Skocz do zawartości

cz cross a np ktm sx 250 cr250 yz 125 róznice w technice jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Swojego czasu była CR125 z silnikiem od CZ250, sam miałem ochote, ale wtedy nie miałem kasy a tera szukam coś co bardziej po drodze pojeżdze. Ale są rużne wydymki, ludzie robią, kombinują i w większości im wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem CZ 250 i powiem tyle że różnicę można zobaczyć jeżdżąc taką CZ i czymś wymienionym w temacie żeby wiedzieć co jest grane. :) Co tu gadać, różnica jest kolosalna.

A to tego składaka to z braku kasy to coś bym zapolował na git crossówkę bez silnika i zamontował od MZ etz, ts, es 250 bo jest duużo lepszy,tanszy w kupnie/eksploatacji i mocniejszy od 125 CeZetki a od 250 to nie dużo odbiega samą mocą ale za to przyjemniej się rajduje na silniku MZ. :) Za silnikiem MZ dożo więcej przemawia jak za CZ.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie jest słabsza bo (zależy od roku) setka CZ'y ma 27km a MZ 21. Widzieć to widziałem dobrą (kawałek tylko się przejechałem) ale tak więcej jeździć to tylko moją CZ po kapitalnym remoncie która miała 38km i latała pięknie. Silnikowo to można porównać tak samo jak nowa rama i rama CZ. Takie same doznania w porównaniu ram marek wymienionych i ramy CZ, to samo silniki. A silnik MZ jest dla mnie mocniejszą jednostką i bardziej przypominającą nowe silniki crossówek. Tak mi sie wydaje. A i cena zakupu jest tańsza i większy wybór silników. Przynajmniej zapłon nie siada tak jak w CZ(motoplat). A widzieć to nie jedną widziałem CZ cross z silnikiem właśnie MZ.

Pozdro :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Miałem CZ 250 i powiem tyle że różnicę można zobaczyć jeżdżąc taką CZ i czymś wymienionym w temacie żeby wiedzieć co jest grane. :biggrin: Co tu gadać, różnica jest kolosalna.

A to tego składaka to z braku kasy to coś bym zapolował na git crossówkę bez silnika i zamontował od MZ etz, ts, es 250 bo jest duużo lepszy,tanszy w kupnie/eksploatacji i mocniejszy od 125 CeZetki a od 250 to nie dużo odbiega samą mocą ale za to przyjemniej się rajduje na silniku MZ. :biggrin: Za silnikiem MZ dożo więcej przemawia jak za CZ.

 

Wiem że nie jest słabsza bo (zależy od roku) setka CZ'y ma 27km a MZ 21. Widzieć to widziałem dobrą (kawałek tylko się przejechałem) ale tak więcej jeździć to tylko moją CZ po kapitalnym remoncie która miała 38km i latała pięknie. Silnikowo to można porównać tak samo jak nowa rama i rama CZ. Takie same doznania w porównaniu ram marek wymienionych i ramy CZ, to samo silniki. A silnik MZ jest dla mnie mocniejszą jednostką i bardziej przypominającą nowe silniki crossówek. Tak mi sie wydaje. A i cena zakupu jest tańsza i większy wybór silników. Przynajmniej zapłon nie siada tak jak w CZ(motoplat). A widzieć to nie jedną widziałem CZ cross z silnikiem właśnie MZ.

Pozdro :icon_eek:

 

:icon_rolleyes:

 

Widzę, że nie masz jakiegokolwiek pojęcia o motocyklach CZ Cross. Powtarzasz stereotypy. Awaryjność motoplatu? Buhaaaa Seta słabsza od przestarzałej MZ? Dobry żart. Oszczędź wstydu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_question:

 

Widzę, że nie masz jakiegokolwiek pojęcia o motocyklach CZ Cross. Powtarzasz stereotypy. Awaryjność motoplatu? Buhaaaa Seta słabsza od przestarzałej MZ? Dobry żart. Oszczędź wstydu.

