jachuer5 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam, moim zdaniem masz już zużyty napęd, A wymiana nie jest taka tania...Co do roleczki to wątpie, ponieważ jakby była uszkodzona to by łańcuch pękł, przecież takie moto ma straszne kopyto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Na pierwszy rzut wyglada ze łańcuch ale,najlepiej byloby go odpiąć calkowicie i zobaczyć czy niem a luzów na napedzie ewentualnie na kole z tyłu,a przy okazji obejrzeć stan tego lańcucha. a jeśli wymieniać to komplet- łańcuch napęd ,przód tył.ewentualnie zamiana na kardana. noi po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) co do wymiany łancucha to praktycznie tylko 3 marki sa w miare pewne. RK, DiD, Dyna chains. nawet ostatnio je testowali i wypadly dokladnie tak samo. Co do typu to oczywiscie nie słabszy niz przewiduje producent. jesli stac cie na mocniejszy to super bo taka inwestycja na pewno ci sie zwróci jak juz wymienisz naped to nie smaruj go jakims białym gownem tylko kup sobie 'suchy smar" Profi. na ten moment najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o smarowanie. warunek jest tylko jeden. musi byc stosowany od poczatku czyli od nowosci zestawu napedowego. jak posmarujesz jakims syfem to juz zamkniesz sobie drogę do suchego smaru. aha bo bym zapomnial. jak juz wymiana to tak jak pisali powyzej tylko w komplecie z zebatkami, a tutaj tez nie ma co oszczedzac. Sunstar, JT, PBR. to taka czołówka Edytowane 15 Marca 2008 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 kup sobie 'suchy smar" Profi Pierwsze slysze :) Moglbys cos wiecej o tym napisac, moze jakis link czy cos w tym stylu. I gdzie to mozna dostac.Wlasnie jestem po zmianie napedu i jeszcze go nie smarowalem wiec moze sie skusze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_FZS Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Przylacza msie do prosby o jakies wieksze informacje na temat tego suchego smaru. Pozdrawiam :rolleyes: http://www.dynotech.pl/profi.html czy to chodzi o ta firme i produkt? no i gdzie go kupile gdzie go mozna dostac? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 suchy smar? przylaczam sie tez chetnie bym posluchal co to i jak to :P.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 A jak już zmienisz łańcuch, to staraj się jeździć tak żeby nie szarpać silnikiem, jak najbardziej płynnie. W przeciwnym wypadku szybko zabijesz łańcuch. A sprawdzić czy jest nierówno wyciągnięty możesz łatwo - ustaw motocykl pionowo i zakręć kołem. Powinien "falować" podczas obracania Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Zdecydowanie kwestia nierówno wyciągniętego łańcucha. Miałem to w kilku motongach. Stuki podczas przyspieszania itd. Obecnie napęd w GS500 ma juz ok.70 tys km nakręcone więc zbliża się jego koniec i owe stuki przypominają mi o tym. W jednym połozeniu jest luźny a w innym napięty jak struna więc trzeba jeździć ze sporym luzem lańcucha co źle wplywa na pracę skrzyni biegów - trudności w zmianie biegów itp. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 No właśnie. Ten nieszczęsny łańcuch. Więcej cackania się z nim niż jeżdzenia. Dopiero od dwóch miesięcy jeżdze motocyklem pędzonym łańcuchem i mam juz tego serdecznie dość. Teraz tak naprawdę widzę przepaść między kardanem, a tym badziewiem. W moim starym CX-ie układ napędowy był bezgłośny i oczywiście praktycznie bezobsługowy. A w trampku ciągle coś tam brzęczy, coś tam ociera, a czasem nawet coś stuknie bardzo nieprzryjemnie... no i wiecznie te łapy utytłane od nafty i smaru. No a jak przyjdzie do wymiany to 450 złotych na dzień dobry. Łańcuch to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooLeZ Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ...Łańcuch to porażka.Bez przesady :biggrin: To nie taka porazka. W koncu facet pachnacy nafta to lepsza opcja nizfacet pachnacy mydelkiem Fa :P A tak serio to lancuch jest bardziej elastyczny chocbyw czasie jazdy w miescie, nie 'kopie' tak jak cardan przy redukcjach. Umycie lancucha zajmuje przeciez kilka chwil, a nasmarowanie go kolejna chwilke. Minusem jest fakt, zenie jest wieczny, ale wole widzec co napedza moje moto codziennie przy jego odpalaniu,a nie zastanawiac sie co sie dzieje w przekladniach cardana przy nieokreslonym przebiegu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Na forum są ludzie , którzy sprawdzili empirycznie , że nie trzeba smarować łancucha . I jego trwałośc nie spada drastycznie . Jedynie po deszczu smarują , zeby nie zardzewiał . Może warto spróbować ? Pozostanie jedynie czynność regulacji luzu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.