piasektt Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Osiągi to nie wszystko, zostaje kwestia serwisowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Nie no z nowymi to myśle zę problemu nie ma... ale znajomek miał 97r 501 FE to tragedia psuł się co chwile,częśći nie można było dostac trzeba było dużo szukać no i odpalanie.... kopnik urwał sie 3 razy i minus ze jest po lewej stronie...co do jazdy to nie mam zastrzeżeń bo jezdzilem jakieś 2h to średnim terenie i bardzo fajnie było.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoza Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Huski z 97 roku nalezal jecze pod szfedow.Ktm przejal husaberga od 2000roK, takze te stare modele byly bardzo wadliwe.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 faktycznie od 2000 -ego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoza Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 dokladnie to w 2001 roku ktm przejal husaberga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=cZNDrVeejww&feature=related Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja poperam Dominika. Frajda z jazdy jest, ale te sprzety sypia się jak szalone, i to dzięki tej ,,szatańskiej" mocy. Silniki są mało wytrzymałe. Moto dla bogatych ludzi lubiących grzebać w silniku :biggrin: Ps. wygląd i moc to nie wszystko, wytrzymałośc eksploatacyjna to jest wązny punkt podczas wyboru odopwiedniego sprżetu nie tylko 2 kółek. Kupowali byście samochód do którego trzeba ciągle cos dokładać i długo czekac na częsci. Ja osobiście nie :cool: A te wszytkie teorie o awaryjności husa nie wziąły sie z powietrza. pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Nie przypominam sobie żebym widział w jakichkolwiek zawodach brały udział Husa... .Jeśli ma ktos jakiś filmik to z chęcią sobie zobaczę.Podobnie jak VOR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 moj znajomy jest akutat pasjonatem VORka, miał ich kilka i twierdzi ze nie ma lepszego moto do enduro, startował nim w MP z roznym skutkiem, nie bronie husaberga ani innych wynalzkow, ale prawda jest taka ze kazdy motocykl sie je*ie nie zaleznie co to bedzie a jak ktos nie ma pojecia o mechanice to pozniej wychodza takie historie, wiecie jak to jest ze dobra reklame pochwyci dwóch a zła dziesieciu, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Ja poperam Dominika. Frajda z jazdy jest, ale te sprzety sypia się jak szalone, i to dzięki tej ,,szatańskiej" mocy. Silniki są mało wytrzymałe. Moto dla bogatych ludzi lubiących grzebać w silniku :banghead: pozdrawiam :icon_exclaim: Żeby to bylo wczesniej wiadomo :icon_mrgreen: (mielibysmy tylu bogaczy w Polsce)Skoro już kupilem Husa no to chyba moge sie poczuc jak Rockefeler i Gates razem wzieci :icon_exclaim:ps.znam wielu ludzi korzystajacych z tych motocykli ale nie sa to tzw "dzieci neo "i z tych 25 poprzednich postów ciekaw jestem ile z nich napisali uzytownicy tychze motocykli a ile "dzieci ne.....pozdro pawelhe he Żubr nie mysl ze Cie podrywam ale poraz kolejny podoba mi sie Twoj tok rozumowania (post) Edytowane 8 Marca 2008 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 chyba wiem co knuje cały koncern ktm........... pochylony cylinder, wtrysk czy to gra wstępna przed V2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 he he Żubr nie mysl ze Cie podrywam ale poraz kolejny podoba mi sie Twoj tok rozumowania (post)hahaha no to jeszcze moze jakies kwiatki na dzisiaj :buttrock: chyba wiem co knuje cały koncern ktm........... pochylony cylinder, wtrysk czy to gra wstępna przed V2? hmm bo ja wiem chodzi raczej o lepszy rozklad masy, a ten silnik jest odwrócony o 360* i pochylony do płaszczyzny pod katem 45* a co do wtrysku to powoli zaczyna byc standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 moj znajomy jest akutat pasjonatem VORka, miał ich kilka i twierdzi ze nie ma lepszego moto do enduro, startował nim w MP z roznym skutkiem, nie bronie husaberga ani innych wynalzkow, ale prawda jest taka ze kazdy motocykl sie je*ie nie zaleznie co to bedzie a jak ktos nie ma pojecia o mechanice to pozniej wychodza takie historie, wiecie jak to jest ze dobra reklame pochwyci dwóch a zła dziesieciu, pozdrKażdy się je*ie i przy każdym trzeba grzebać tylko z tą różnicą że do ezgotyki często trzeba dłuuuugo czekać na nowe części a już o używanych nie ma mowy. Większość ludzi chce jeździć a nie czekać dlatego jednak Honda czy KTM są bardziej popularne niż TM czy Husaberg. Są i tacy którym sam fakt posiadania nietypowego motocykla przesłania wszystkie wady z tym związane ale to raczej nieliczny odsetek :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 hmm akurat z czesciami do hondy tez nie jest tak wesoło(chodzi mi tutaj o nietypowe rzeczy np takie jak tryb 4 biegu itp) trzeba czeeeekac ale moze to akurat wina poznanskiego dealera Hondy który troche leci w kulki, a reszta rzeczy dostepne od reki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.