To ty sobie oszczędź wstydu. :icon_question:

Powiem Ci żeby tylko wziąć przyśpieszenie MZ, CZ cross i nowej setki. Między MZ etz 250/251 a setką 40 konną jest ok 2sek różnicy, to gdzie ty byś wstawił tą CZ??? Po przesiadce z WSK na taką CZ to wiadomo że nic jej nie dorówna. :notworthy: A do przy robieniu takiego cross'a z silnikiem dodaj to że można by zmienić przełożenie przedniej zębatki z 20z na np.18(są do 16z, do 100/h zmniejszyć) to całkiem ta CZ by siadała. A taką MZ byś śmigał jak nową setką a dół dwa razy większy z pojemności.

ps. Tam chodziło o składanie crossówki a nie o kupno całej np. CZ.

ps 2. Jak byś kiedyś miał taką MZ na włąsność i pośmigał trochę to byś sam zmienił silnik.

Pozdro :buttrock:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w posiadaniu już prawie 3 lata i o dziwo ani razu nie wysiadł motoplat, wręcz jest to wygodna sprawa jak dla mnie taki zapłon.

 

Ciekawe dlaczego montują specjalnie ludzie zapłon jak z mod.516 do chociażby 250? taki awaryjny?

Co do mocy sie nie bede wypowiadał, porównanie do MZ? Skoro ponoć jechałeś to aż dziwne że sam takie coś stwierdzasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa setka 2s w porownaniu do MZ?

Czyli Mz ma do setki mniej wiecej tyle co Subaru Impreza WRX? :icon_mrgreen:

 

Stary, nie ma ZADNEGO porownaniu MZ do CZ cross.

Jesli chcesz porownywac nowoczesna setke do MZ Etz, to setka nie uzywa wiecej niz 2 biegu.

Prawda jest taka ze to motocykle o zupelnie innym zastosowaniu, charakterystyce i.t.d

 

Czyli chcesz zasugerwac ze MZ idzie prawie tak jak Twoja husa? To znaczy ze czas zmienic silnik na nowy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, tak przegladam sobie ten temat i widze ze mowa jest tez o kombinowanym motocyklu. Jako ze nie mialem za duzo kasy a bardzo chcialem miec enduro postanowilem sobie sam go zlozyc zeby mnie taniej wyszlo. Kupowalem pokolei: najpierw rame od aprili etx50 pozniej zawieche i plastiki od yz125 oprocz bokow, bak ok mtxa i wile wiele innych. Na konec kupilem silnik od dt125 i wszstko poskladalem. Musailem przerowbic mocowania, dwa nowe robione migomatem, kilka drobnych przzerobek i wyszlo. JEst to moj pierwszy motor i skladalem go od zera. Silnik tez kupilem w drobnych czesciach. Jesli sie na nim super, rama i hamulce bez problemy wytrzymuja wszstko jest ok. Dla majsterkowiczow polecam taka zabawe, a jaka przeyjemnosc jezdzic na czyms co sie samemu zrobilo:P jeszczde tylko pomalowac bak plastiki okleic i kilka drobnych rzeczy. :notworthy: Wsumie motor wyszedl mnie 1500zl 125/50 bo jest zarejetrowany

 

fotki :banghead:

http://img521.imageshack.us/img521/930/dsc00386up2.jpg

http://img527.imageshack.us/img527/9434/dsc00383po6.jpg

Edytowane przez bartasjbl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że temat był o charakterystyce jazdy , ale niech będzie, ten post nawet się wpasował w tok rozmowy.

powiedzmy że jak za 1500zł to na prawde nie wiele cie wyszło i to chyba razem z rejestracja itp.

Tylko ja bym odświerzył troche ... taki strasznie zmeczony życiem jet ten motocykl, a ta kanape to przezroczystą taśmą obwijałeś czy ki czort?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MZ przy nowej secie to ociężała mulasta krowa więc nie wiem co tu porównywać

Bo i nie ma czego porównywać. :banghead: To są do czego innego motory. Ale gdyby sie wsadziło od MZ'tki silnik z jakąś ramę crossówki przy tym mniejszając przełożenie ze 140km/h na ok 100 z hakiem i masa wynosiłaby ok 110kg to by wyszło spoko moto to śmigania po lesie. Wystarczy pomyśleć skoro ta mulasta, nic nie warta oryginalna MZ ETZ 251 ma do setki ok 10-11 sekund(z pamięci piszę). :notworthy: To setka ile ma???5sek? A CZ 125 ile??? 7sek?? Fakty mówią za siebie a raczej by pokazały.

Ps. Mi chodziło o sam silnik jak coś. :wink:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...