Smash Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 No więc mam zamiar założyć do mojej Etki ( 251 ) najszersze możliwe opony, i tu pytanie: co mam zrobić ?? nowe rawki ?? całe nowe koła ?? tak zebym mogl zalozyc najszersze mozliwe opony jakie mogą być w MZtce, ale tak zeby nie wpływały źle na nic.proszeee o odpowiedz.z gory zieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 na taką felge co jest na tyle w etz zmiescisz spookojnie opone 120 ..... ja mam 110. ALe cos wydaje mi sie ze taka 120`stka bedzie wymagala usuniecia hermetycznej oslonki łancucha.. wiec??? pomysl raczej karkolomny poniewaz ta oslonka w MZ znacząco wplywa na trwalosc przeniesienia napędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Viper mozesz podac dokładne rozmiary twoich 2 oponek. zgóry dziekówka. Ps. Jeszcze jedno czy zmiana oponu na szersze ma wpływ na zachowanie motorku, jak duzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Do ETZ 251 z niskoprofilowych zalecane przez fabryke są-przód 90/90-18-tył 110/80-16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Brat kiedyś w 251 miał oponę 120 i o nic nie ocierała ale opona oponie nie równa. Niedawno brat kupił do mojego gs-a 140 a po wymierzeniu wyszło że to 155 także trzeba uważać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Viper mozesz podac dokładne rozmiary twoich 2 oponek Smash: mam takie oponki jak Domel napisal :D , i otorek na nich jezdzi OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smash Opublikowano 13 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Czyli kupuje opony obojętnie jakiej firmy tylko o takich romiarach i tyle - moge zakładać i bedzie ok ?? Tak ?? a jakie sa standardowo w Mz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 MZ ETZ 251 OgumieniePrzód 2.75-18Tył 3.25-16 lub 110-80-16 Rozmiar obręczy Przód 1.60-18Tył 2.15-16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Viper mozesz podac dokładne rozmiary twoich 2 oponek Smash: mam takie oponki jak Domel napisal :D ' date=' i otorek na nich jezdzi OK.[/quote'] Ok dzieki viper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 MZ ETZ 251 OgumieniePrzód 2.75-18Tył 3.25-16 lub 110-80-16 Rozmiar obręczy Przód 1.60-18Tył 2.15-16 a ich nazwa to chyba Haidenau i Pneumant (mam nadzieje że nic nie pokęciłem). Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 110/80 tył i 90/90 przód to góra jeżeli chodzi o szerokość, przy szerszych kapciach moto może lepiej będzie się prowadzić na prostej i przy większych prędkościach ale straci na poręczności, a przy wolnej jeździe lekki skręt i motocykl się wali szczególnie przy zawracaniu.No i większe opory toczenia a co za tym idzie większe zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Kapeć z tyłu ma wg mnie mniejsze znaczenie niż z przodu. Miałem przód 3.00, zmieniłem na zalecane 2.75 i b. widocznie poprawiło się wchodzenie w zakręty. Może więc bez sensu kombinować, szczególnie z przodem? Wychodzi na to, że głównym + jest wygląd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Ja w ETZ 250 miałem 120 z tyłu i 90 z przodu. Taką kombinację ściągnołem z Hondy CB 250 i ogólnie motocykl prowadził się dobrze.Z tego co się orintuje do 251 najszersza wchodzi 130 ale jak się prowadzi to nie wiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 ja mam z przodu 3.00 a z tylca 110/90 moze i fajniej wyglada,lepiej na winklach,ale czasem mysle ze kiedy z przodu mialem 2.75 a z tylu 3.00 duzo szybciel moglem latac i mniej wachy schodzilo, teraz mysle czy sobie niesprawic jakiejs wezszej na tyl,ale za to dobrej.....ale z 2giej strony i tak predzej czy pozniej eta pod noz pujdzie:( wiec nieoplaca sie inwestowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooSu Opublikowano 14 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2004 a ja bym jednak polecał założenie dobrych oponek.ja mam 100 Dunlopa z przodu (wolałbym 90 ale nie było) i 110 Pirelliz tyłu (do 250 da sie założyć 130) i nie ma problemów ze składaniem się w winkle. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.