Skocz do zawartości

prowadzić gdy jest sie po prostu małym..


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem poradzić ci zakup Zephyra 550 (jak dla mnie bardzo niski) ale...

.. sprawdziłem na bikez.com. Wysokość siedziska GS i Zephyr mają prawie identyczną.

 

Najprościej zatem cieńszą kanapę zamontować i obniżyć zawieszenie (jak chcesz, mogę ci dać zużyte przednie sprężyny z zephyra - gwarancja obniżenia przodu :buttrock: )

 

Pamiętam, że była jeszcze jakaś stronka anglojęzyczna ze spisem maszyn dla "niskich", "wysokich" i ogólnie nieprzeciętnych jeźdźców. Tam były wymienione modele i wysokością siedziska. Mógłbyś tam sobie wybrać następcę GSa.

Edytowane przez _SB_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

358 zeta za dwa płaskowniki?

Kupujemy płaskownik ze stali 40 i zanosimy do ślusarza, żeby wywiercił nam otwory i podpiłował w jednym miejscu, gdzie oryginały są węższe aby nie kolidować z innym elementem zawieszenia. Powiększenie rozstawu otworów o 1 cm obniża kanapę o 5 cm.

Do tego wpuszczamy lagi w półki i maszyna stoi niżej bez znaczącej zmiany geometrii.

Koszt dorabiania części poniżej 50 zł.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem zdania, że trzeba po prostu myśleć z wyprzedzeniem i nauczyć się przesuwać tyłek przed zatrzymaniem...

 

A po jeździe przez kilka tygodni, sama się przyzwyczaisz i już nie będzie Ci to przeszkadzało. Ważne że sięgasz oboma nogami... Wiem, że np. cofanie motocykla na paluszkach nie jest wygodne (w GSXR miałem wysokość siedzenia 83,5 cm co przy moim mizernym 168 cm wzrostu dawało taki sam efekt jak u ciebie GS) ale to też da się przyzwyczaić. W sumie moto masz lekkie, więc daje radę.

 

Dla pocieszenia, teraz mam siedzenie na wysokości 93,5 cm i ledwo jedną nogą sięgam ziemi. I daje radę !(zwykle, poza chwilami kiedy mi nogi w terenie brakuje :flesje: )

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale gs jest znacznie cięższy, a masa ma niemałe znaczenie gdy się ledwie sięga podłoża palcami :P

to samo sobie dokladnie pomyslalam jak przeczytalam tego posta ;)

gdyby moj Orzeszek byl skuterem to moglabym na nim nawet machac nozkami i niczym sie nie martwic!

chyba musze o tym pomyslec hihi

 

Wywal kanapę, trzeba być twardym nie miętkim :)

RACJA!! tylko wtedy serce miekkie a twarda dupa :)

 

 

tak sie podepne pod temat - jesli obizylem zawieszenie z tylu - mam regulacje, to moge bez szkod opuscic na lagach ?

czy ktos z Was moglby mi to wytlumaczyc po prostu jak babie.. ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z Was moglby mi to wytlumaczyc po prostu jak babie.. ? :icon_question:

Trzeba "wpuścić" lagi w półki jakieś 3cm i jest niżej i można śmigać agresywniej (pewniejsze prowadzenie).

Jak tył obniżyć, masz w linku na stronie Wilbersa - tam to jest wyjaśnione, na czym polega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić opony o nizszym profilu :icon_question:

Opony- o tym nawet nie myśl.

Nasza koleżanka Emi, dosiada Ktm 200exc, a ma 163. Na szosie jeździ SRX. Daje radę.

Kolejne dziewcze dosiada Ducata, daje radę.

Jak sobie nie poradzisz z tym Gs, pisz na PW, pogadamy.

Pozdrwiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...