Skocz do zawartości

ŁAŃCUCH


Rekomendowane odpowiedzi

Na pierwszy rzut wyglada ze łańcuch ale,najlepiej byloby go odpiąć calkowicie i zobaczyć czy niem a luzów na napedzie ewentualnie na kole z tyłu,a przy okazji obejrzeć stan tego lańcucha.

 

a jeśli wymieniać to komplet- łańcuch napęd ,przód tył.ewentualnie zamiana na kardana.

 

noi po kłopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wymiany łancucha to praktycznie tylko 3 marki sa w miare pewne. RK, DiD, Dyna chains. nawet ostatnio je testowali i wypadly dokladnie tak samo. Co do typu to oczywiscie nie słabszy niz przewiduje producent. jesli stac cie na mocniejszy to super bo taka inwestycja na pewno ci sie zwróci

 

jak juz wymienisz naped to nie smaruj go jakims białym gownem tylko kup sobie 'suchy smar" Profi. na ten moment najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o smarowanie. warunek jest tylko jeden. musi byc stosowany od poczatku czyli od nowosci zestawu napedowego. jak posmarujesz jakims syfem to juz zamkniesz sobie drogę do suchego smaru.

 

 

aha bo bym zapomnial. jak juz wymiana to tak jak pisali powyzej tylko w komplecie z zebatkami, a tutaj tez nie ma co oszczedzac. Sunstar, JT, PBR. to taka czołówka

Edytowane przez bart_b

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie 'suchy smar" Profi

 

Pierwsze slysze :) Moglbys cos wiecej o tym napisac, moze jakis link czy cos w tym stylu. I gdzie to mozna dostac.

Wlasnie jestem po zmianie napedu i jeszcze go nie smarowalem wiec moze sie skusze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przylacza msie do prosby o jakies wieksze informacje na temat tego suchego smaru.

Pozdrawiam :rolleyes:

 

http://www.dynotech.pl/profi.html czy to chodzi o ta firme i produkt? no i gdzie go kupile gdzie go mozna dostac? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już zmienisz łańcuch, to staraj się jeździć tak żeby nie szarpać silnikiem, jak najbardziej płynnie. W przeciwnym wypadku szybko zabijesz łańcuch. A sprawdzić czy jest nierówno wyciągnięty możesz łatwo - ustaw motocykl pionowo i zakręć kołem. Powinien "falować" podczas obracania

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie kwestia nierówno wyciągniętego łańcucha. Miałem to w kilku motongach. Stuki podczas przyspieszania itd. Obecnie napęd w GS500 ma juz ok.70 tys km nakręcone więc zbliża się jego koniec i owe stuki przypominają mi o tym. W jednym połozeniu jest luźny a w innym napięty jak struna więc trzeba jeździć ze sporym luzem lańcucha co źle wplywa na pracę skrzyni biegów - trudności w zmianie biegów itp. pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No właśnie. Ten nieszczęsny łańcuch. Więcej cackania się z nim niż jeżdzenia. Dopiero od dwóch miesięcy jeżdze motocyklem pędzonym łańcuchem i mam juz tego serdecznie dość. Teraz tak naprawdę widzę przepaść między kardanem, a tym badziewiem. W moim starym CX-ie układ napędowy był bezgłośny i oczywiście praktycznie bezobsługowy. A w trampku ciągle coś tam brzęczy, coś tam ociera, a czasem nawet coś stuknie bardzo nieprzryjemnie... no i wiecznie te łapy utytłane od nafty i smaru. No a jak przyjdzie do wymiany to 450 złotych na dzień dobry. Łańcuch to porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Łańcuch to porażka.

Bez przesady :biggrin: To nie taka porazka. W koncu facet pachnacy nafta to lepsza opcja niz

facet pachnacy mydelkiem Fa :P A tak serio to lancuch jest bardziej elastyczny chocby

w czasie jazdy w miescie, nie 'kopie' tak jak cardan przy redukcjach. Umycie lancucha

zajmuje przeciez kilka chwil, a nasmarowanie go kolejna chwilke. Minusem jest fakt, ze

nie jest wieczny, ale wole widzec co napedza moje moto codziennie przy jego odpalaniu,

a nie zastanawiac sie co sie dzieje w przekladniach cardana przy nieokreslonym przebiegu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum są ludzie , którzy sprawdzili empirycznie , że nie trzeba smarować łancucha . I jego trwałośc nie spada drastycznie . Jedynie po deszczu smarują , zeby nie zardzewiał . Może warto spróbować ? Pozostanie jedynie czynność regulacji luzu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...