rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 No ok stary, nic sie nie stalo. Ale zobacz. Kwestia rejstracji, jezeli moto sprowadzane i w kwitach bedzie mialo te 80 cm to juz jest powazny problem, abowiem wszystko sie opiera na papierach. Ja jak rejstrowalem HM , ktory byl sprowadzany z wloch, to we wszystkich kwitach mial te 49cm3. I zadnego problemu nie bylo praktycznie, nawet ten rzeczoznawca na silnik nie spojrzal, tylko chcial widziec z czym ma do czynienia. Aha jeszcze licznik predkosci musial byc. No i teraz takie pytanie, jak autor tego tematu zarejstruje swoja DT 80 na motorower skoro , mimo ze zmieni silnik na 50 cm3 to i tak nie bedzie mial jakich kolwiek dowodow ze to jest pojemnosc przepisowa?? Niestety, w papierach jest 80 cm3, i juz wg mnie nie da rady tego LEGALNIE zajerstrowac na motorower, oczywiscie nasz polski kraj to same lapówki, wiec moze tym sposobem sie uda. Ale jest tez jeszcze jedno ale: kiedy papiery trafia do komunikacji, to we wszystkich kwitach bedzie pisac 80 ccm3 a na dokumencie od rzeczoznawcy 50 cm3. Czy to nie jest podpadajace?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no no rozumiem, ale logicznie na to patrząc powinna być taka opcja, że chcesz przekfalifikować sobie moto, zmieniasz załóżmy pojemność i napweno jest jakiś sposób na legalizacje tego , moim zdaniem powiniem się tym jakiś "autoryzowany" zakład przegladowy. Polskie prawo jest nadwyraz chore :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 No dokladnie. Ale co zrobisz. Taka polska... Ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 da sie legalne cos takiego zrobic potrzebna jest opoina rzeczoznawcy ze to motorower o v maxie nie przekraczajacym 45 i faktora od zakladu mechanicznego ze zostal zalozony kit o poj 50ccm a czy ty zalozysz spowrotem 80 to twoja sprawa ale wtedy lamiesz prawo i jak cie dojeb... to moze byc nieciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper9 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) Witam. Namieszałem trochę ;) Pomyliłem rzeczoznawcę z diagnostą. Rejestracja na 50ccm odbywać się będzie w następujący sposób:1. Tłumaczenie, przegląd, skarbówka, wszystko co potrzebne i rejestracja na 80. (to już mam)2. Potem założyć silnik 50 ccm i z tym do okręgowej stacji kontroli pojazdów, i jak koleś napisze, że to 50ccm to z powrotem do wydziału komunikacji i jest MOTOROWER.Przynajmniej tak mi powiedział znajomy mojego ojca, który pracuje właśnie w okręgowej stacji kontoroli pojazdów.Muszę kupić lub przerobić silnik na 50ccm bo diagnosta mi powiedział, że nikt dupy za 200 czy 300 złotych nie będzie podkładał.... Jeszcze kilka lat temu by to uszło. Teraz poprostu ludzie boją sie robić takie przekręty. Pozdr. Edytowane 13 Lutego 2008 przez koper9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) No to dobrze Koper, że jest możliwość legalnego przerobienia tego, no coś z tym rzeczoznawcą mi nie pasowało tylko :banghead: , a teraz po ostatnim twoim poscie, temat pójdzie do kosza ;) Pozdrawiam ;) Edytowane 13 Lutego 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 koper nie pisze tego na forum bo ci zamkna temat i nawet mozesz bana wylapac. Pisz ze robisz to na 50 i wszystko a jesli chcesz wsadzic spowrotem 80 to nie pisz tego na forum!! Ja jak rejestrowalem tzr 80 to kupilem ja z kwitem 80 w brifie 80itp. Pozniej zostalo zalatwiony przeglad i rzeczoznawca na 50 czyli zostaly zmienione zebatki, tulejka pod przepustnice i cylinder 50. Pozniej tlumaczenie normalnie na 80 w skarbowce juz na motorower i w wydziale tez motorower:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Pikus zaraz to i ty bana chycisz ;) P.S. Ale ty zmieniasz te motorki jak rękawiczki. Ledwo patrze fajna RS a tu juz endurak<respect> :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilgostyn Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Co wy, ja jak rejestrowałem swoje RG, to bez problemu miałem przegląd zrobiony, tylko z cylindra 79cm3 spiłować, a w WK ani się nie czepiali. Po prostu pełen looz lecz to było w zeszłe wakacje, teraz z tego co wiem nikt nie bierze się za takie przeglądy, z czego cena motorów zarejestrowany na 50cm3 jest dość wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Co wy, ja jak rejestrowałem swoje RG, to bez problemu miałem przegląd zrobiony, tylko z cylindra 79cm3 spiłować, a w WK ani się nie czepiali. Po prostu pełen looz lecz to było w zeszłe wakacje, teraz z tego co wiem nikt nie bierze się za takie przeglądy, z czego cena motorów zarejestrowany na 50cm3 jest dość wysoka.To ja jak rejestrowałem swojego XP6 to w papierach miałem 50cc, a ten co wystawiał przegląd to powiedział"To jest napewno 50? Bo jak by była wyższa pojemność to bym stracił prace, a nie daj boże wypadek". Osoby pracujące w przeglądzie nie są głupie. Baaardzo ciężko zarejestrować na 50. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) to na jakiegoś lipnego rzeczoznawce trafiłeś .......... pozatym odnośnie pojemności 50ccm to chyba diagnosta z stacji kontroli pojazdów wystawia kwita że masz 50 ?? ja to bym jak pisał poprzednicy wsadził jawa 223 albo jakiś inny badziew podpiął tylko światła linki i na przegląd słyszałem o kolesiu co do dt 125r założył dezamet 023...... na stacji kontroli pojazdów diagnosta spojrzał i pyta co to za cudo (ramy nie ruszał tylko porobił metalowe przedłużki żeby założył dezameta)on mówi że orginalny silnik sie zatarł i nie ma kasy go robić a chce jeździć moto na rame papiery są silnik udowodnił że jest legalny (pokazał stary dowód od motoryny gdzie były numery silnika) i przegląd zrobił....... i w sumie zro przekrętu bo silnik jest teraz częscią zamienną a nikt nie może mu odmówić przeglądu bo do 100kg ramy wsadza 2KM silnik jego sprawa najyżej bedzie sie wlókł 30....... niby fakt sami piszecie diagnosta niegłupui człowiek 90% od razu sie domyśli że chodzi o przekręt z tym że nie może was o nic oskarżyć ale na upartego może np doczepić sie mocowania silnika że za cienka blacha za krótka śruba i nie dać przeglądu .... tylko trzeba to zrobić porządnie no nielubią takich składaków nie że silnik sie trzyma na 1 śrubke z lewej strony na kawałku blaszki 2mm ........... diagnosta w takiej sytuacji umywa ręce bo jak koleś wsadzi potem silnik 125 czy 350 i sie tym zabije to diagnoście nic nie zrobią powie że na przeglądzie był z innym silnikiem i co ??jego wina bezprawnie zmienił silnik i tyle...... Edytowane 22 Lutego 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.