Skocz do zawartości

canibal

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O canibal

  • Urodziny 12/18/1976

Osobiste

  • Motocykl
    ural
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8842240

Informacje profilowe

  • Skąd
    lublin

Osiągnięcia canibal

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. co do fltrów to będą stożkowe a podnóżki takie były może coś się zmieni moż i na pewno na razie mocujemy silnik w ramie a reszta potem filtry będą stożkowe a co do podnóżków to takie były w tej ramie i pewnie się zmieni ale pewnie będą w podobnym miejscu bo pozycja jest dosyć wygodna
  2. do lutowani należy użyć kwasu kalafonia albo pasta nie zdadzą egzaminu wiem bo próbowałem
  3. linki rowerowe mają różne końcówki poproś w sklepie to ci pokażą do pancerza nie zapomnij kupić zakończeń też sklep rowerowy to są grosze teraz lutowanie musisz mieć lutownice oporową kolbową kwas do lutowania ale to musi być kwas nic innego tak dobrze nie działa "kwas do lutowania to jest kwas solny przegotowany tylko nie gotuje go się tylko dodaje cynk lub kawałki blachy ocynkowanej uważaj bo on naprawdę się wtedy gotuje bierzesz linkę zakładasz końcówkę wkładasz do kwasu na kilka sekund potem lutownica i cyna ale cyna musi być mocna do lutowania na twardo taka w laskach trójkątnych powodzenia
  4. właśnie zamieściłem pierwsze zdjęcia na razie 2 ale będzie ich przybywać oto link Moja strona
  5. ja smaruje koparkę i mam ręczną smarownice taką zwykłą tuba z rączką najważniejsze to dobra końcówka bez jak będziesz miał tandetną to będziesz miał problem ale to nic bo końcówka kosztuje ok 5 zł w sklepach z częściami do ciągników i maszyn rolniczych a co do smaru to zależy jakie będziesz miał tuleje stalowe czy mosiężne do każdych jest inny smar
  6. ja robiłem sam linki do mojego urala linki do gazu zrobiłem z linek przerzutki do roweru pancerz kupuje się na metry w sklepie rowerowym końcówki zalutowujesz używając kwasu do lutowania za końce służyły nyple od roweru linkę od sprzęgła musiałem zrobić z nieco grubszej linki bo naciąg sprzęgła w uralu duży
  7. fotki będą z całego przebiegu prac tylko jeszcze nie wiem gdzie je umieścić ale coś znajdę najważniejsze w tym motorku ma być dobre prowadzenie nawet przy dużych prędkościach jakby ktoś chciał przycisnąć będzie to niski dragsterek
  8. o ramę sie nie boję chamulce będą od jakiegoś jpończyka razem z zawieszeniem troszeczkę go obniżymy nowe amorki jutro dopasowywujemy rame robimy mocowania silnika stare prawie pasują ale trzeba poprawić :)
  9. będzie miał zmienione zawieszenia hamulce a silniczek kupiłem z małymi brakami ale wyjdzie i tak trochę taniej jak go trochę poskładamy do prześle jakieś fotki
  10. Piotrek masz może instrukcje albo jakieś rysunki do silnika bo kupiłem taki silnik i przydała by mi się jakaś pomoc silniczek będzie pracował w innym motorku ma małe braki ale itak było warto go kupić
  11. właśnie zakładamy silnik do starej ramy od junaka kupiliśmy tanio dobry silnik prawie kompletny pasuje prawie idealnie i szukamy jakichś instrukcji do kawasaki gpz 500 s brakuje nam paru części do silnika i przydała by sie jakąś instrukcja wtedy było by łatwiej pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...