Skocz do zawartości

P107R

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O P107R

  • Urodziny 08/03/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB250T 81'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9892830
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Barlinek

Osiągnięcia P107R

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, mam do sprzedania motorek taki jak w tytule, jest to wersja R, pozbawiona rozrusznika, kierunkowskazów i oświetlenia (założona akcesoryjna owiewka ACERBIS z światłami), posiada w pełni regulowane zawieszenie tył i przód z modelu KX. Rok produkcji to 1993, pierwsza rejestracja w 2002r, posiadam na niego dokumenty angielskie, w kraju nie był rejestrowany ale jest oczywiście taka możliwość. W motocyklu wymienione łożyska wahacza, łożysko amortyzatora dorzucam nowe nie zakładane jeszcze. Wymienione szprychy koła tylnego, łożyska koła tylnego, opony tył przód (tył Michelin AC10 utwardzane - 75%, przód KYOTO 60%), wymieniony niedawno łańcuch wraz z zębatką przednią. w silniku wymieniane zawory ssące oraz łańcuszek rozrządu, silnik chodzi bez zarzutu. Wydech przelotowy, bardzo ładnie pyrka. Jego stan techniczny oceniam na dobry (bardzo dobry to nówka jak dla mnie ;) ). Przez półtora roku nie zmusił mnie do nieplanowanego postoju, to świetny sprzęt i jestem przekonany że nowy właściciel będzie z niego na pewno zadowolony. Cena to 4 tys zł bez możliwości negocjacji!! nie zamierzam się również zamieniać, tylko gotówka. Motocykl w ciągłej eksploatacji do obejrzenia w okolicach Barlinka - woj. zachpom. Kontakt tel 605157177 bądź PW, więcej zdjęć na maila (na obecnym zdjęciu nie ma opon crossowych ani przelotu) Pozdrawiam!!
  2. Witam, sprzedam motocykl taki jak w temacie, odrestaurowany, w pełni sprawny, do małej poprawki lakierniczej plastiku za siedzeniem. Cena 2500zł Z racji że motocyklem nie jeździłem od jakiegoś czasu brak w nim przeglądu oraz ubezpieczenia (chociaż tego pewien nie jestem) dlatego cena jest taka jaka jest, wszystko jest sprawne i podbicie przeglądu to formalność. Kontakt telefoniczny 605157177 lub mail [email protected]
  3. Dokładnie tak jest, dziękuję za uściślenie ;) Co do śladów to sam nie wiem, weszły w gniazda w miarę lekko, do połowy praktycznie wciskałem je rękoma ale mikro ryski powstały, odeślę je na pewno bo jednak za takie pieniądze oczekuje się jakiejś jakości... Dziękuję wszystkim za wypowiedzi :) Pozdrawiam
  4. W moim moto oś wahacza nie uczestniczy w łożyskowaniu, łożyskuje sworzeń który znajduje się na osi. Dwa łożyska i obydwa mają luz na fabrycznie nowych sworzniach, to mało prawdopodobne że trafiłem na dwie niedoróbki, chociaż do zakupów z alledrogo nigdy szczęścia nie miałem... Co do tej tabeli... przy mojej średnicy (do 30mm) luz maksymalny nawet przy najmniejszej dokładności wykonania nie powinien przekraczać 0.08mm, a łożysko za taką cenę nie powinno być w takiej dokładności wykonane.
  5. Przepraszam, faktycznie zapomniałem to dodać w pośpiechu; są to łożyska igiełkowe.
  6. Witam, zakupiłem łożyska wahacza do swojego moto (Kawa KLX 250 95'), kiedy je rozpakowałem okazało się że mają luz, ale pomyślałem że jak je wcisnę w wahacz to luz się skasuje, niestety luz jaki był taki pozostał a jest większy niż na starych łozyskach... Więc mam pytanie do kogoś bardziej obeznanego w temacie, czy warto to składać? tzn może po skręceniu wszystkiego luz się jakoś skasuje. Moim zdaniem luzu na takim łożysku nie powinno być, ale w sumie co ja tam wiem :) boję się składać bo jak założę uszczelniacze to już pewnie nie będę mógł zwrócić tych łożysk, a wywalić blisko 200zł w błoto to nie sztuka... Pozdro PS. marka łożysk to PROX, chyba nie takie najgorsze, luz promieniowy to na oko 0,15 - 0,2mm (ciężko to zmierzyć czymkolwiek). zakupiłem też dolne łożysko amorka i też ma minimalny luz, dużo mniejszy ale jednak wyczuwalny, więc zaryzykuję i je wcisnę w przegub, mam nadzieję że luz się skasuje
  7. Witam, jak sobie radzicie z zimą a niedogrzaniem silnika? bo nie wierzę że chowacie KLX do garażu na zimowanie (no chyba że ja jestem odmieńcem :icon_twisted: ). Zasłoniłem dużą chłodnicę i w sumie było ok dopóki nie przyszły mrozy, jak przymroziło to ciężko utrzymać silnik w dobrej temperaturze (czyt. wiecznie niedogrzany) przy endurowaniu po polach i lasach. Dodam że mam wersję R bez termostatu, termostat by pewnie załatwił sprawę ale na pewno słono kosztuje, więc chyba odpuszczę sobie.
