Ziele90 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 panowie panowie co wy tak na tą DT? jak na 1 moto to wg mnie simson jest o wiele lepszy! jak możesz jeździc maszyną nieznając jej obsługi? DT sie mniej psuje i mniej je trzeba zwracać uwage to fakt ale jak sie popsuje a młody adept bedzie chcial coś podlubać to może mieć większe koszty niż pożytek z tego. a w simku pozna wszystko bo w miare ok konstrukcja i za 200zł przeprowadzi remont generalny a w DT za 200zł to tłok kupi... a po sezonie jak ogarnie może przecież sprzęt zmienic. takie moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 panowie panowie co wy tak na tą DT? jak na 1 moto to wg mnie simson jest o wiele lepszy! jak możesz jeździc maszyną nieznając jej obsługi? DT sie mniej psuje i mniej je trzeba zwracać uwage to fakt ale jak sie popsuje a młody adept bedzie chcial coś podlubać to może mieć większe koszty niż pożytek z tego. a w simku pozna wszystko bo w miare ok konstrukcja i za 200zł przeprowadzi remont generalny a w DT za 200zł to tłok kupi... a po sezonie jak ogarnie może przecież sprzęt zmienic. takie moje zdanie Oj Michał, Michał... "młody adept" który sam nie wie jaki chce kupić motocykl to sobie najwyżej może w nosie podłubać :icon_mrgreen: I co wy zaraz z tymi remontami :wink: Proponuje kupić coś co będzie jeździć nie ważne czy Simson czy DT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Tak gadacie, ze w DT drożej wyjdzie remont. Ale przeliczcie... Co ile kkm robi się remont w DT, a co ile w Simsonie? W DT raz na ok. 10-15 kkm, a w Simsonie co 2,5-3,5kkm. Czyli przeliczmy to tak, w Simsonie trzeba robić remont 4-5 razy częsciej jak w DT. Za kwotę tych remontów zrobimy 2 pożądne generalki w DT. Więc DT wychodzi na "+". Do tego w DT jest jakaś dynamika, a nie to co w Simku, no i można się wyróżnić z tłumu komarków pomykając na japonii.Co do budowy japonskich motocykli. Nie jest tak źle jak mówią. Ja swoją MBX rozłożyłem doszczętnie, złożyłem i działa. Masz możliwość to tylko i wyłącznie DT.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Wicek, co Ty gadasz!? Remont w simsonie po 3-4kkm?! Ja przejechałem 20kkm simsonem i co z silnika musiałem wymienić to tylko świece, kondensatory i przerywacze. Aha, silnik dalej chodzi git, po zimie na strzała zawsze odpalał... O DT nie powiem, bo nie miałem i nie wiem, ale z kilkoma simsonami miałem styczność i w żadnym nie było mowy o remoncie po Twoich 4-ech kkm. Te silniki wytrzymują 30kkm niekatowane. Książkowo od 25kkm do 40kkm :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Z tego co wiem, to wielu moich znajomych boryka się co jakiś czas z remontami Simsonów. Po takim remoncie max. 4 kkm i znowu, więc nie wiem co Ty masz za sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrz Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 DT nie miałem i nie jeździłem ale simsona jak najbardziej polecam :bigrazz: kupiłem jak miał 6 tys przebiegu od pana co miał 78 lat. Sprzedałem jak miał 11 tys. przez ten czas to problemem był jedynie brak paliwa. Jeszcze jedno o czym nie wspominacie: jaką prędkość przelotową ma DT? bo simson + trasa 25 km= sen z ręką na manetce :flesje: co innego leśne/polne ścieżki, tam nawet na simsonie nie można sie nudzić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) jak sprzedawałem Simsona to miał z 17kkm i był bez zadnej generalki , mam kolegow majacych simsony i tez zaden nie robi generalki co 4kkm...A by Z tłumu komarów sie wyróżnić to wystarczy Simson Przelotowo simsonem zadbanym 70km/h mozna pedzic Edytowane 3 Marca 2008 przez wagabunda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 