Rafciu Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Tak jak w temacie interesuje mnie ciśnienie oleju jakie panuje w magistrali olejowej w KLR 600. Potrzebne jest mi to do odpowiedniego dobrania chłodnicy oleju i przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Korbowod na lozysku rolkowym czy panewce ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) cisnienie oleju masz napisane w serwisówce Edytowane 13 Lutego 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 rolkowym jak to singlu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 W takim razie cisnienie jest nieistotne i mozesz przestac sie nim interesowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Wałki rozrządu są ślizgowe. W dodatku chce sie tym zainteresować bo chłodnica oleju dobra sprawa nawet na rolce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 ale pcoco ? masz 2 chlodnice i wydajny wentylator . Zadbaj o droznosc chlodnic cieczy a nie bedziesz musial kombinowac z chlodnica oleju. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja nie musze ja chce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja nie musze ja chce:) Rafciu,gdzie dokładnie chcesz sie wpiąć z ta chłodnicą ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja nie musze ja chce:) chce --> miec olej o nieodpowiedniej temperaturze pracy :biggrin:z tego co sie orientuje, to masz sprzeglo do wymiany. lepiej w to zainwestuj :bigrazz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Bardzo dobrze sie orientujesz:) Tyle ze chłodnice będe miał za darmo razem z przerobieniem dekla i przewodami:P Chłodnice chce wpiąć w główny obieg. Zaraz za pompą oleju jest długi kanał z dołu silnika do góry, do filtra oleju. Wystarczy że zaspawam kanał mniej więcej w połowie, poniżej i powyżej spawu dam kruciec z gwintem i już mam zasilanie i odbiór z chłodnicy. Dzięki temu "chłodny" olej będzie nie tylko smarował ale i chłodził silnik od środka. W ciężkim terenie temperatura oleju jest bardzo ważna zarówno ze względu na chłodzenie jak i jakość smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Od czego chcesz adoptowac taką chłodniczke ? Pytam bo sam nosze sie z zamiarem zainstalowania chłodnicy oleju w Hondzie XL Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 No to będziesz miał permanentnie niedogrzany silnik. Keep going a nie wróżę długiego życia temu Kawasaki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 No to będziesz miał permanentnie niedogrzany silnik. Keep going a nie wróżę długiego życia temu KawasakiOn jeszcze nie słyszał o wymienniku temperatury olej/płyn i gęstym olejem zamorduje silnik a potem będzie pisał że Kawasaki robi złe motocykle. :D Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Od kiedy to syntetyczny olej 5W jest gęsty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.