DrManiak Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Hmm słuchaj jesli bys chcial to kumpel ma bardzo ładną Dr 125 rok chyba 96-97- stoi mu w garażu bo przesiadł się na yz 426, może by się zamienił z tobą, on chce za dr 4 tys a ile ty dałeś za moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) nie chce mi sie czytac bzdur co niektorzy pisza.Masz cwiartke;) tym lepiej dla ciebie. Jak masz dobry okaz to po prostu nie bedziesz zmieniał kilka razy moto jak to przewaznie kazdy robi. A kazda 125 robi sie za słaba. wszkoczyłes na wyzszy poziom. Zamiast blokowac tłumik (so nie ma sensu, ale technicznie taki zabieg nie wpływa negatywnie w zaden sposob jak ktos napisał mniejsza moc to mniejsze spalanie, a tym samym mniejsza narowistosc moto), proponował bym po prostu myslec co sie robi no i pocwiczyc na poczatku z tyczkami i zakretami oraz jeszcze raz myslec. dla przykładu: Kolega po sqcie wsiadł na yz250 "bestie" okiełznaj szybko, teraz objezdza wielu ktorzy długo jezdza.np mnie ;)Wszystko zalezy od ciebie jak opanujesz motor jak myslisz to nie widze problemu! :biggrin: Hmm słuchaj jesli bys chcial to kumpel ma bardzo ładną Dr 125 rok chyba 96-97- stoi mu w garażu bo przesiadł się na yz 426, może by się zamienił z tobą, on chce za dr 4 tys a ile ty dałeś za moto ?nie no teraz to chcesz zaproponowac muła chyba za słabe 12KM :icon_question: moc to podstawa :wink: Edytowane 12 Marca 2008 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) Hmm słuchaj jesli bys chcial to kumpel ma bardzo ładną Dr 125 rok chyba 96-97- stoi mu w garażu bo przesiadł się na yz 426, może by się zamienił z tobą, on chce za dr 4 tys a ile ty dałeś za moto ? Przecież miał już rower więc po co mu drugi ? Edytowane 12 Marca 2008 przez Strzalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 nie chce mi sie czytac bzdur co niektorzy pisza.Masz cwiartke;) tym lepiej dla ciebie. Jak masz dobry okaz to po prostu nie bedziesz zmieniał kilka razy moto jak to przewaznie kazdy robi. A kazda 125 robi sie za słaba. wszkoczyłes na wyzszy poziom. Seta w zupełności wystarcza jeśli nie ważysz >90kg, a 2T 250ccm dla amatora nie świadczy o wyższym poziomie tylko o niewiedzy. Jeśli byłoby tak jak mówisz to zawodnicy też by sobie na początku kupowali 250ccm a jednak większość zaczyna od 125ccm i mniejszych i czasami do końca jeżdżą w tych niższych klasach. Poza tym trochę głupio jak kupisz takie 250ccm, wjedziesz na tor i Cię dzieci na 85ccm będą objeżdżać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) w kazdy motor nalezy sie wczuc nie zrobi sie tego w pare godzin kazdym motocyklem mozna zapanowac tylko wymaga to czasu i troche cwiczen. na 125 npewno nauka bedzie prostrza bo mniej mocy do opanowania, co nie oznacza ze na 250 mozna sie zabic co do dzieci jezdzacych w klasie 80 to mysle ze niektorych to i na 125 nie dogonisz Edytowane 12 Marca 2008 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrManiak Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nasz kolega z problemem ma 17 lat, i ja wam powiem tak jak wczesniej pisalem moj kumpel 16 letni!! przesiadl sie z dr 125 na yz 426 2 dni jezdzenia i smiga jak szalony czasem nie moge go dogonic, wiec nie wiem w czym tkwi wasz problem no niby na 2t trzeba krecic ale nie mowcie ze bez kręcenia sie nie da jeździć.... polataj najpierw po łakach otwartych terenach żebyś sie oswoich z motocyklem. Nie poddawaj się na starcie bo to bez sensu a panowie bez przesady to 250 w 2t to nie jest jeszcze taki zabujca...... motor jak motor jest po to by nim jeździć, jak spokojnie dostajesz do ziemi , nie jest dla ciebie za ciezki ( bo to chyba wazniejsze od mocy ) to z mocą sobie poradzisz wszystko da sie opanować..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie poddawaj się na starcie bo to bez sensu a panowie bez przesady to 250 w 2t to nie jest jeszcze taki zabójca...... motor jak motor jest po to by nim jeździć, jak spokojnie dostajesz do ziemi , nie jest dla ciebie za ciezki ( bo to chyba wazniejsze od mocy ) to z mocą sobie poradzisz wszystko da sie opanować..... Zgadzam się z kolegom w 100% Nie bój sie maszyny- troche czasu i praktyki i będzie coraz lepiej. :icon_eek: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no tak ;] bynajmniej na razie koszt eksploatacji nie będzie wysoki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no tak ;] bynajmniej na razie koszt eksploatacji nie będzie wysoki :)dobra dawaj foty tego KX'a:D Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) dopiero w przyszłym tygodniu wstawię.mam jeszcze małe pytanko - jaki stosunek oleju do paliwa stosować i czy opona 130 / 80 będzie odpowiednia? Edytowane 12 Marca 2008 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Lej 1:30 a ta 130 to bedzie troszcze duza sam kupilem taka do swojego i nie jestem zadowolony troche opornie sie kladzie na zakretach.. i w ogole taki troche kloc... teraz jakbym mial kupowac to bym bral 110 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie no myśle że 1:40 spoko styknie 1;30 to wypali ktoś kto lata na max a przy amatorskim jezdzeniu jak nalejesz 1;40 nic mu nei bedzie i dymu troche mniej :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Choc w sumie to nicasil to 1:40 powinno byc ok :crossy: Ja u siebie mam tuleje i wole lac 1:30 bo jakos nie mam pewnosci.. Tloki nie sa tanie i nie chodza droga a na oleju nie zbiednieje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no ja tez mam tuleje i leje 1;40 i jest git :crossy: wiadomo na oleju nie ma co oszczedzać lepiej niech bedzie za dużo niż ma sie przytrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ja tam w moim kmxie mam 140 z tyłu.. i jak dla mnie jest bajka.. może i troszkę gorzej przyspiesza, ale w terenie mi się podoba.. Stosunek paliwa do mieszanki to 1:40, mam taki olej syntetyczny do wysilonych pił łańcuchowych i nawet tam tak pisze, ja tak leje i jest git. Nie dymi, ani nic. Świeca ma kolor prawidłowy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.