Skocz do zawartości

Husaberg 450 FE


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Podobno rewelacja

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99dd3fe30e58b124.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1d7cf997d9fe38.html

 

poj. 448,6ccm

skok 95 /63,4 nn

stopien sprezania 11,9:1

4 zawory, wlotowe - titan

E - starter

6 biegow

wtrysk paliwa

hydrauliczne sprzeglo

rozstaw osi 1470 + - 10 wys. do podloza 390 mm wys siedzenia 930 mm poj zbiornika 8,5 l masa 112 kg ( bez paliwa )

 

:notworthy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dziadostwo !!! bo wiecie kolega mojego kumpla slyszał że to się strasznie sypie ,podobno juz na linii produkcyjnej jest popsute.a tfffuuu tfffuuu (to 99% postów tego forum)

pozdro pawel

HUSABERG moto dla ludzi indywidualnych i za to go sakramencko LUBIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no kolego nie szalej :lalag: ja np na husaberga nie moge powiezieć słowa złego poza dostępnoscią częsci ale to starsze moto :biggrin: Jezdziłem Fe 501 i było zajebiscie ;) większość osób tak pisze bo sie nasłuchała o starych husabergach ze części nie ma,ale myśle ze to podejście bierze sie stąd zę to moto jeszcze egzotyczne na naszym rynku i nie wyrobilo opini sobie ale to przyjdzie z czasem :biggrin: Ogólnie jestem na tak :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Husaberg...nie pamietam w ktorym Swiecie Motocykli testowali jakiegos potwora z tej stajni...i okreslili go najbardziej radykalnym i ostrym motocyklem do jazdy w terenie.Jak sie nie myle to tylko kopniakiem sie go odpala....

Osobiscie nie wiem jak sie sprawuje...lecz z tego co mi wiadomo..jest to "Diabelski"motocykl..brutalnie oddajacy moc :lalag:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jednak kontynuują pracę nad tymi złomami? Słusznie, tam poprawiać trzeba wszystko, poza podzespołami przenoszonymi z KTMa

Z 6 Husbargów, które w ostatnich dwóch latach przewinęły się przez nasz klub, wszystkie to były, i są nadal, złomy. Motocykle dla ludzi uwielbiających adrenalinę w stylu - zepsuje się, czy się nie zepsuje. Teraz dodali wtrysk, teoretycznie rozwiązanie przyszłościowe w motocyklach, w praktyce w enduro nie wróżę pięknej i rychłej przyszłości - podatność na uszkodzenia i zabrudzenia jest bardzo duża. Jednak toporny gaźnik to toporny, ale skuteczny gaźnik.

Pozdrawiam wszystkich fanów marki :crossy:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Husaberg jest caly czas ulepszany takze mysle ze stanowi niezla konkurencje.Kiedy to Husaberg nalezla pod szfedow to oczywiscie byl to totalny zlom ktory podczas jazdy na torze sypal sie.Rozne sa opinie na temat tego motoru.Osobiscie uwazam ze to ciekawa maszyna, najlepiej o tym czyten motor sie sprawdza dowie sie osoba ktora go kupi.Jesli chodzi o czesci to polecam DEALERA KTM, HUSABERG- motocykle, serwis, czesci, akcesoria www.auner.pl tel.0338143520 lub 602403572 pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

problem jest taki, że KTM przejął tę markę z całym bagażem błedów i te błedy systematycznie powiela z modelu na model. Naprawdę mam w bezpośrednim otoczeniu kilka sztuk najnowszych Husabergów (wystarczy sprawdzić na www.sokol.poznan.pl) i praktycznie każdy sprawia mnóstwo problemów. Teraz w tym nowym modelu z kolei wymyślili chyba rozwiązanie bez kopki, także gratuluję nowatorskich pomysłów a właścicielom życzę takiej jazdy, aby nigdy się nie zakopali i nie rozładowali aku...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupie teraz chyba Husaberga. A co!!! biggrin.gif Lżejszy, poręczniejszy, chu*owo odpala na zimno, fakt, ale shamowaliśmy na hamowni Husaberga 550FE - 56 KM, bardzo liniowo przebiegający moment, zero dziur w pełnym zakresie obrotów. Ideala linia. KTM pod tym względem odpada - ma i dziury w mocy i krzywa momentu nie jest jednolota tylko ma skoki mocy w poszczególnych zakresach obrotów. Pod tym względem hamonia pokazała wszystko - silnikowo Husaberg jest znacznie do przodu wobec KTMa.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupie teraz chyba Husaberga. A co!!! biggrin.gif Lżejszy, poręczniejszy, chu*owo odpala na zimno, fakt, ale shamowaliśmy na hamowni Husaberga 550FE - 56 KM, bardzo liniowo przebiegający moment, zero dziur w pełnym zakresie obrotów. Ideala linia. KTM pod tym względem odpada - ma i dziury w mocy i krzywa momentu nie jest jednolota tylko ma skoki mocy w poszczególnych zakresach obrotów. Pod tym względem hamonia pokazała wszystko - silnikowo Husaberg jest znacznie do przodu wobec KTMa.

pzdr

Skoro tylko na silniku Ci zależy to kup CR500, będziesz miał moc w każdym zakresie obrotów!

Rzart, rzart :notworthy:

Znajdź mi chociaż jednego człowieka w świecie enduro czy mx który się pozytywnie wypowiada o jakimkolwiek egzotycznym sprzęcie. Może i ktoś taki jest ale wątpie że znajdziesz :icon_mrgreen: Argumentów przeciw egzotyce nie chce mi się nawet przedstawiać bo wystarczy pomyśleć, albo przekonać się na własnych błędach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...