Mechanik kilka miesiecy temu powiedział że trzeba wymienić usczelke pod głowicą. Ja mam teraz "zobaczyć" ten silnik. Auto jeździ. Świece czarne. Mym zdaniem sadza. Nie olej. Samochód ponoć nie spala oleju. W chłodnicy płyn OK. Bez oleju. Jak silnik pracuje to żadne bąble z chłodnicy nie lecą. Po zdjęciu odmy leci dym Sprezanie na silniku (nie zimny i nie gorący) 6 6 6 6 barów . Zawory grają jak orkiestra. Zerkne jutro na luzy zaworowe. Tyle że w 91 roku coś zmieniali silniki. I nie wiem jak z luzami? Nowe silniki miały miec 0,15/0,2 starsze 0,2 0,25. Skąd wiedziec jaki tam jest silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Cos słaba ta komprecha;/ Mój ojciec miał kiedyś Poldolota to sprężanie było w 3 garach 10bar i w jednym 9,7bara jak dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 jak sra dymem z odmy to ustawienie zaworów mu już nic nie pomoże. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Wszystko wskazuje na to, że pierścienie zużyte. Stąd ten dym i sprężanie 6atm co jest strasznie niskie. Musiałbyś zwalić głowice, miske i wyjąć tłok, bo innego wyjścia nie ma. Chyba że zawory są ciasno, ale mówisz że grają to nic innego nie widać. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 W takim aucie robienie silnika się najczęściej nie opłaca więc chyba jedyna droga to schrot, chyba że się trafi gdzieś silnik za grosze w dobrym stanie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 ta tylko za przekladke silnika, zaplaci wiecej niz warte jest auto :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 a moze zrob test i zalej jakims magicznym moto-doktorem? :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 albo zrob test , jak Clarkson ;) http://youtube.com/watch?v=TomR2ayE9dc Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Zaworów ciasnych nie ma. Podkreciłem wolne obroty.Zmniejszyłem przerwe na świecach.Wypiąłem odme z dolotu filtra (nie mówcie ekologom) Testnąłem na drodze. prowadzenie w deche :crossy: Hamulcy zero i ekstra nurkuje. Sprawdziłem ciąg. Stara bestia jeszcze umie przyśpieszać na tych 6atm. Sąsiadka używa tego auta zadko. Silnik bym pewnie wymienił. Na złom szkoda dawać bo podłoga i blacha zdrowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.