finalcell Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Od tamtego sezonu przymieżam sie do zmiany moto i różnie to było w planach była cbr-a potem nie było kasy potem gsx-r i znów brak kasy i w ogólnym rozliczeniu mam około 6000 zł i chciał bym to moto potraktować jako przejście z mz250 na coś mocno sportowego fireblade albo coś takiego.Chciał bym żeby ten moto dał mi dużo frajdy i miał troche mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Najlepiej kup jakas 500 gs,cb,gpz bedzie to idealny motocykl po przesiadce z emzetki pojezdzisz sobie troche potem sprzedasz i kupisz jakiegos sporta. Taki sprzet potrafi dostarczyc naprawde duzo radochy szczegolnie po przesiadce z MZ. Nie sluchaj znawców ktorzy bedą mowili ze Twoj pomysł jest dobry, bo oni mają w dupie ile osób zginie na motocyklach w przyszłym sezonie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Od tamtego sezonu przymieżam sie do zmiany moto i różnie to było w planach była cbr-a potem nie było kasy potem gsx-r i znów brak kasy i w ogólnym rozliczeniu mam około 6000 zł i chciał bym to moto potraktować jako przejście z mz250 na coś mocno sportowego fireblade albo coś takiego.Chciał bym żeby ten moto dał mi dużo frajdy i miał troche mocy. no cos mocno sportowego za 6 tys zł to bardzo malo realne... :icon_evil:A myslales nad tym, ze jakie subranie bedzie potrzebne ? Edytowane 3 Marca 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Z bardziej sportowych sprzętów za taką kasę to można wyrwać 400cm w czterech lub dwóch cylindrach. Mało popularne w Polsce, ale części zawsze się znajdą jak masz znajomości. Poza tym taki GS 500 czy CB 500 jest bardziej realna w tej cenie,można na nich sporo poszaleć, nie trzeba mieć litra żeby dynamicznie jeździć zwłaszcza po polskich drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 oglądałem troche jak by dodać do tego wyboru xj600 i gsx-a ogólnie 500 jak 500 bez jakiś szczególnych emocji te 40KM nie przemawia do mnie a jak z przyśpieszeniem bo vmax mnie kompletnie nie interesuje byle by podrużna oscylowała koło 130 wysówa sie jakiś fawortyt ?myślałem też nad GPX 750 ale to chyba nie warto nie cos koło 92" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Za ta cene patrzac po allegro to z zacieciem sportowym i obudowane to znajdziesz raczej cos z konca lat 80.Vfr 750 rc24 ewentulanie mozna dorwac rc 36 Igsx 600 f czyli imbrykfzr 600 ewentualnie cbr 600 f1 No ale wiadomo jak to z takimi starymi sprzetami jest i to szczegolnie u nas.A poztym kazdy moto od 500 ccm po przesiadce z mz bedzie mial zaciecie sportowe na poczatku :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Finalcell nie patrz tak bardzo na dane katalogowe. Najlepiej przejedź się czymś takim ( mowa o 500 nie o FireBlade :) ). Z 500ccm możesz zawsze zmienić przełożenia na krótsze żeby był bardziej zrywny. Prędkość maksymalna to ok 170 km/h, więc te 40 KM dają radę. Jeśli chcesz poczuć się jak na sporcie to polecam czterogarowe 400ccm. W tej kwocie znajdziesz niezłe, z wydłubanym tłumikiem brzmią profesjonalnie :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 no i jak sie zdecydujesz na 500 to automatycznie i rocznik bedzie mlodszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 poczytałem i nie będe sie pchał w moto z początku 90' nie ma to sensu dla kilkdziesięciu KM ale potem ile kasy pujdzie w naprawe jedyne z tego co podaliście do cbr by mi podeszła ale znowu stara i to min 7k ale podobno silnik cbr jest niezniszczalnya możecie powiedzieć o jakią wam 400 chodzi bo nie moge nic znaleźdź ?ale chyba macie racje i wejde w 500 ze zmienionymi przełożeniami i za rok dwa sobie kupie to na co mam ochote, tylko musze poczytać troche która 500 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 z 400 jest kilka na allegro. zxr400, gsx400 i nawet jakas vfr udalo mi sie znalezc kiedys. a z 500 to polecam gs i cb. daja rade :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jeśli szukasz sportowego motocykla za małą kase to myśle że najlepszym rozwiązaniem będzie Kawasaki ZXR400 który mimo małej pojemności ma bardzo dobre osiągi i dorównuje niektórym 600, ewentualnie Kawasaki GPZ 500S troche bardziej trutystyczny ale najmocniejszy z 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 A jakie przełożenia trzeba zmienić, żeby taka cb500 miała lepsze przyśpieszenie między 120-160 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mozesz sie jeszcze zatanowic na banditem 400 ale imho najlepiej uzbieraj jeszcze tysiaka i za 7tys zl wyrwiesz bandita 600 z lat 95-99 w przyzwoitym stanie. A silnik olejak rowniez nie do zarzniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 to wybór poleci chyba następująco ZXR400 (ale tylko w niemcowni w polsce boje sie o stan stresztą ciężko pewnie znaleźdź), gpz 500, fsx 600 i jako sztuka dla sztuki cb 500 :]teraz musze już tylko nowy ubiór skompletować dozbierać reszte kasy i nieługo stane sie posiadaczem jednośladu którego niewstyd na ulicy pokazać :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam Obecnie jeżdze na Fazerze '00 600 Przejechałem nim dotychczas 12 kkm Zaliczone 2 kursy w motoszkole Bezpieczny i Techniczny Jest to moje pierwsze moto. Uważam że jeżdżę raczej spokojnie . Staram się przestrzegać powiedzenia " Naucz się techniki a sila sama przyjdzie" w tym przypadku prędkość. Od dłuższego czasu chodzi za mną myśl aby zmienić na następny sezon moto na inne tylko nie wiem czy to wlaśnie ten moment a nie chciałbym kupić moto na wyrost tzn żeby ćwiczenie na nim techniki jazdy nie wychodziło mi gorzej niż na dotychczasowym dlatego też litry odpadają w przedbiegu. No i też nie chce narobić sobie wstydu ze względu że nie będę umiał wykorzystać jego mocy bo będę ją wykorzystywał w 10-20%. Myśle nad zmianą Fazera na coś bardziej obudowanego i sportowego ( Nie zdarza mi się czesto abym robil trasy dłuższe niż 200-300 km w siodle stąd mój wybór ) Chciałbym plastika ze względu na jego latwośc wchodzenia w zakręty i pewniejsze prowadzenie niż w moim obecnym moto. Czy moglibyście mi coś doradzić?? Czy nowoczesne sportowe 600 to nie będzie za dużo??A możę lepiej zostać przy obecnym moto i jeszcze się podszkolić na nim ?? Co o tym wszystkim myślicie?? Budżet około 15 tys. Szerokości :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.