rybson13 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 sprzedaj gs`a i zakup jakiegos czopka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 !!! MAŁE JEST PIĘKNE !!! ;) I niech tak zostanie bez butów i obniżania zawieszeń ;)no no, dzieki :) przez grzecznosc nie zaprzeczam ;) sprzedaj gs`a i zakup jakiegos czopkaz czoperem na pewno byloby mi latwiej ale coz zrobic z ta odwzajemniona miloscia do gs'a.. po prostu taki motor mi sie podoba i taki wybralam sposrod miliona :icon_arrow: [quote name='&REW' date='13 luty 2008 - 01:04' post='1142 - obniżenie zawieszenia np. zmiana sprężyn w widelcu i obniżenie napięcia wstępnego sprężyny z tyłu (chyba że GS nie ma tam regulacji). Albo wymiana lag i amortyzatora z tyłu. Możliwe też, że da się w GSie obniżyć tył montując obniżony system dźwigni przy amortyzatorze z tyłu - ale tu też nie wiem, czy takie rozwiązanie się da zastosować w GSie. Najlepiej skoczyć do dobrego mechanika i zapytać. Albo wygooglać w necie, ale i tak proponowałbym żeby to mechanik wygooglał (np. lowering kit suzuki GS 500) - obniżona kanapa. - hydrauliczna podstawka - taka, żeby można ją było opuszczać przy zatrzymywaniu się. Może dałoby się zamontować i w GSie. &REW. :)wow! nie spodziewalam sie az tylu pomyslów! zdaje mi sie jednak, ze z tego wszystkiego jedynym prostym i ekonomicznym zabiegiem moglaby byc ta obnizone kanapa.. reszta tych operacji moze kosztem przewyzszyc wartosc mojego Orzeszka oczywiscie ta materialna no bo we wszystkich innych aspektach jest on bezcenny to jasne :crossy: jestem w błędzie czy słusznie kombinuje??? tym bardziej, ze wiekszosc rad daliscie mi wlasnie w tym kierunku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Kupić opony o nizszym profilu :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 bez przesady jestem nieweile wyzszy od ciebie a u mnei duzo wyzej sie siedzi niz na gs500 i jakos mi to nieprzeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 moze masz dluzsze nogi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) Jeśli masz dzielona kierownice to możesz wpuścić bardziej lagi w pułki. Obniży sie o ok 2cm. Następnie zakupujesz cos takiego http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18300i wkładasz do swojego moto. Upewnij sie tylko o ile obnizy sie motocykl bo te łączniki mogą mieć rożną długość i od nich zalezy wysokosc tyłu motocykla. Inna opcja to dorobienie takich łączników w jakimś zakładzie mechanicznym za dużo mniejsze pieniądze. Musisz tylko odkręcić stare i dac do pomierzenia ślusarzowi. ważny jest w tym wypadku rozstaw otworów. Mozesz wykonać o 0,5cm z dłuższym rozstawem i 1cm .Pozostałe pomysły typu wypruj siodło czy inne opony to niepoważne propozycje. Edytowane 14 Lutego 2008 przez Breżniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 bez przesady jestem nieweile wyzszy od ciebie a u mnei duzo wyzej sie siedzi niz na gs500 i jakos mi to nieprzeszkadzaNo tak, ale gs jest znacznie cięższy, a masa ma niemałe znaczenie gdy się ledwie sięga podłoża palcami :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Współczuje troche bo sam nie jestem tez pokażnych rozmiarów, ale spróbuj z glanami są to buty dość wysokie zawsze coś Cie "podniosą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a moze chcesz kilka cm wzrostu odemnie, chetnie się pozbęde :-) Ja tez z checia 10cm bym sie pozbyl :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Najtaniej, najłatwiej to jak już ktoś pisął, wysunąć lagi z półek troszkę oraz zastosować zestaw dla krasnali:http://www.wilbers.de/2008/englisch/html/t...rlegungskit.htmA kity typu dwóch bocznych kółek, jakichś podstawek hydraulicznych itp. wsadzić do działu humor. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Spojrz na to z pozytywnej strony - masz wielka motywacje do nauki poruszania sie z predkosciami bliskimi 0:) Z autopsji wiem, ze da sie przejechac miasto praktycznie bez zatrzymywania sie, wystarczy umiec sie toczyc wolniutko nie tracac rownowagi - ale nie ma to jak przystanac na swiatlach i pomachac do uroczych dziewczyn:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Najtaniej, najłatwiej to jak już ktoś pisął, wysunąć lagi z półek troszkę oraz zastosować zestaw dla krasnali:http://www.wilbers.de/2008/englisch/html/t...rlegungskit.htmA kity typu dwóch bocznych kółek, jakichś podstawek hydraulicznych itp. wsadzić do działu humor. Vatzeque, widać od razu profesjonalizm Twojej wypowiedzi. Jakby wszyscy tak podchodzli toby dzisiaj nie było trajek na ten przykład nie mówiąc już o trójkołowym Piaggio. Poszperaj trochę w necie o podstawkach hydraulicznych to się podszkolisz. Pozdro serdeczne, &REW :buttrock:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Wywal kanapę, trzeba być twardym nie miętkim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Vatzeque, widać od razu profesjonalizm Twojej wypowiedzi. Jakby wszyscy tak podchodzli toby dzisiaj nie było trajek na ten przykład nie mówiąc już o trójkołowym Piaggio. Poszperaj trochę w necie o podstawkach hydraulicznych to się podszkolisz.Tak, kolego tylko, że nie proponowałeś koleżance zrobienia z GSa trajki, lecz 'podstawkę'. Jakby to miało wyglądać i kosztować. Wizerunek motocykla by się zepsuł. Bądźmy poważni.... albo nie :icon_eek: :biggrin: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie wiem co Ci mamy napisać. Rozciągnąć Cię mamy czy jak? :icon_eek: Nic na to nie poradzimy i tyle... Najlepiej zrób albo zamów sobie customa ,,pod siebie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.