Jacek S. Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Nabyłem takowy firmy Sendec . Zalożyłem zgodnie z instrukcją i .... nie działa . Instrukcja mówi o owinięciu jedynego kabelka od licznika wokół kabla wysokiego napięcia idącego do świecy , ale - w Yamasze cewka jest z tą świecą zintergrowana , ukryta w głowicy , a do niej dochodzą dwa cienkie kabelki , wcale nie wysokiego napięcia . Na tych kabelkach owinąłem ten przewód i kicha .... Widziałałem taki licznik jak mój na stronie z akcesoriami Yamahy , więc pewnie da sie to jakoś sensownie podłączyć . Wie ktoś może jak ??? pozdrowienia jacek Edytowane 23 Lutego 2008 przez Jacek S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 owin centralnie na swiecy i powinno byc dobrze, na fajce\cewce powinien byc nawet taki mały rowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek S. Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 owin centralnie na swiecy i powinno byc dobrze, na fajce\cewce powinien byc nawet taki mały rowek Nie ma dostępu do świecy i cewki . To wszystko jest ukryte głęboko w głowicy i uszczelnione gumą . Powyżej głowicy wystaje tylko ta plastykowa kostka elektryczna z dwoma cienkimi przewodami . Rowka też brak . Ta wrka to model 2007 pozdrowienia jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Nie ma dostępu do świecy i cewki . To wszystko jest ukryte głęboko w głowicy i uszczelnione gumą . Powyżej głowicy wystaje tylko ta plastykowa kostka elektryczna z dwoma cienkimi przewodami . Rowka też brak . Ta wrka to model 2007 pozdrowienia jacekŚwieca to rozumiem ale cewka to pod bakiem na 100% jest a nie w głowicy. ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek S. Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Świeca to rozumiem ale cewka to pod bakiem na 100% jest a nie w głowicy. :icon_rolleyes: Pozdro Jest tak jak napisałem . To nowy motor , elektronika i elektrotechnika poszły już trochę do przodu ...... Chyba dałem sobie radę . Zdjąłem cewkę zintegrowaną z fajką wprowadziłem kabel z zewnątrz przez uszczelkę i owinąłem wokół cewki , zmieścił się podczas powtórnego montażu " na duś " . Po odpaleniu motoru symbol H na wyświelaczu mruga , więc będzie pewnie OK . pozdrowienia jacek Edytowane 23 Lutego 2008 przez Jacek S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Świeca to rozumiem ale cewka to pod bakiem na 100% jest a nie w głowicy. :icon_rolleyes: Pozdro Mylisz się!Cewka jest w fajce! I nie ma przewodu wysokiego napięcia. Przewód trzeba owinąć wokół fajki właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Świeca to rozumiem ale cewka to pod bakiem na 100% jest a nie w głowicy. mrugacz.gifPozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Jest tak jak napisałem . To nowy motor , elektronika i elektrotechnika poszły już trochę do przodu ...... Chyba dałem sobie radę . Zdjąłem cewkę zintegrowaną z fajką wprowadziłem kabel z zewnątrz przez uszczelkę i owinąłem wokół cewki , zmieścił się podczas powtórnego montażu " na duś " . Po odpaleniu motoru symbol H na wyświelaczu mruga , więc będzie pewnie OK . pozdrowienia jacek Mylisz się!Cewka jest w fajce! I nie ma przewodu wysokiego napięcia. Przewód trzeba owinąć wokół fajki właśnieWiesz, nie do końca sie mylę. Bo cewka faktycznie nie jest w głowicy tylko zintegrowana z fajką czyli na świecy która nie jest we wnętrzu głowicy. :biggrin: A cewka jest pod bakiem bo silnik jest pod nim a głowica najbliżej na której jest cewka.Pozdro :flesje: Edytowane 24 Lutego 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie ma co teoretyzować, wiadomo oco chodzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Wiesz, nie do końca sie mylę. Bo cewka faktycznie nie jest w głowicy tylko zintegrowana z fajką czyli na świecy która nie jest we wnętrzu głowicy. :icon_mrgreen: A cewka jest pod bakiem bo silnik jest pod nim a głowica najbliżej na której jest cewka.Pozdro :D Jesli juz tak teoretyzowac to:Jesli tam jest swieca podobnie jak w DR-Z to swieca jest gleboko w glowicy... Masz tam takie spore wglebienie ktore po wlozeniu swiecy zostaje zakryte przez gume. Dzieki temu wyglada to jakby swieca siedziala gdzies w srodku gory silnika... :clap: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Jesli juz tak teoretyzowac to:Jesli tam jest swieca podobnie jak w DR-Z to swieca jest gleboko w glowicy... Masz tam takie spore wglebienie ktore po wlozeniu swiecy zostaje zakryte przez gume. Dzieki temu wyglada to jakby swieca siedziala gdzies w srodku gory silnika... :icon_razz: POZDROTo ja wiem. I z tym i tym sie zgadzam. ;) ps. Ja tylko śfirowałem z tą teorią jak coś.Pozdro Edytowane 24 Lutego 