Skocz do zawartości

dyfuzor cr250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

załozyłem do MZ :) dyfuzor od hondy, i pojawił ise problem, motor jest tak masakrycznie głosny że nie da sie jezdzić. z dyfuzora dobiega dzwięk jakby go ktoś młotkiem tłuk, szczególnie na wolnych obrotach. dyfuzor jest zamocowany do cylindra i silnika.

czy w hondzie też tak tłucze? to przegłusza nawet dzwięk z tłumika. nie ma mowy tu żeby tłuk o coś bo wszystko jest poprzykrecane. to taki metaliczny odgłos ze srodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że honda wyrzuca pod innym ciśnieniem i z inną prędkością spaliny i gdzie w hondzie dyfuzor pełnił rolę wyciszającą + sprężającą to tu może powstawać tzw. pudło rezonansowe, dzięki któremu zamias ciszej mamy głośniej ;)

 

Poza tym nie ten dział chyba :)

Edytowane przez piotre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest dobrze zamocowane, a o motor sie nie bójcie, chodzi bardzo dobrze, dyfuzor przedłużylem o 20cm żeby zestroić go z tym silnikiem. plus innych pierdólek, teraz to sety powinien brać :crossy:

wiem że w 2T to normalne takie metaliczne pykranie, ale nie o takim poziomie głosnosci. pokombinuje z zaplonem najwyżej,

nikt nie próbował tego wyciszyć? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest dobrze zamocowane, a o motor sie nie bójcie, chodzi bardzo dobrze, dyfuzor przedłużylem o 20cm żeby zestroić go z tym silnikiem. plus innych pierdólek, teraz to sety powinien brać :)

wiem że w 2T to normalne takie metaliczne pykranie, ale nie o takim poziomie głosnosci. pokombinuje z zaplonem najwyżej,

nikt nie próbował tego wyciszyć? :)

A na jakiej niby podstawie "zestroiłeś" ten dyfuzor??? Może pomóc w mocy ale nie koniecznie. Powiem Ci że w silnika ETZ 250 można wykręcić 30KM ale to na pewno nie dyfuzorem tylko robiąc środek. Wyciszyć to będzie ciężko bo cross'ówka ma zawór wydechowy i całkiem inną charakterystykę pracy. Więc tylko pozostaje Ci dobrze uszczelnić przy cylindrze i dodać końcówkę odpowiednią do tuby.

Ps. MZ mocna ale z setą i tak nie da rady. (miałem 2 MZ) ;)

Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej niby podstawie "zestroiłeś" ten dyfuzor??? Może pomóc w mocy ale nie koniecznie. Powiem Ci że w silnika ETZ 250 można wykręcić 30KM ale to na pewno nie dyfuzorem tylko robiąc środek. Wyciszyć to będzie ciężko bo cross'ówka ma zawór wydechowy i całkiem inną charakterystykę pracy. Więc tylko pozostaje Ci dobrze uszczelnić przy cylindrze i dodać końcówkę odpowiednią do tuby.

Ps. MZ mocna ale z setą i tak nie da rady. (miałem 2 MZ) :lalag:

Pozdro :flesje:

 

takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :lalag:

 

w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichy

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :lalag:

 

w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichy

na pewno między mocowaniami dyfuzora a mocowaniami w ramie powinne byc gumowe dystanse. Miałem hondę i tam były. Nagraj moze na aparacie filmik jak chodzi ta Twoja MZ to Ci powiemy czy to normalne cz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :biggrin:

 

w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichy

Każdy wyczyn ma na gumowych dystansach zamocowany dyfuzor i większość równie tłumik.

 

(...) Nagraj moze na aparacie filmik jak chodzi ta Twoja MZ to Ci powiemy czy to normalne cz nie.

Popieram. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wyczyn ma na gumowych dystansach zamocowany dyfuzor i większość równie tłumik.

Popieram. ;)

 

skąd ja wezme aparat który taki poziom natężenia dźwięku nagra :biggrin:

 

dobra a jak wyczyny mają mocowanie do cylindra rozwiązane? z CR są sprezyny które dociskają, a w reszcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd ja wezme aparat który taki poziom natężenia dźwięku nagra :icon_mrgreen:

 

dobra a jak wyczyny mają mocowanie do cylindra rozwiązane? z CR są sprezyny które dociskają, a w reszcie?

Reszta też ma na sprężynach do cylindra.

 

Tylko w wyczynach silnik sztywno w ramie jest w mz chyba nie o ile sie nie myle.

W MZ'etkach są silniki na dwóch mocowaniach. Jedno na osi wahaczu a drugie to podwieszony za cylinder(ETZ, TS) lub od dołu na na 2 poduszkach( ES Trophy, Jaskółka)

 

Więc ja bym zrobił mocowanie do silnika tej tuby.Żeby był nie od łączny z silnikiem np. na dystansach tam z tyłu gdzie w MZ jest nadlew na osłonę łańcucha można byłoby przykręcić i z przodu silnika co jest niby uchwyt do przykręcania silnika (nie do tego służy). Sam coś musisz pokombinować. Bo silnik na poduszce na cylindrze dosyć mocno drży(na wolnych całe moto drży) co może być powodem tych "stuków" o których wspominałeś. Silnik na wolnych obr robi największe drgania że powstają te tłuczenia.

Pozdro :icon_mrgreen:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyfuzor jest złapany za silnik tylko że sztywno dzisiaj bede dorabiał gume i bedzie na gumie. powó tych stuków to nie drżenie silnika to ewidentnie wybuch mieszanki w cylindrze. a ten silnik ma kąt otwarcia 180 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...