no ten pomysł z robieniem remontu co 3-4 kkm to niezła checa... chyba twoi kumple jeżdzą bez oleju czy niewiem jak...a co do DT jak kto woli bo jeśli ma szpanować to faktycznie spoko choć niewiem czy 20 letnia japonia to szpan. Dobry i zadbany Simek to naprawde spoko moto i tym również można poszpanować jak jest zadbany albo fajnie zrobiony(patrz były simson pikus91) . no i myśle ze na + jest fakt ze w simku jak przez nie udolne naprawy i majstrowanie coś się popsuje to nie musi szukac jakis trudno dostępnych lub drogich elementów(mam mtx z 88r i wiem ze juz z niektórymi czesciami do niego można pójść z torbami a wydają się błachostkami). P.S Paweł odezwij sie na gg! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 No tak, tylko ze Dt trudniej gdziekolwiek znalezc, a simsona to zbytnio nie problem, moze problem to byc jedynie ze stanem...No i trzeba tez pamietac ze do Dt drozsze czesci, aha no i na moto po miescie itp. bym raczej mniej jezdzil, wiekszosc czasu teren, bo mam piekna okolice do jazdy :lalag:Niewiem czego ludzie chca od simsonow, przeciez to sa wdzieczne motorowery, a no i 80tka to raczej nie wchodzi w gre.Simsony to wdzieczne i nie awaryjne motorki, pod warunkiem ze sa dobrze zrobione. Simson w las nie bardzo, lepiej DT ale ja radzilbym dozbierac jeszcze troszke pieniążków i celowac w DT 80 LC2. W DT 50 bardzo szybko bedzie brakowac mocy. Spokojnie sobie poradzisz bo to naprawde nie powala moca :lapad: Jeżeli masz kase na utrzymanie DT to bierz DT i nie przejmuj się kwestią, czy dasz radę, bo dasz. Ale o simsonie nie mówcie, że to jest motorower dla dziadków, bo z założenia konstruktorów był kierowany właśnie do młodych :icon_mrgreen: Tyle, że czasy się trochę zmieniły od tamtej pory, a simsony pozostały takie same :wink: Ja miałem radoche jeżdżąc nim po lasach. To nie jest zły sprzęt :lapad:Panowie a coz to za ilosci pieniedzy trzeba miec zeby utrzymac takie cos ?Jesli wszystko jest ok to tylko leje sie paliwko.Zrobilem w servisie Yamahy remont, wymiana walu, nowe lozyska, simeringi, pozniej szlif i nowy tlok. Wyszlo mnie to 420zl. I bylbym w stanie (o ile postradalbym zmysly) wyjechac tym nawet nad morze z pewnoscia ze nic mnie zlego po drodze nie spotka oprocz braku paliwa jesli zapomne zatankowac :lapad:.No i wkoncu to jest juz jakies tam Enduro i nawet daje rade przy odp przelozeniach w terenie. Polecam co mam ale Simson jest naprawde wdzieczny.pozdrawiam DT 50 przy wlasciwych (fabrycznych) przelozeniach 10/41 65 przelotowa, 70 to byl max, wysokie obroty. mysle ze przy 12/41 dal by rade jechac to 70 po prostym w trasce. Simek sie wydaje szybszy ale te liczniki w nich to naprawde... :lapad: pozatym DT MX (powietrze a chyba o takim myslisz) wazy kolo 100kg zatankowana a simek jest lzejszy, niewiem ile dokladnie wazy wiec nie bede strzelac.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Nie ograniczaj sie do tych 2 pojazdow.Tutaj daje to co znalazlem w minute na allegro.Kazdy motocykl na forum masz opisany. Z taka kasa jaka masz odpusc sobie simsona. http://allegro.pl/item319375907_kros_fantic.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M671560 http://allegro.pl/item324504469_derbi_okazja.