pacho Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 JESTEM POSADACZEM ROVERA 75 2.0 LITRY V6.OD PEWNEGO CZASU GDY PSZESUWAM DRARZEK NA (D) POJAWILO SIE SZARPNIECIE I POTEM JAK JADE CORAS SZYPCIEJ I ZMIENIA TO TESZ JEST SZARPNIECIE GDY JEST JUSZ ROZGRZANY ZANIKAJA TE SZARPNIECIA NIEWIEM CO ROBIC PROSZE O JAKIES WSKAZUWKI CO ROBIC ZGURY DZIEKUJE I POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ogólnie jestem tolerancyjny ale to przechodzi "ludzkie pojęcie" .Chłopie "polska języka trudna języka''??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 "Pienć " razy czytałam zanim zrozumiałam o co chodzi Czy olej w skrzyni wymieniasz??Jeśli masz takie problemy,że bieg nie wskakuje na właściwych obrotach silnika i jeszcze "wyje" przy tym może być to wina skrzyni ale nie musi bo skoro po rozgrzaniu to ustępuje zacznij od sprawdzenia oleju, możesz też zrobić test skrzyni (szęsto bezpłatnie) :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Wymiana oleju, jeżeli to nie usunie szarpania to znak że skrzynia się kończy. Mieliśmy kiedyś A4 1.9 90 KM z automatem, szarpała strasznie ale poszła do żyda zanim zabraliśmy się za kombinowanie przy tej skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Najlepiej zrobisz jak pojedziesz do kogos co sie zajmuje tego typu rzeczami sam bym nic nie rył przy tym moze to po prostu jakas blachostka.znajomy mial 124 w automacie tez mu szarpalo wszyscy mówili ze olej trzeba wymienic moze podregulowac moze wlasnie sie kończy, wkacu sie wkurzył i pojechl do kolesia co robi wlasnie takie skrzynie okazalo sie ze weżyk od jakiegos podcisnienia sie zerwal blachoska a tyle zachody. ja jestem tego zdania ze jak sie mniema pojecia to sie nie ryje bo mozna wiecej naszkodzić. a słyszalem ze oleju w automatycznej skrzyni sie nie wymienia, ale newiem czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Wymiana oleju + obowiązkowo wymiana filtra. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 a słyszalem ze oleju w automatycznej skrzyni sie nie wymienia, ale newiem czy to prawda. Się wymienia. Były takie skrzynie manualne od VW w których nie było przewidzianej wymiany oleju. Ale że producent nie przewidział, że golf może zrobić zylion kilometrów to w Polsce też się w nich olej wymieniało. A w automacie zawsze olej z filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 JESTEM POSADACZEM ROVERA 75 2.0 LITRY V6.OD PEWNEGO CZASU GDY PSZESUWAM DRARZEK NA (D) POJAWILO SIE SZARPNIECIE I POTEM JAK JADE CORAS SZYPCIEJ I ZMIENIA TO TESZ JEST SZARPNIECIE GDY JEST JUSZ ROZGRZANY ZANIKAJA TE SZARPNIECIA NIEWIEM CO ROBIC PROSZE O JAKIES WSKAZUWKI CO ROBIC ZGURY DZIEKUJE I POZDRAWIAMno i oprocz oleju w aucie popracuj nad tym w glowie. tzn poedukuj sie. nigdy nie jest za pozno. twoja ortografia to masakra. no chyba ze jestes obcokrajowcem :icon_mrgreen: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Dzisiaj naczelny mechanik TVNu pokazał jak wymienia się olej w automacie. To sobie obejrzyj. Niezła fucha. Czyta książke, odkręca i dokręca śrubki. Dobrze że się nie pogubił. Inna sprawa, że on nie wie jak taka skrzynia działa. Jak powymienia wszystkie uszczelki i skończy mu się smar miedziany to skończą mu się pomysły na program. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 kolega opowiadał ze mechanik pierwszy raz zmieniał lej w automacie w kascie i nie wiedzia ze trzeba odpowietrzyc ja , i ni ebyo lepiej tylko sie zatarła:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Był tutaj przytoczony przykład skrzyni automatycznej w MB 124 - to nie jest dobry materiał porównawczy do Rovera. Skrzynia MB nie ma ani grama elektroniki i jest sterowana podciśnieniowo. Dlatego większość niedomagań rozwiązuje się na pomocą napraw/regulacji podciśnienia. W skrzyniach bardziej współczesnych niestety dowalono zawodną elektronikę. Generalnie skrzynie automatyczne we współczesnych samochodach są mocno zawodne, a jedne z gorszych robi VAG. Rover to też nie jest kozak - generalnie zbieranina części. Proponuję zasięgnąć opinii fachowca od ASB lub pojechać do niezależnego serwisu Rovera, ale koniecznie z kompem diagnostycznym. W W-wie n.p. Morgan Car System na Bokserskiej. U nich serwisuję swoje Land Rovery (obecny z automatem), a wcześniej Rovery. Od ponad 10 lat. Zawsze OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.