bully Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 załozyłem do MZ :) dyfuzor od hondy, i pojawił ise problem, motor jest tak masakrycznie głosny że nie da sie jezdzić. z dyfuzora dobiega dzwięk jakby go ktoś młotkiem tłuk, szczególnie na wolnych obrotach. dyfuzor jest zamocowany do cylindra i silnika. czy w hondzie też tak tłucze? to przegłusza nawet dzwięk z tłumika. nie ma mowy tu żeby tłuk o coś bo wszystko jest poprzykrecane. to taki metaliczny odgłos ze srodka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Odgłos jest raczej normalny ale nie licz że ci to coś poprawi prace silnika musiałbyś kompletnie zmienić kąt otwarcia okna wydechowego i w związku z tym całą listę innych rzeczy to by ci wtedy chodziła prawie jak CR :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 metalowy odgłos jest normalny, zwiększ chociaż dawkę paliwa przy tym wydechu .Żeby to działało to jeszcze długa droga Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Chyba coś jest zle zamocowane lub nieszczelne bo to powinno byc tylko lekkie cykanie na wonlnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Wydaje mi się, że honda wyrzuca pod innym ciśnieniem i z inną prędkością spaliny i gdzie w hondzie dyfuzor pełnił rolę wyciszającą + sprężającą to tu może powstawać tzw. pudło rezonansowe, dzięki któremu zamias ciszej mamy głośniej ;) Poza tym nie ten dział chyba :) Edytowane 31 Stycznia 2008 przez piotre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 wszystko jest dobrze zamocowane, a o motor sie nie bójcie, chodzi bardzo dobrze, dyfuzor przedłużylem o 20cm żeby zestroić go z tym silnikiem. plus innych pierdólek, teraz to sety powinien brać :crossy:wiem że w 2T to normalne takie metaliczne pykranie, ale nie o takim poziomie głosnosci. pokombinuje z zaplonem najwyżej,nikt nie próbował tego wyciszyć? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 wszystko jest dobrze zamocowane, a o motor sie nie bójcie, chodzi bardzo dobrze, dyfuzor przedłużylem o 20cm żeby zestroić go z tym silnikiem. plus innych pierdólek, teraz to sety powinien brać :)wiem że w 2T to normalne takie metaliczne pykranie, ale nie o takim poziomie głosnosci. pokombinuje z zaplonem najwyżej,nikt nie próbował tego wyciszyć? :)A na jakiej niby podstawie "zestroiłeś" ten dyfuzor??? Może pomóc w mocy ale nie koniecznie. Powiem Ci że w silnika ETZ 250 można wykręcić 30KM ale to na pewno nie dyfuzorem tylko robiąc środek. Wyciszyć to będzie ciężko bo cross'ówka ma zawór wydechowy i całkiem inną charakterystykę pracy. Więc tylko pozostaje Ci dobrze uszczelnić przy cylindrze i dodać końcówkę odpowiednią do tuby. Ps. MZ mocna ale z setą i tak nie da rady. (miałem 2 MZ) ;) Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) A na jakiej niby podstawie "zestroiłeś" ten dyfuzor??? Może pomóc w mocy ale nie koniecznie. Powiem Ci że w silnika ETZ 250 można wykręcić 30KM ale to na pewno nie dyfuzorem tylko robiąc środek. Wyciszyć to będzie ciężko bo cross'ówka ma zawór wydechowy i całkiem inną charakterystykę pracy. Więc tylko pozostaje Ci dobrze uszczelnić przy cylindrze i dodać końcówkę odpowiednią do tuby. Ps. MZ mocna ale z setą i tak nie da rady. (miałem 2 MZ) :lalag: Pozdro :flesje: takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :lalag: w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichy Edytowane 5 Lutego 2008 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :lalag: w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichyna pewno między mocowaniami dyfuzora a mocowaniami w ramie powinne byc gumowe dystanse. Miałem hondę i tam były. Nagraj moze na aparacie filmik jak chodzi ta Twoja MZ to Ci powiemy czy to normalne cz nie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 takim programem jak exhaust calculator2 wiem że można wycisnąc z 30KM i moj może już tyle ma. dyfuzor nie miał słuzyc jako podwyższanie mocy tylko do tego żeby motor nadawał sie do jazdy w terenie. silnik ma masę innych przeróbek, ale to nie pokój żeby o tym dyskutować :biggrin: w CR250 dyfuzor jest na sztywno z ramą? czy może na gumach? bo do cylindra jest tylko na sprężynach, dobrze mówie? blacha z tego dyfuzora to tylko 1mm podczas gdy kolega w DT ma z grubszej blachy i motor jest masakrycznie cichyKażdy wyczyn ma na gumowych dystansach zamocowany dyfuzor i większość równie tłumik. (...) Nagraj moze na aparacie filmik jak chodzi ta Twoja MZ to Ci powiemy czy to normalne cz nie. Popieram. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Każdy wyczyn ma na gumowych dystansach zamocowany dyfuzor i większość równie tłumik. Popieram. ;) skąd ja wezme aparat który taki poziom natężenia dźwięku nagra :biggrin: dobra a jak wyczyny mają mocowanie do cylindra rozwiązane? z CR są sprezyny które dociskają, a w reszcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A w reszcie crossow tez tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Tylko w wyczynach silnik sztywno w ramie jest w mz chyba nie o ile sie nie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) skąd ja wezme aparat który taki poziom natężenia dźwięku nagra :icon_mrgreen: dobra a jak wyczyny mają mocowanie do cylindra rozwiązane? z CR są sprezyny które dociskają, a w reszcie?Reszta też ma na sprężynach do cylindra. Tylko w wyczynach silnik sztywno w ramie jest w mz chyba nie o ile sie nie myle.W MZ'etkach są silniki na dwóch mocowaniach. Jedno na osi wahaczu a drugie to podwieszony za cylinder(ETZ, TS) lub od dołu na na 2 poduszkach( ES Trophy, Jaskółka) Więc ja bym zrobił mocowanie do silnika tej tuby.Żeby był nie od łączny z silnikiem np. na dystansach tam z tyłu gdzie w MZ jest nadlew na osłonę łańcucha można byłoby przykręcić i z przodu silnika co jest niby uchwyt do przykręcania silnika (nie do tego służy). Sam coś musisz pokombinować. Bo silnik na poduszce na cylindrze dosyć mocno drży(na wolnych całe moto drży) co może być powodem tych "stuków" o których wspominałeś. Silnik na wolnych obr robi największe drgania że powstają te tłuczenia.Pozdro :icon_mrgreen: Edytowane 6 Lutego 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 dyfuzor jest złapany za silnik tylko że sztywno dzisiaj bede dorabiał gume i bedzie na gumie. powó tych stuków to nie drżenie silnika to ewidentnie wybuch mieszanki w cylindrze. a ten silnik ma kąt otwarcia 180 st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.