Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, niedługo jade obejrzeć ten sprzęt....

 

http://moto.allegro.pl/item312308149_suzuki_gsx_750_r.html

 

Prosiłbym użytkowników, albo Osoby które cos wiedza o rady, na co zwrócić szczególną uwagę.

 

Serdeczne pozdro!

 

Oczywiście równie mile widziane wszelkie uwagi na temat tego modelu (rocznika). Trochę czytałem, ale nigdy za wiele. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm :buttrock:

Tak z ciekawosci spytam ..dlaczego akurat ten?

Jak dla mnei to jest padaka az miło.

Wydech pordzewaiły, boczne plastiki dorabiane, piękny lakier,, , kanapa no i brak owiewek..

Do przebiegu dodaj jeszcze 1 na poczatku.

 

Dziwny motocykl..

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ....

-> Jakoś tak z opisu i rozmowy telefonicznej wydało mi się, że gośc o mot dbał,

-> cena,

-> jest względnie blisko :)

 

Druga rzecz pytam, bo Ktoś inny na pierwszy rzut oka może powiedziec, że owiewki nie te. Aczkolwiek z takim zdjęciem ja nie widzę że wydech przerdzewiały.

 

Czyli Twoim zdaniem odpowiedz na pytanie na co zwrócić uwagę brzmi... "odradzam" ? :)

 

To nie miało zabrzemić złośliwie, tylko pytam, czy nawet byś nie zawracał Sobie głowy oglądaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ....

-> Jakoś tak z opisu i rozmowy telefonicznej wydało mi się, że gośc o mot dbał,

-> cena,

-> jest względnie blisko :biggrin:

 

Druga rzecz pytam, bo Ktoś inny na pierwszy rzut oka może powiedziec, że owiewki nie te. Aczkolwiek z takim zdjęciem ja nie widzę że wydech przerdzewiały.

 

 

Nie, ze owiewki nie te... tam nie ma owiewek, a jak wydechu nie widzisz ile rdzy to kiepsko z Tobą...

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, może i źle ze mną <- ciężko, żebym to ja oceniał.

 

Ja nadal bedę próbował udowodnic sobie, że można kupić tanio cos dobrego :icon_question:

 

Mam następnego kandydata, ale strach pytać, bo znów się okaże, że na wstępie widać, że nie taki... zaryzykuje :icon_twisted:

 

http://moto.allegro.pl/item317309809_honda_cbr_600f_.html

 

To może tak w paru zdaniach Ktoś mi powie jak odróżnić nie wyregulowane gaźniki od ... czegoś innego ;)

 

Jak byc może tym najbardziej spostrzegawczym ;P się wydało, nie mam zielonego pojęcia o motoryzacji, poza tym co dał mi kurs na prawko A, czyli... nic

 

I bardzo bym prosił, nie pisać "kup sobie GS", a na taki post nie odpowiadać "GS to dla niego za dużo" ;) Już podjałem decyzję i bardzo bym prosił pomóc mi wybrać coś co się nie rozpadnie :wink:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wypatrzyłem :

- opona tył do wymiany (a cięzko znaleźć ten wymiar)

- moto leżało dość mocno prawej strony - karter wygląda na łatany, tłumik poobdzierany

- tylna felga wygląda na porysowaną (możliwe że ktoś ją prostował młotkiem)

- 100 KM to oczywiście bzdura, bo pierwsze CBR 600F nie miały tyle fabrycznie

 

Rozumiem że szukasz starszego sporta ok 4000zł. Nie wolisz dołożyć 1000zł i sprowadzić sobie coś zza Odry ? Tam nawet takie stare maszyny trafiają się w dobrym stanie i cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, raczej starszego.... mogę dolozyć tysiąc i pewnie ciut więcej, tylko ile razy patrze, to może dołożę tyle i będe miał taki, a potem to jeszcze tyle... no to sorry, zawsze kończe dużo wyżej :smile:

 

Mógłbym sprowadzić, ale nie znam się na tym, więc i tak musiałbym jakiegoś handlarza męczyć, druga rzecz to już jutro bym najchętniej zaczął jeździć ;)

 

Ale oczywiście wolę poczekac, niż kupić coś, od czegoś mi zacznie coś odpadać, czy co...

 

Generalnie to powiem tak, że poczatkowo chciałem wydac tak z 5000 i ciągle tak myślę, że moge tyle poświęcić... no i uważam, że jesli mam do czegoś trochę dopłacić, a ma być duzo lepsze, to jestem za. Więc w sumie mogę i więcej wydać niż te 5, ale staram się rozumiec różnicę między "mieć pieniądze" a "stać mnie" :lapad:

 

A tak serio, to uważasz, że za 1000 więcej dostane coś znacznie lepszej kondycji?

