Leon84 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) Jeszcze długa droga...Ale trzymam kciuki.Uderz to Piotra Dudka..Piotr coś tam modził z ramą Janka i silnikiem GS-a Edytowane 21 Lutego 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) a przewidziales miejsce na airboxa? :flesje:bo troche malo tam przestrzeni jestw ogole masz gotowy plan motocykla, czy raczej wymyslasz na poczekaniu co gdzie ma być? Edytowane 21 Lutego 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 a przewidziales miejsce na airboxa? :(bo troche malo tam przestrzeni jestw ogole masz gotowy plan motocykla, czy raczej wymyslasz na poczekaniu co gdzie ma być? Ja bym airboxa nie wkładał - podejrzewam, ze jest spory. zamiast tego stożki bezpośrenio na gaźnki - fajnie wygląda i zajmuje mało miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 w sumie to i racja..mysle za bardzo w kategoriach offroadowych :icon_eek: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Trochę te mocowanie podnóżków paździerzowato wygląda troszkę więcej finezji by się przydało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canibal Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 co do fltrów to będą stożkowe a podnóżki takie były może coś się zmieni moż i na pewno na razie mocujemy silnik w ramie a reszta potem filtry będą stożkowe a co do podnóżków to takie były w tej ramie i pewnie się zmieni ale pewnie będą w podobnym miejscu bo pozycja jest dosyć wygodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrz Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Pomyślałem że warto by odgrzebać temat, bo wg mnie bardzo ciekawy ;) Jak tam budowa prototypa? Chwalic się !!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 jaka jest waga silnika od gpz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 65-70kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 no coz jak widze po fotkach to male braki w silniku gpz nie sa takie male,,,brak jest kola magnesowego,a to jestnajdrozszy element tego silnika i trudno go dostac,ale zycze powodzenia i bede obserwowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.