YAGO Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) sprawa jest bardzo prosta, plywaja obroty luzem...... po konsultacjach z greedo i piotrem i kilkoma innymi kolegami, na gg posprawdzalem wszytsko, absolutnie wszystko.... -nowa swieca, fajka, kabel-gaznik czysty-tloczek ssania sprawdzony-zawory ustawione i sprawdzone juz chyba milion razy.....-kruciec sprawdzony, ma male pekniecia ale po posmarowaniu go neima zadnej zmiany-gaznik ustawiony wg servisowki zreszta jedyne co jest regulowane to sroba skladu mieszanki-oski przepustnicy maja jakis tam luz ale zostaly doraznie uszczelnione-nowe wezyki-sprawdzona droznosc wszystkich kanalow-kranik ok poprostu juz q.... niewiem co to jest, wszedzie sa nowe uszczelki, dla pewnosci uszczelnilem kruciec dodatkowo sylikonem gdzie sie dalo... filmik -> http://rapidshare.com/files/99054861/MOV00021.mp4.html Edytowane 12 Marca 2008 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a kompresje mierzyles? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jeżeli nie da się zmienić poziomu paliwa to wypada wymienić zaworki na nowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a kompresje mierzyles? nie, niemam powodu, poza tymi obrotami silnik pracuje bez zazutu Jeżeli nie da się zmienić poziomu paliwa to wypada wymienić zaworki na nowe. Piotrze moglbys jasniej? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Mógłbym:Jeżeli nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa a gaźnik ma go za dużo to należy wymienić zaworki na nowe i automatycznie poziom paliwa się obniży. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jeśli wszystko sprawdzone to jeszcze został rozrząd ,chociaż nie jestem pewny co do uszczelnienia przepustnic.Lewe powietrze na gaznikach dostaje. Dorazne uszczelnienie przepustnic ??/posmarowane krućce?? silikon to nie poprawi tych nieszczelnosci tym bardziej na częsciach obrotowech i ruchomych temp,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) Jeśli wszystko sprawdzone to jeszcze został rozrząd ,chociaż nie jestem pewny co do uszczelnienia przepustnic.Lewe powietrze na gaznikach dostaje. Dorazne uszczelnienie przepustnic ??/posmarowane krućce?? silikon to nie poprawi tych nieszczelnosci tym bardziej na częsciach obrotowech i ruchomych temp,,,, jak najbardziej masz racje ale chodzilo mi o sprawdzenie czy jest to wina krucca lub oski przepustnicy-powinno na chwile zadzialac ale nie zadzialalo, silikonu uzylem rowniez w miejscach laczenia gaznika z kruccem dla pewnosci, rozrzad jest ok, jesli chodzi o lewe powietrze to tez nie jestem do konca przekonany-bylo by widac po swiecy a nie widac.... Edytowane 13 Marca 2008 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 HMM.. ..według mnie to raczej dostaje lewego powietrza na ośkach przepustnic,sprawdż jeszcze wszystkie memrany czy nie ma pęknięcia moze być tam taki otworek mało widoczny,no ale niewidziałem tego gaznika jak to w hornecie naprawde wygląda. :biggrin: PS.sory DOMINATORZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 HMM.. ..według mnie to raczej dostaje lewego powietrza na ośkach przepustnic,sprawdż jeszcze wszystkie memrany czy nie ma pęknięcia moze być tam taki otworek mało widoczny,no ale niewidziałem tego gaznika jak to w hornecie naprawde wygląda. :icon_mrgreen: PS.sory DOMINATORZE gaznik sprawdzony bardzo dokladnie, wszytko wyglada dobrze, niema problemu z wchodzeniem i zchodzeniem z obrotow, zaczynam podejzewac uklad zaplonowy.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A jak regulowales te wolne obroty ?Moze trzeba to powtorzyc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 gaznik sprawdzony bardzo dokladnie, wszytko wyglada dobrze, niema problemu z wchodzeniem i zchodzeniem z obrotow, zaczynam podejzewac uklad zaplonowy....Jakiego typu jest układ zapłonowy? Mechaniczny z przerywaczem (to wtedy trzeba szukać przyczyny w przyśpieszaczu zapłonu) czy bezstykowy z modułem zapłonowym (wówczas winna jest jakaś część odpowiadająca za kąt wyprzedzenia zapłonu w module, który przez to nie trzyma parametrów w czasie pracy). A może czujnik jest walnięty i daje niewłaściwy sygnał przy małych obrotach. To tylko luźne sugestie w sytuacji gdy powody gaźnikowe są wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A jak regulowales te wolne obroty ?Moze trzeba to powtorzyc. Adam M. generalnie gaznik ma tylko 2 mozliwe regulacje, jest to sroba skladu mieszanki wolnych obrotow-wykrecona wg servisowki 3,5 obrotu i sroba regulacji wolnych obrotow ustawilem srube skladu mieszanki, zalozylem gaznik bez linek gazu, zaciagnolem ssanie odpalilem i po nagrzaniu ustawilem wolne obroty ktore lataja jak na filmiku.... Jakiego typu jest układ zapłonowy? Mechaniczny z przerywaczem (to wtedy trzeba szukać przyczyny w przyśpieszaczu zapłonu) czy bezstykowy z modułem zapłonowym (wówczas winna jest jakaś część odpowiadająca za kąt wyprzedzenia zapłonu w module, który przez to nie trzyma parametrów w czasie pracy). A może czujnik jest walnięty i daje niewłaściwy sygnał przy małych obrotach. To tylko luźne sugestie w sytuacji gdy powody gaźnikowe są wyeliminowane. uklad zaplonowy jest elektroniczny jednak ze zmiennym punktem wyprzedzenia zaplonu, zaczynam podejzewac wlasnie uklad zaplonowy jednak motocykl przejechal z takimi objawami caly poprzedni sezon bez awaryjnie... w tej chwili zbieram informacje na temat sprawdzania elektroniki i reszty ukladu.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Opcja z układem zapłonowym?to też jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) gaznik wyladowal w misce z ciepla woda i plynem do naczyn a nastepnie w roztworze sody kaustycznej na 1 min w celu rozpuszczenia ewetualnych osadow i potem znowu woda z plynem; uklad zaplonowy sprawdzony-cewka i impulsator ok, modulu nie jestem wstanie zbadac w zaden sposob-zalane w zywicy... air box na czesci i... ->wanna :evil: kruciec laczacy gaznik z airboxem wyjenty, sprawdzony, wymyty i wklejony spowrotem na butapren :smile: cala operacja zajela 6h... jest widoczna poprawa, nie jest tak jak bym sobie tego zyczyl ale jest akceptowalnie :wink: mysle ze niema co sie z tym wiecej bawic i wydawac kasy na gaznik itp. sa wazniejszcze rzeczy do kupienia takie jak tarcza, naped.... Edytowane 13 Marca 2008 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Czy jak regulujesz gaznik to masz pewnosc ze przepustnica jest calkowicie zamknieta, tzn nie mozna jej zamknac bardziej przez wykrecenie sruby obrotow i popuszczenie linki na regulacji ?Spodziewam sie ze to gaznik podcisnieniowy, czy tak jest ? Adam M.PS. Nie zdazylo mi sie zeby elektronika powodowala wachania wolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.