 

Powiem, że licze na to że to sprzęt na sezon/dwa, kończę studia i myślę, że jak tylko zacznę studiowac, a nie być obijającym się studentem (ew. pracującym 4 free) to wtedy będe wymieniał, a wolę chyba podrapać coś tańszego:)

 

Jakie rady? :wink:

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zejdź na ziemie i celuj w motocykle które za cenę ok 5/6tys zł są w dobrym stanie.

NP. XJ 600, Divka, GS 500 , GPZ 500 itp.

Motocykle które pokazujesz w cenie 5/6 tys typu GSXR , CBR to są pascie które ktoś chce szybko pogonić.

Te motocykle które wymieniłem wyżej, w tej kwocie są czesto w dobrym stanie.

Wiem bo sam szukałem moto właśnie w granicach 5/6tys zł.

Znalazłem XJ w świetnym stanie.

Pewnie mogłem kupić taką CBR ale pewnie skończyłoby sie to wielkim rozczarowaniem.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za te 5000 można znaleźć ładnego sporta w Niemczech, w Polsce będzie raczej cięzko, bo 99% plastików (zwłaszcza starszych) jest po prostu skatowanych. Tu nikt nie używa ich do dojazdów do pracy albo niedzielnych wycieczek, raczej tylko do katów i nauki jazdy. Jeśli chcesz kupić maszyne w Polsce to wg mnie tylko jakiś świeży import w dobrym stanie albo faktycznie GS / CB / GPZ itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem czemu odradzacie tego GSXRa. 1985 to ponoć najtwardsza, najlepsza i najbardziej wytrzymala wersja. Silnik jest nie do zarżnięcia. Widzialem na necie filmy typu trzymanie przez kilka minut na odcinie, rozgrzane do czerwoności wydechy, plucie ogniem, ale na tym motocyklu to nie robi wrażenia i wytrzymuje to spokojnie! Trudno oczekiwać, ze w 23 letnim motocyklu nie będzie nic do roboty, wg mnie takie rzeczy jak pordzewiale kolanka i kolektor to normalna sprawa. Mi się wydaje, że jeżeli nie mial on żadnej większej przygody wypadkowej to można go spokojnie polecić, przy zalożeniu, że trzeba będzie jeszcze troche w niego hajcu wlożyć, żeby dobrze wyglądal. Na korzyść przemawia jeszcze że byl przez 8 lat u jednego wlaściciela.

 

EDIT

 

Zeby nie bylo, że gadam bzdury zajrzyjcie tutaj:

 

Myślicie, że ktoś kiedykolwiek oszczędzal ten motocykl? Nie sądzę :banghead:

Edytowane przez damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja powiem tak.Kupiłem olejaka z 85 w 12 07 i szczerze przyznam,że nie wpadłem w straszną minę.Dałem 2000-powaga do zarejestrowania.Oryginał lakier,aż sam się zdziwiłem.Bez problemu odpalał,więc w pełni nadziei spoglądałem w przyszłość..Moto zastane, z Włoch przywiezione,ostatnie ubezpieczenie z 2003 czyli trochę stał.Posklejane plastiki czyli jak się okazało oryginał tylko na baku i tylnych owiewkach.Bak swoją drogą dziurawy,lutowania co nie miara.Nie można już kupić z tego rocznika.w baku syf na maxa.Opona tył do zmiany,bo dostałem nową do przodu przy kupnie.Opony to ciężki problem,bo 18 juz używanych się nie dostanie,alb ob. ciężko o nowszą gumę niż 2000 rok.Ja mam gaźniki mechaniczne jeszcze ,więc nerwowa reakcja na gaz ,właśnie je oddałem do czyszczenia.A,okazało się jak rozebrałem plastiki,że jeden ogranicznik mam pęknięty ogranicznik,ale pojazd jeździ prosto.Hydraulika na szczęście trzyma,zmieniłem płyn w hamulcach i sprzęgle,bo gliki nie z tej ziemi.Moto miało niby 31 nakręcone w co nie bardzo wierzyłem dopóki nie zdjąłem porywy zaworów.Łańcuch nie ma praktycznie luzu a wałki są jak nowe.To chyba fart straszny.Spalanie będzie pewnie spore trzeba będzie się liczyć z 8 na minimum do 12 w porywach.Także sam widzisz,że pracy jest przy takich starszych pojazdach całkiem sporo i nie patrz raczej czy bezwypadkowy.Tu mam na myśli ślizg a nie walnięcie ze 150 w ścianę.Ważne,żeby jeździł prosto miał nieruszoną ramę,no i silnik.Jeśli pojedziesz zobaczyć to koniecznie silnik musi być zimny.tedy będzie widać w jakim stanie są pierścienie i uszczelniacze.Jak jest zmęczony to weźmie do 1.5l oliwy na 1000km.Jak za mocno dymi to odpada.Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...