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Nabyłem takowy firmy Sendec . Zalożyłem zgodnie z instrukcją i .... nie działa . Instrukcja mówi o owinięciu jedynego kabelka od licznika wokół kabla wysokiego napięcia idącego do świecy , ale - w Yamasze cewka jest z tą świecą zintergrowana , ukryta w głowicy , a do niej dochodzą dwa cienkie kabelki , wcale nie wysokiego napięcia . Na tych kabelkach owinąłem ten przewód i kicha .... Widziałałem taki licznik jak mój na stronie z akcesoriami Yamahy , więc pewnie da sie to jakoś sensownie podłączyć . Wie ktoś może jak ??? pozdrowienia jacek Ok,to ja mam pytanie. Kupil Pan tego sendec'a z allegro? za 200 zł?http://www.allegro.pl/item314087586_liczni...cja_sendec.htmlChciabym rowniez kupic taki do swojej yz jednak u mnie rozumiem obedzie sie bez fajerwerek bo mam klasyczne rozwiazane. Swieca,przewd i dalej cewka. Co moze Pan powiedziec o nim? Jakies problemy? jak sie sprawuje? cos nie tak moze z nim? Jakosc wykonania? Sam wlasnie chce zamontowac do swojej bo to w koncu nie taka cena duza a bede wiedziec ile przejechalem. Pozdro A moze ktos inny uzywa takiego w swoim sprzecie i moze cos napisac o tym wynalazku firmy sendec? Edytowane 27 Lutego 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek S. Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Ok,to ja mam pytanie. Kupil Pan tego sendec'a z allegro? za 200 zł?http://www.allegro.pl/item314087586_liczni...cja_sendec.htmlChciabym rowniez kupic taki do swojej yz jednak u mnie rozumiem obedzie sie bez fajerwerek bo mam klasyczne rozwiazane. Swieca,przewd i dalej cewka. Co moze Pan powiedziec o nim? Jakies problemy? jak sie sprawuje? cos nie tak moze z nim? Jakosc wykonania? Sam wlasnie chce zamontowac do swojej bo to w koncu nie taka cena duza a bede wiedziec ile przejechalem. Pozdro A moze ktos inny uzywa takiego w swoim sprzecie i moze cos napisac o tym wynalazku firmy sendec? Tak to jest to urządzonko . Działa , ale przejechałem na nim niewiele i trudno mi coś więcej powiedziećponadto , że podejrzewam je o bezczelne oszukiwanie . Po założeniu i przejechaniu rekreacyjnym około 45 km po polach i lesie i wypaleniu połowy zbiornika paliwa pokazało mi 1,4 godziny . Wydaje mi się , że to sporo za dużo . Myslę , że ostro oszukuje , zawyżając liczbę mh - czytałem poprzednie posty na temat liczników motogodzin . Być może nie jest dostosowane do układu zapłonowego , który mam w motorze . Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie ? pozdrowienia jacek Edytowane 27 Lutego 2008 przez Jacek S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 taki licznik działa na bardzo prostej zasadzie w momencie kiedy na świece idzie wysokie napięcie wokól przewodu Wn jest pole magnetyczne w chwili w której silnik odpala i licznik wyczuje 1 impuls załacza stoper i ten stoper pracuje do momentu w którym przestanie być pole wokól przewodu (zgasimy silnik) wtedy wynik jest zapamiętywany i potem kolejne są dodawane ..... w związku z tym przyczyny niedokładności jest bardzo wiele 1.za dobre przewody zapłonowe ekranujące pole magnetyczne (wtedy na wolnych obrotach licznik może głupieć właczać sie/wyłaczać)2.zbyt słabo owinięty przewód 3.fatalna jakoś wykonania licznika4.słaba bateria w liczniku5.ine inne dostosowanie do układu zapłonowego odpada czy to 2 suw czy 4 suw zawsze lecą impulsy na cewke (chyba oczywiste) i taki licznik jeśli jest uniwersalny musi mieć taki czas zwłoki żeby w 4 suwie na wolnych obrotach nie głupieć .......... ten licz\nik nie interesują obroty silnika jego moc liczba garów jego interesuje tylko czy przewód zapłonowy sieje polem magnetycznym i tyle :icon_mrgreen: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek S. Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 taki licznik działa na bardzo prostej zasadzie w momencie kiedy na świece idzie wysokie napięcie wokól przewodu Wn jest pole magnetyczne w chwili w której silnik odpala i licznik wyczuje 1 impuls załacza stoper i ten stoper pracuje do momentu w którym przestanie być pole wokól przewodu (zgasimy silnik) wtedy wynik jest zapamiętywany i potem kolejne są dodawane ..... ten licz\nik nie interesują obroty silnika jego moc liczba garów jego interesuje tylko czy przewód zapłonowy sieje polem magnetycznym i tyle :biggrin: to raczej mało prawdopodobne . Jeżeli jest tak jak piszesz , to 1 godz. jazdy z np. 11 000 obrotów = jedna godzina pracy na wolnych obrotach . To przeczy idei zastosowania tego sprzętu . On powinien liczyć ilość impulsów idących na świecę - być licznikiem motogodzin , a nie być tylko stoperem . Pozdrowienia jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.