  8. Witam, tak jak w temacie, szukam kogoś kto lata na takim sprzęcie w woj. lubuskim bądź zachpom (mieszkam na granicy), mam zamiar zrobić przeszczep silnika z takiego KXa 250 do swojego KLXa 250, i chciałbym podjechać ze swoim moto i zobaczyć czy nie było by większych problemów z dopasowaniem (oczywiście żadne rozkręcanie nie wchodzi w grę, tylko porównanie i ewentualne pomiary ;) ). Więc jeżeli macie taki sprzęt lub znacie kogoś kto ma i byłby w stanie poświęcić mi parę minut, to byłbym wdzięczny za informacje. Dodam że chodzi mi o KXa z roczników powiedzmy 1995 - 2005. Zakładam że to dobry dział na taki temat :) jeżeli się mylę to proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Pozdrawiam
  9. Witam, tak jak w temacie, posiadam kompletny strój na motocykl turystyczny - sportowo-turystyczny, czyli: -buty skórzane Nitro rozmiar 44 -kurtka dzianinowa Scotchlite 3M Alaska rozm. XL (cordura, membrana, wypinana podpinka, 5 ochraniaczy) -spodnie dzianinowe Scotchlite 3M CRANE ROAD rozm. M (j.w, ochraniacze na kolana) -rękawice Legend rozm. L Zamienię to wszystko na strój na crossa/enduro w rozmiarze M (najlepiej jakby strój zawierał kurtkę, bluza mnie zbytnio nie interesuje), oraz buty rozm. 42, rękawice również mile widziane, za możliwą moją dopłatą. Oferowany przeze mnie strój jest w stanie bardzo dobrym, nie noszącym śladów użytkowania, i chciałbym żeby strój oferowany na zamianę był również nie zmęczony życiem. Wieczorem wrzucę fotki stroju na jakiś serwer i dam linka. Pozdrawiam i czekam na propozycje. PS. Ewentualnie zamienię wszystko na solidną kurtkę na MX/Enduro Oto i zdjęcia: >>Klik!<<
  10. Witam, wymienialiście szprychy w tylnym kole? mam zamiar złożyć zamówienie w firmie która dorabia szprychy, tylko nie za bardzo mam skąd ściągnąć wymiar, jedna pękła przy samym nyplu i nie wiem jak głęboko w niego sięgała, poza tym ciężko jest mi ściągnąć wymiar gwintu bo jest go na szprysze tylko 1mm i jego srednica to 3.6mm, więc oryginalnie to pewnie 4mm ale chciałbym mieć pewność przy zamawianiu (a jak na razie nie chce mi się rozbierać koła żeby wyciągać nypel. Sprawa była by prostsza gdyby chociaż jedną dało się odkręcić - ale żadna nie chce się ruszyć więc nie chcę ich poukręcać.
  11. Witam, do sprzedania mam Hondę CB250N z roku 1981, motocykl odrestaurowany więc wieku nie widać :) mało jeżdżony przeze mnie, świetnie się przy nim robiło, jazda już mnie nie bawi :) Dużo części wymienionych z czego ostatnie to uszczelniacze lag, zbiornik paliwa oraz gaźniki, bo stare mi się posypały a zbiornik przeciekał. Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego, oprócz benzyny :) Oto link do OTOMOTO: kilk! Opisałem tam motocykl więc nie będę się tutaj rozpisywał :) jeżeli ktoś ma jakieś dodatkowe pytania to pisać tutaj bądź PW lub telefon :) lokalizacja - Barlinek - Zachodniopomorskie
  12. Witam, tak jak obiecałem zdjęcia głowicy, jedno jest jeszcze na drugiej stronie albumu:klik!
  13. Witam, robił ktoś z was remont głowicy? chodzi mi o te nieszczęsne panewki, wyjechały się bo nie było smarowania przez brak zaślepki kanału w klawiaturze, ciśnienie po prostu spływało do silnika z powrotem, więc możecie posprawdzać u siebie bo możliwe że to jest przyczyną awarii tych panewek, na zdjęciach w galerii z rozbierania silnika kolegi auron ta zaślepka jest, ale tak jakby też dorabiana więc kto wie... widać to bardzo ładnie na zdjęciu nr 21, zaślepka na samym końcu kanału smarującego wałek ssący, zaraz nad ostatnią krzywką, widać jakby miała ona zabezpieczenie, taką śrubkę małą wkręconą od góry (poprawcie jeżeli się mylę), ja dorobiłem sobie na tokarce taki kołeczek i na wcisk i jakoś siedzi, możecie sprawdzić u siebie bo to dosłownie 10 minut roboty, a zaoszczędzić może sporo kosztów (remont głowicy + wałek rozrządu u mnie, bo zatarło się to wszystko i wałek jest zwichrowany, może wrzucę fotki tego bigosu). Ale wracając do tematu, to mam jeszcze pytanie do kolegi aurona, zamawiałeś uszczelkę pod głowicę? jaki jest jej koszt ewentualnie całego kompletu, czy wiesz jaka cena tłoka z pierścieniami, bo pisałeś kilka postów wstecz że coś tam u Ciebie z tym może być nie teges, bo u mnie chyba też coś nie ten teges bo na full otwartej manetce przy odcięciu zapłonu kurzy z wydechu jak dwusuw, nie wiem możliwe że to wina uszczelniaczy zaworowych kto wie, ale obstawiał bym raczej na tłok... Mam też nadzieję co do tłoka że nie ma selekcji w KLX...
  14. Ja bym Ci proponował może na początek sprawdzenie luzów zaworowych, zwłaszcza zaworów ssących bo u mnie regulacja zdecydowanie pomogła, co nie zmienia faktu że to duszenie dalej występuje ale dopiero na średnich obrotach, dogrzewam go już jazdą.
  15. Witam, to normalne że od strony koła zamachowego jest olej? odkręciłem zaślepkę i wyraźnie było widać że wszystko tam ocieka olejem, w serwisówce na schemacie silnika niby nie widać uszczelniacza wału od lewej strony ale na zdrowy rozsądek to tam oleju chyba być nie powinno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...