Piotrek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 A czy nie jest tak, że rajdowcy Dakaru są sponsorowani przez orlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Przecież tak napisałem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Sprawa druga to po zdjęciu cylindra w żadnym przypadku nie dotykaj i nie obracaj żadnego pierścienia tylko składaj zaraz po założeniu nowej uszczelki. Tak z ciekawosci, dlaczego nie mozna wykonac w/w czynnosci?Pozdrawiam Edytowane 24 Lutego 2008 przez Skiba_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Tak z ciekawosci, dlaczego nie mozna wykonac w/w czynnosci?PozdrawiamWeź sobie mocne szkło powiększające i obejrzyj dokładnie rowek na pierścień w używanym tłoku a sam się przekonasz dlaczego nie wolno ruszać pierścieni. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Przecież tak napisałemok, ale ja kliknalem na odpowiedz to napisal do mnie kumpel na gg, i dopiero jak jemu odpisalem, wpisalem tresc posta i dalem wyslij, wiec nie moglem zobaczyc Twojego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Mała dygresja : nie szukaj najtańszych tylko dobrych uszczelek.Nie mam zaufania dla firmy która wkleja bele jakie zdjęcie bez adnotacji że to dotyczy innego modelu ( np. zdjęcie przykładowe ).Powinien wystarczyć w Twoim przypadku tzw. TopEnd czyli uszczelki góry silnika.Sprawa druga to po zdjęciu cylindra w żadnym przypadku nie dotykaj i nie obracaj żadnego pierścienia tylko składaj zaraz po założeniu nowej uszczelki. Tak jak napisał Piotr Dudek..!Jesli juz musisz wyjmować tłoki z cylindrów to sugerowałbym nawet zaznaczyć pozycję pierscieni na tłokach w czasie wysuwania ich z cylindrów :buttrock: Ja w singlach zostawiam tłok w cylindrze i wysuwam (pływający w tłoku) sworzeń Pozdrawiam Edytowane 24 Lutego 2008 przez robson63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bykoo11 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Nie wiem czy dobrze mówię ale uszczelki z podanego linku są nie do tego motocykla...Poszukaj w Larssonie. Edytowane 24 Lutego 2008 przez Bykoo11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 W 2 cylindrowce trudno bedzie wysunac sworznie, ale moze sie uda.To byloby najpewniejsze - kazde wyjecie tlokow z cylindrow nie wplywa dobrze na luzy miedzy tlokiem a tuleja.Ale nie o tym chcialem, sprawdz jak wyglada droznosc odmy przed rozebraniem silnika :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.