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M589007 http://allegro.pl/item322446442__aprilia_t...aprili_rs_.html http://allegro.pl/item323149457_suzuki_ts_50xk_1995r_25000km_bezwypadkowy.html Wszystki ww. motorowery sa chlodzone ciecza, maja hamulce tarczowe i sa ogolnie nowoczesne.Ceny pasuja, dokumenty sa. Nic tylko kupowac. RX to super oferta jest jestes majsterkowiczem, ale wiesz ze motorower bedzie glownie w teren. Tuareg to polaczenie niezlych wlasciwosci terenowych z duzym bakiem pozwakajacym robic wieksze dystansy Sendy nie lubie bo nie ma zawieszenia i mi sie nie podoba, ale ma dobre silniki Fantic to motorower z bardzo dobrym zawieszeniem i osiagami. Kiedys sie tym nawet scigali w zawodach :icon_mrgreen: Simsony mialem 2... odpusc sobie.Nie chodzi o to ze nie lubie, bo mam sentyment. Ale jesli masz mozliwosci to po prostu pomin ten sprzet. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Nie ograniczaj sie do tych 2 pojazdow.Tutaj daje to co znalazlem w minute na allegro.Kazdy motocykl na forum masz opisany. Z taka kasa jaka masz odpusc sobie simsona. http://allegro.pl/item319375907_kros_fantic.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M671560 http://allegro.pl/item324504469_derbi_okazja.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M589007 http://allegro.pl/item322446442__aprilia_t...aprili_rs_.html http://allegro.pl/item323149457_suzuki_ts_50xk_1995r_25000km_bezwypadkowy.html Wszystki ww. motorowery sa chlodzone ciecza, maja hamulce tarczowe i sa ogolnie nowoczesne.Ceny pasuja, dokumenty sa. Nic tylko kupowac. RX to super oferta jest jestes majsterkowiczem, ale wiesz ze motorower bedzie glownie w teren. Tuareg to polaczenie niezlych wlasciwosci terenowych z duzym bakiem pozwakajacym robic wieksze dystansy Sendy nie lubie bo nie ma zawieszenia i mi sie nie podoba, ale ma dobre silniki Fantic to motorower z bardzo dobrym zawieszeniem i osiagami. Kiedys sie tym nawet scigali w zawodach :( Simsony mialem 2... odpusc sobie.Nie chodzi o to ze nie lubie, bo mam sentyment. Ale jesli masz mozliwosci to po prostu pomin ten sprzet. ALe z tego co podales to eni ma zadnych wmire dobrych firm ludzie tutaj w tym teamcie marudzili an dostepnosc czesci do DT czego ja nie moge powiedizec bo pelno jest a msyslis ze z czesciamy do ajakiegos fanatica albo nawet motru bez marki bedzie lepiej pozatym to chinskie pewnie jest jak nawte marki nie ma.Ja Ci poelcam Yamahe sam amialem tak i jedizlem i sprzet cudo no moze wada jest wlasnie to zejest ciezki bo jak za mocno cie przechili to mzoesz miec problemyzeby urzymac 100KG no ale to enduro to rysy ajkeis mgoa byc;p;pJa sowja 1991 rocznik sprzedalem za 2,5 tys i to bylo anprawde dobre motoa simek no wybacz ale przynajmniej dla mnie DT mailo jakis wyglad i w teren praktyczni ekazdy wjechalem a co do v-max to nie ejst zle ja na 4 krecilem 70 a na 5 nie szedl bo opone amielmz tyl za szeroka.Ktos sie wypowiadal osimku ze 70 przelotowa to klluz no ja neiwiem bo tylko apre arzy na nim jezdzilem no ale troche mi sie wydaje wygorowane to 70 przelotoweno ale dobra.BIerz DT i sie eni zastaanwiaj to jest praktycznie bezawaryjny sprzet acha no i zapomanilem o glownej wadzie DT niesty nie jedzi na wode i to est jesdyny problem czasem mzoe braknac paliwa :D ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) ALe z tego co podales to eni ma zadnych wmire dobrych firm ludzie tutaj w tym teamcie marudzili an dostepnosc czesci do DT czego ja nie moge powiedizec bo pelno jest a msyslis ze z czesciamy do ajakiegos fanatica albo nawet motru bez marki bedzie lepiej pozatym to chinskie pewnie jest jak nawte marki nie ma. Ja sowja 1991 rocznik sprzedalem za 2,5 tys i to bylo anprawde dobre motoa simek no wybacz ale przynajmniej dla mnie DT mailo jakis wyglad i w teren praktyczni ekazdy wjechalem a co do v-max to nie ejst zle ja na 4 krecilem 70 a na 5 nie szedl bo opone amielmz tyl za szeroka. :biggrin: Boze, jestes zamkniety i glupi.A do tego nie umiesz czytac.Chinskie sa raczej twoje podreczniki od jezyka polskiego. Nie ma