qlimaxDJ Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 (edytowane) Hmm...widziałem kiedyś na allegro zwłoki takiej WFMki zielonej i miała właśnie siedzenie obszyte takim dziwnym materiałem,który wyglądał na coś z epoki;)Być może wyszła jakaś niewielka seria,na początku produkcji z takimi właśnie siedzeniami:)W literaturze nie spotkałem żadnych wzmianek o takich siedzeniach,ale wiadomo jak to było,ciągle coś ulepszano i nawet specjalnie nigdzie nie było to odnotowane;) Edytowane 25 Marca 2009 przez qlimaxDJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Mam nadzieję, że założyciel tematu nie pogniewa się jak wrzucę tu kilka fotek z remontu mojej WFM-ki. Stan na dzień dzisiejszy: Zdjecie 1 zdjęcie 2 Jak to jest z tymi metalowymi osłonami nad puszkami narzędziowymi?? Czy były one oryginalnie zamontowane przy tym motorze czy to już wymysł poprzedniego właściciela?? Pytam bo sam mam takowe w swojej WFMce jak ją zabierałem od dziadka i nie wiem czy oryginalnie montowano je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldKrakMoto Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Te trójkątne wytłoczone osłony są jak najbardziej oryginalne. Były montowane w młodszych wersjach wfm i wsk - miały zadanie poprawić estetykę moto (tutaj polemizowałbym - bo mnie się nie podobają) w mojej s34 to było i jest choć średnio mi się podoba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A ja np byłem zawsze pewny,że takie osłony to były montowane tylko w WSKach:) Ale teraz to już sam nie wiem...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Oto chodzi na żadych starych zdjęciach nie spotkałem się z takimi osłonami. Owszem w WSKach montowano je nagminnie tylko że miały one w lewej osłonie wycięcie pod kluczyk zamykający siedzenie. W WFMce tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No więc przewertowałem dokładnie swoją literaturę: -,,Motocykl WFM,budowa-działanie,obsługa-naprawa'' (1955) -,,WFM M06-katalog części zamiennych'' (nie wiem który rok) -,,Naprawa motocykli WFM'' Jacek Urbańczyk (1966 chyba) -,,Polskie motocykle 1946-1985'' Andrzej Zieliński (2004) I nie ma tam ani jednej WFMki z takimi osłonami:)Dlatego moja teoria jest taka,że po prostu poprzedni właściciele w celu upiększenia motocykla dodali sobie osłonki jak w wsce;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dziwna sprawa, nie sądzę aby te osłony były dodane przez właściciela. Miały kolor identyczny jak reszta motocykla, nawet chyba były na nich resztki szparunków. Ale fakt, ze w drugiej WFMce (z 1963) nie ma tych osłon i błotnik z tyłu jest płytki a w tej ze zdjęć jest głęboki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Za PRL-owych czasów dominoweło kilka podstawowych barw czarny, czarwony ...... itd (w zalezności od fabryki), wiec dobranie części o takim samym kolorze nie stanowiło problemu. Zazwyczaj poprzedni własciciele nie przyznaja się do wprowadzanych zmina lub też nie pamiętają dlatego nie ma co sie tym sugerować. Jak coś to te osłony mogły być montowane jako wyp. dodatkowe pod koniec produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tia. Te osłony boczne to dodatek. WFM ich nie posiadały. Esencja biednego wyglądu WFM polega właśnie na braku tych osłon. :biggrin: Ogólnie to szpecą WFM-kę. Pod siedzeniem ma być goła rama i klakson umieszczony właśnie tam w miejscu osłon. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 (edytowane) A tu masz kilka fotek z mojej kolekcji. :biggrin: http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/WFM125# A dlaczego w Twoje kolekcji nie ma mojej WFM? :) Zapraszam do oglądania na moim koncie bikepics. Edytowane 22 Kwietnia 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A dlaczego w Twoje kolekcji nie ma mojej WFM? :) Zapraszam do oglądania na moim koncie bikepics. A można pożyczyć? Bardzo chętnie się poczęstuję.Dzięki. :biggrin: Pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam! Powiedzcie mi Panowie jak można sprawdzić czy przednie zawieszenie nadaje się do regeneracji itp?Mowa oczywiście o WFM:)Na co trzeba zwracać uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam! Powiedzcie mi Panowie jak można sprawdzić czy przednie zawieszenie nadaje się do regeneracji itp?Mowa oczywiście o WFM:)Na co trzeba zwracać uwagę? Zwróć uwagę na luzy goleni w rurach. Jak ma luz to do regeneracji. A na pewno ma więc wiesz co robić. :biggrin: Sorki za odpowiedź po terminie. Pewnie przód już masz zrobiony i tak. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Dzięki za odpowiedź :biggrin: Niestety nie mam jeszcze zrobionego przodu bo wszystkie prace z motocyklem zostały zamrożone mniej więcej do jesieni,ze względu na chwilowy brak czasu i kilka innych spraw rujnujących mój budżet :icon_mrgreen: A właśnie,a gdzie można zrobic taką regenerację lagów i ile to może kosztowac tak mniej więcej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 (edytowane) Ja robie regeneracje przodów do WFMki. Jak interesuje to pisz na priva. Edytowane 12 Lipca 2009 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.