Skocz do zawartości

DOCIERANIE NOWYCH OPON


metiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No fajnie, ale do tego dochodzi jeszcze stopniowe zwiększanie złożeń, bo tak to można przejechać 100 czy 200 km uznać, że już ok i przy pierwszym złozeniu gleba, a potem zdziwienie, że przecież przebieg był!Dlatego droga na skróty może i nie jest głupia, chociaż samo oczyszczenie jazdą też może byc ok.

_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie, ale do tego dochodzi jeszcze stopniowe zwiększanie złożeń, bo tak to można przejechać 100 czy 200 km uznać, że już ok i przy pierwszym złozeniu gleba, a potem zdziwienie, że przecież przebieg był!Dlatego droga na skróty może i nie jest głupia, chociaż samo oczyszczenie jazdą też może byc ok.

 

Pytanie wiec ile co niektorzy chca docierac te opony ? Przy 200 km to juz chyba naprawde sa dotarte. Moje BT 014 zamknalem przy 80 km oczywiscie stopniowo, wiec juz po 80 km byly dotarte, he, he.

 

zwykle robie to ba zjazdach i wjazdach na autostrade stopniowo zwiekszajac i przechyl i predkosc.

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/MojeWla...510358116340770

 

:)

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, ze nie mam przekonania do BT 014 ale na suchym spisuja sie jak na razie dobrze, zobaczymy jak bedzie w harz'u podczas Kwietniowego czy Majowego wypadu. W zeszlym roku zamknalem tam Z6 wcale nie przeginajac paly.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przebiegiem ro róznie bywa. W UK mówią że 100 mil i jest OK. Pewnego razu byłem w warsztacie zmienic przednią oponkę i zaraz po założeniu nowej dzwoni boss z pracy i daje mi express przesyłke z Londynu na wybrzeże i mam tam być w 1.5h...hmmm....mysle sobie...dałbym rade....ale nie na nowej oponie...cała trasa była jak siedzenie na bombie - kręte drogi kat.A i B, motorway 80mph itd. Jak dowiozłem przesyłkę to oponka była już dotarta a wyszło jakieś 80 mil z tego 20 mil wyjazd z Londynu po paskudnych drgoach.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, ze nie mam przekonania do BT 014 ale na suchym spisuja sie jak na razie dobrze, zobaczymy jak bedzie w harz'u podczas Kwietniowego czy Majowego wypadu. W zeszlym roku zamknalem tam Z6 wcale nie przeginajac paly.

 

Ja mam BT 020 i średnie są. Na suchym są niezłe, jak jest mokro to masakra. Jak jest chłodno to nawet idzie je rozgrzać. Jednak do jazdy po winklach w różnych warunkach K12S raczej nie poleciłbym, jedyny plus jest taki,że wolno mi sie zużywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BT 020 i średnie są. Na suchym są niezłe, jak jest mokro to masakra. Jak jest chłodno to nawet idzie je rozgrzać. Jednak do jazdy po winklach w różnych warunkach K12S raczej nie poleciłbym, jedyny plus jest taki,że wolno mi sie zużywają.

 

020 to bardziej turystyka niz spoort, w wypadku BT 014 odwrotnie. Moja " K " byla w nie obuta wiec szkoda bylo je na smietnik wyrzucac a na forum myslano, ze doplace aby ktos je wzial :buttrock: wiec zostaly.

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli,że BT 020 kiepskie były w RT, więc raczej słaba seria. Ze sportowych jeździłem na BT 014 i jakichś Metzelerach na K12RS.,K12S i R12R, generalnie Bridgestony średnio mi sie podobają w deszczu a w głębszych się ślizgają. Mam też taką manierę,że dobrze mi się jeździ na ciśnieniu pod pasażera...może to przez moją nadwagę :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiscie sprawdza sie to co pisze Motorrad. Zobaczymy co przetestuja üprzed tym sezonem ?

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BT014 są nie lubiane, bo ciężko wyczuć granicę, ale przy w miarę rozsądnej jeździe nie stanowi to za dużego problemu. Nie są najtańsze i nie bardzo można na nich za duży przebieg zrobić (4-6 kkm), więc są po prostu lepsze rozwiązania.

_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie zmierzyłem koledze 1:53 (Tor Poznań) na dość mocno dojechanych BT 014. Sam na nich nie latałem, ale opinie słyszałem ogólnie dobre.

 

Co do nowych opon - po założeniu kilka pierwszych winkli delikatnie. Potem mały postój - oglądanko i najczęściej jest już dobrze - następne winkle juz na 100%. Jeśli jeszcze się nie dotarły to jeszcze kilka winkli na delikatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...