rafal_turek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 witam,mam mały problem z HONDĄ CB 250 N nie chce sie wkręcic powyżej 5 tyś obr ,przekładałem juz 4 pary gazników ze sprawnych moto.one chodziły na tych gażnikach ,przekładałem równiez 4 zapłony oraz cewki i nic ,wszystkie połączenia sa szczelne zawry ustawione prawidłowo,rozrząd ustawiony motocylk odpala za pierwszym razem ładnie pracuje nic nie kicha ale NIE WCHODZI POWYZEJ 5 TYŚ OBR.czego to może byc wina .prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Zdejmij filtr powietrza, jeżeli nie będzie różnicy to sprawdz kompresje manometrem na konkretnym cylindrze. Pozatym jesli przy gwaltownym otwarciu manetki obroty stoja na 5 tysiacach to przylewa go pewnie, odkrec komory plywakowe i sprawdz poziom plywaków wedlug serwisowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_turek Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 cisnienie było zmierzone i jest po 12 atmosfer na kazdym tłoku,mierzyłem odległośc pływaków od podstawy gaznika i jest o 1,5 mm za mało ale zakładałem juz nawet 3 inne komplety gazników i było to samo a inne silniki na nich chodziły mam 3 takie silniki i one chodza na tych gaznikach i maja pełny zakres obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Moduł zapłonu do wymiany Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Czyli co..? Wersja zblokowana na module czy uszkodzony moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Panie Piotrze można troszke więcej ?? Według mnie jeśli moduł byłby walnięty to w ogóle motocykl by gubił iskre i nie odpalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 W tych starych modulach wysychaja tranzystory, mialem Honde VF750 z tym problemem, nie wchodzila na wysokie obroty i juz, niezaleznie co robilem.Zmiana modulu na inna uzywke i moto jak nowe.Pozniej jeden z kolegow na forum opisal mi jak to mozna naprawic wymieniajac walniety tranzystor ( byl elektronikiem ), ale nie wiem czy w archiwum dalo by sie znalesc te wiadomosci.W kazdym razie naprawa jest mozliwa jesli modul nie jest zalany jakims wypelniaczem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_turek Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 moduł jest raczej dobry poniewaz 2 inne silniki na nim chodza normalnie maja pełny zakres obrotów .przełozyłem juz nawet inne moduły ze sprawnych moto i było to samo ,tylko 5 tyś nic wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 W tym modelu dochodzi czasami do uszkodzenia kondensatora odpowiedzialnego za przyspieszenie zapłonu w module CDI ale jeżeli w innym silniku pracuje normalnie to wypada sprawdzić w pierwszej kolejności nadajnik impulsów dla modułu a następnie ustawienie rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.