Limo Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A nad czym tu się rozpisywać. Trzeba wsiąść na moto i próbować. Masz dwie możliwości, albo uda się podnieść tył albo przód złapie uślizg. Domyślam się że masz oryginalne sprężyny w swoim moto, które i tak nadają się do wymiany, więc nawet jak skręcisz maksymalnie zawieszenie to nie poczujesz dużej różnicy. Podstawa to dobra opona, najlepiej potorówka typu supercorsa, która się szybko rozgrzeje i będzie się dobrze kleiła. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 wczoraj podkrecilem sprezyny i jest dobrze Limo,napewno nie sa do wymiany,jeszcze nie jezdze na przednim ale bieznik juz potrafie pokazac bałachom w autach za mna. dosiadacie do baku robiac stoppie,ja na siedzaco nie moge wiec przesowam sie do baku i lekko unosze dupe.prawidlowo?wychodzic wychodzi ale moze ktos ma lepsza technike. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 ...ale bieznik juz potrafie pokazac bałachom w autach za mna.Ty może jedź na jakiś plac poćwiczyć, a nie tak między furami.W razie czego nie będziesz musiał z bliska oglądać bieżnika bałachom w autach PRZED Tobą.I obciach jakby mniejszy :bigrazz: Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 krzywer trenuje na placu wojskowym w parku maszyn nie robie tego w miescie czy na publicznych drogach,moj blad,chodzilo mi o to ze juz uniose tylna gume na tyle wysoko zeby mogli podziwiac gdyby to bylo na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) Kolego,wydaje mi się że stoppie można robić na każdym zawieszeniu. Jest to tylko kwestia znajomości maszyny,niemniej na sztywnym zawieszeniu moto jest łatwiej opanować przy wysokim uniesieniu. Wszystko zależy od Twojej pozycji i hamulca. Na ścigu powinieneś maksymalnie przesunąć się na bak albo stając na podnóżkach wychylić się do przodu a następnie mocno ale tak by nie.zablokować koła nacisnąć klamkę. W trakcie unoszenia zwalniasz nacisk bo inaczej zostawisz zęby wbite w asfalt. Im większa szybkość i mocniejszy nacisk na hamulec tym moto szybciej staje na kole,a im wolniej zwalniasz hamulec tym wyżej się unosi tył.Acha,pozycja stojąca jest może łatwiejsza ale za to bardziej emocjonująca bo stwarza wrażenie u jedźca że zaraz dotknie kaskiem drogi ale tyłowi daleko jeszcze to pionu więc trudniej przeholować.Stoppie wykonuj jadąc na wprost i mocno trzymaj kierownicę żeby maszyna sunąc na kole nie ,,przełamała się w bok. Gdy opanujesz jazdę na wprost możesz poćwiczyć skręcanie odpowiednio przesówając swój ciężar na bok maszyny , na stronę w którą chcesz skręcić. Tylko wybierz do tego celu odpowiednio szeroki płac.Powodzenia :buttrock: Edytowane 19 Września 2011 przez marian65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Jakby odpowiedzieli to bym spytał :icon_question: Na stuntpoland zapytaj :icon_question: Jak by byl laska to by mu odpowiedzieli, tylko cycki musialby tam wstawic - bez tego ni rusz :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Ja mam bardzo twardo zestrojone zawieszenia i jak tylko mam trochę wolnego pola przed światłami i dobry asfalt hebluję na maksa, a mimo to tylko dwa razy udało mi się zrobić stoppie. Gadałam o tym z kumplem, który jeździ zawodniczo i powiedział, że temperatura opon ma tu również sporo "do powiedzenia". Na nie dogrzanych gumach dużo trudniej to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Poza kwestią oczywiście szeroko pojętej geometrii motocykla to tez kwestia pozycji na motocyklu. Jak chcę to jednym palcem na klamce hamulca postawie stopala, ale muszę chcieć. Przy prawidłowej pozycji przy hamowaniu prędzej zerwę przyczepność niż oderwę jakoś spektakularnie tylne koło od asfaltu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Zjeżdżałem TLRem do depo na radomskim torze i celowo trochę mocniej wcisnąłem klamkę przy zatrzymaniu. Podniosło tył. Nie robiłem żadnych cyrków z przesuwaniem się do zbiornika. Fakt, że na D211 GP, więc nagrzane - trzymają srogo. Poza tym oploty, 6-tłoczkowe zaciski oraz odpowiednie klocki robią swoje, ale jest to bądź co bądź - krowa. Żepezetem podniosłem tył ze 3 razy, ale tam to dopiero cyrk był, żeby to zrobić :) Edytowane 27 Września 2011 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Z pasażerem można spokojnie zrobić więc bez przesady z wpływem pozycji. Najpierw lekko nacisnąć hamulec a potem ostro, ułatwi to oponie utrzymać przyczepność. Najłatwiej jest lekko stanąć na podnóżkach i przenieść ciężar ciała do przodu. Jak koło będzie już wysoko to odchylić się do tyłu. I patrzeć przed siebie a nie pod koło. A i jak ktoś robi metodą natychmiastowego zatrzymania to już gdzieś przy 40km/ przelatuje się przez kierowicę. Edytowane 27 Września 2011 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) A tu filmik instruktażowy jak to się robi z pasażerami:): http://www.cda.pl/video/1728755/Lot-na-przednim-kole Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Szuberto Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.