dobrych firm? To Ty nie masz pojecia o czym mowisz. I fajny zlom ta Twoja DT. Jak na 5 biegu jechac nie chciala :icon_twisted: Edytowane 10 Marca 2008 przez EnduroMax Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ALe z tego co podales to eni ma zadnych wmire dobrych firm ludzie tutaj w tym teamcie marudzili an dostepnosc czesci do DT czego ja nie moge powiedizec bo pelno jest a msyslis ze z czesciamy do ajakiegos fanatica albo nawet motru bez marki bedzie lepiej pozatym to chinskie pewnie jest jak nawte marki nie ma.Ja Ci poelcam Yamahe sam amialem tak i jedizlem i sprzet cudo no moze wada jest wlasnie to zejest ciezki bo jak za mocno cie przechili to mzoesz miec problemyzeby urzymac 100KG no ale to enduro to rysy ajkeis mgoa byc;p;pJa sowja 1991 rocznik sprzedalem za 2,5 tys i to bylo anprawde dobre motoa simek no wybacz ale przynajmniej dla mnie DT mailo jakis wyglad i w teren praktyczni ekazdy wjechalem a co do v-max to nie ejst zle ja na 4 krecilem 70 a na 5 nie szedl bo opone amielmz tyl za szeroka.Ktos sie wypowiadal osimku ze 70 przelotowa to klluz no ja neiwiem bo tylko apre arzy na nim jezdzilem no ale troche mi sie wydaje wygorowane to 70 przelotoweno ale dobra.BIerz DT i sie eni zastaanwiaj to jest praktycznie bezawaryjny sprzet acha no i zapomanilem o glownej wadzie DT niesty nie jedzi na wode i to est jesdyny problem czasem mzoe braknac paliwa :biggrin: :) :P Masz downa? Bo chyba tylko dzieci z downem tak piszą, o ile umieją pisać w ogóle. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 :P Boze, jestes zamkniety i glupi.A do tego nie umiesz czytac.Chinskie sa raczej twoje podreczniki od jezyka polskiego. Nie ma dobrych firm? To Ty nie masz pojecia o czym mowisz. I fajny zlom ta Twoja DT. Jak na 5 biegu jechac nie chciala :) CO do firm to co kto lubi ja np nie kupilbym aprilli bo maja drogie czesci a reszte firm to jakos nic mi nie mowi. Ja nie mowie ze jestem specem czy cos. Autor tematu tez mowil ze chce albo simsona albo DT to sa bardzo popularne sprzety.A pozatym kto tu nie umie czytac co??Przeczytaj sobie włąsnie tytul tematu i nie wjezdzaj na mnie ze nie umiem czytac :D .Ja tez jak sie na motorach za bardzo nie znalem to nie kupywalem jakis niewadomo jakich firm i mowie swoje zdanie TY masz swoje a co do mojej DT to sie nie wypowiadaj bo nigdy jej nie widziales a na 5 nie chicla jechac dlatego ze jak juz wczesniej napisalem mialem opone za duza z przodu i z tył i kompresja byla slaba no ale Tobie to pewnie trudno zrozumiecCo do pisania to sie wszystkim przyznaje, moj blad spieszylo mi sie sory :D Takze ja proponuje DT masz sowje zdanie to powiedz a nie obrazasz innych bo to to kazdy potrafi ale napisac cos sensownego to juz nie bradzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Problem w tym ze to moja odpowiedz z tego co mi sie wydaje byla sensowna.Jak mozesz mowic ze Aprilia ma drogie czesci, skoro czesci APRILI sie prawie nie kupuje. Firmy korzystaja z gotowych podzespolow, wiec np. silniki w nowszych RX'ach jak i DT sa identyczne. To samo tyczy sie w wielu przypadkach ukladow hamulcowaych, zestawow napedowych, zawieszen. Po prostu nie wysnuwaj teorii ze cos jest chinczykiem, skoro tak naprawde jest znana firma z duzym doswiadczeniem, tylko Tobie nie chce sie nawet o niej poszukac. A skoto twoja DT miala slaba kompresie - zajechany silnik, a do tego opony byly zupelnie niedopasowane do motocykla, swiadczy to tylko o tym zeby byla raczej sredniej kondycji motocyklem. I moim celem nie bylo obrazanie Cie, a jedynie dosadne pokazanie Ci, ze ignorancja jest zla cecha. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.