Arkadiusxmoto Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam , mam problem z amortyzatorami w Hondzie CB 400 N . Amortyzatory ciekly juz w poprzednim sezonie ale jakos dawaly rade , natomiast teraz zupelny brak tlumienia :evil: Amortyzatory nierozbieralne , tzn. mozna zdemontowac sprezyne ale nie ma mozliwosci uzyskania dostepu do tloczyska . W zwiazku z tym pytanie o mozliwosc regeneracji , kupna zamiennikow , lub dopasowania z innego modelu . Pozdro :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) Z tego co widzę na twoich zdjęciach to masz dwa klasyczne amortyzatory.Wydaje mi się, że nie będzie problemu z podpasowaniem amorów od innego klasycznego motocykla.Od innych modeli Hondy , starszych Suzuzki , Kawek itp.. Edytowane 25 Lutego 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Hmm ladne i klasyczne mam zeby jeszcze spelnialy swoje zadanie ... a wlasnie w przypadku starych moze byc ten sam problem co u mnie :evil: ale gdyby ktos wiedzial co moze pasowac lub inne propozycje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Nowe z 2 letnią gwarancją tylko 199 Euro. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Nierozbieralne? to jak wymienia się tam uszczelniacze? Nie patentuj z dobieraniem, za fajny motocykl. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Obejrzyj strone fmy Hagon - robia zamienniki do anglikow i starej japonii. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Dziekuje wszystkim za odp. :wink: 199 Euro ... marzenie ... i pewnie mi ktos za to zaplaci przy sprzedazy :biggrin: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_turek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Amortyzatory w HONDZIE CB 400 N sa rozbieralne ,musisz zdjać koło i zobacz bo od spodu amortyzatora tam sa takie sruby musisz je wykrecić i zejdzie ci cała golen i bedziesz miał dostęp do simeringu Edytowane 26 Lutego 2008 przez rafal_turek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 :) niiieeee chodzi o amortyzatory z tylu , nie o teleskopy !! przod robilem w poprzednim sezonie i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 :) niiieeee chodzi o amortyzatory z tylu , nie o teleskopy !! przod robilem w poprzednim sezonie i jest git I są nierozbieralne? Mi się wydawało że wszystkie są rozbieralne, tylko trzeba użyć ścisku do sprężyn :( Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Jak są zawalcowane to są nierozbieralne i można je tylko wywalić. Nie ma możliwości wymiany uszczelniacza i oleju. Takie nierozbieralne są tańsze w produkcji i coraz cześciej stosuje się je w motoryzacji. Edytowane 26 Lutego 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Greedo , rozebrac moge tzn. zdjac sprezyne ale nie jest rozbieralny cylinder z tloczyskiem , wiec nie wymienie oleju ani uszczelniaczy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 http://crc2onlinecatalog.com/rear_shocks.htm $90 + shipping za sztuke. Nie licz ze ktos ci za to w przyszlosci zaplaci - robisz to dla siebie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Dziekuje wszystkim za odp. :biggrin: 199 Euro ... marzenie ... i pewnie mi ktos za to zaplaci przy sprzedazy :) :notworthy: To zamontuj od Jawy 350 TS są tańsze. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Ja jezdzilem w CB 350 na amorkach WSK z golymi chromowanymi sprezynami ( lata wczesne 80 te ). Ladnie wygladaly i prawie pasowaly ale z tlumieniem bylo troszke slabawo :biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.