PINOKIO Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 W 3 lata w wyczynie na prawde duzo moze sie stac. Jak szukałem yz dla siebie to widziałem motocykle które po roku czasu miały np nikasyl wytarty a z wygladu były sliczne skąd to wiesz ze nikasyl był wytarty ?? :) oceniasz to po pracy motoru ?? :buttrock: jeśli tak to szacunek ;) :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) W 3 lata w wyczynie na prawde duzo moze sie stac. Jak szukałem yz dla siebie to widziałem motocykle które po roku czasu miały np nikasyl wytarty a z wygladu były sliczne skąd to wiesz ze nikasyl był wytarty ?? :icon_mrgreen: oceniasz to po pracy motoru ?? :biggrin: jeśli tak to szacunek :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:Spuszczasz płyn chłodniczy, odkręcasz i zdejmujesz głowice i widzisz co jest grane. A jak ktoś nie da zajrzeć to można odpuścić sobie moto. :bigrazz: ps. W wyczynie wypada sprawdzić garnek(zwłaszcza 2t bo łatwo i szypko to można zrobić).Pozdro :flesje: Edytowane 6 Lutego 2008 przez Moto33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 skąd to wiesz ze nikasyl był wytarty ?? :banghead: oceniasz to po pracy motoru ?? :crossy: jeśli tak to szacunek :banghead: :biggrin: Spuszczasz płyn chłodniczy, odkręcasz i zdejmujesz głowice i widzisz co jest grane. A jak ktoś nie da zajrzeć to można odpuścić sobie moto. :bigrazz: no ja bym nie dał napewno rozkrecać mi silnika :bigrazz: ps. W wyczynie wypada sprawdzić garnek(zwłaszcza 2t bo łatwo i szypko to można zrobić). Pozdro :flesje: to może odrazu rozkręcić cały motor i dokładnie oblukać :clap: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 to może odrazu rozkręcić cały motor i dokładnie oblukać :banghead: oblukać i pomierzyć - dobry pomysł ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 oblukać i pomierzyć - dobry pomysł ! jasne a druga osoba powie że coś kombinowane bo silnik rozkręcany :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 jasne a druga osoba powie że coś kombinowane bo silnik rozkręcany :biggrin: wyczyna w sezonie trzeba te 2 - 3 razy "otworzyć" więc norma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) skąd to wiesz ze nikasyl był wytarty ?? :icon_mrgreen: oceniasz to po pracy motoru ?? :) jeśli tak to szacunek :) :crossy:Widzę, że chciałeś zabłysnąć ale Ci trochę to nie wyszło bo , zdejmowaliśmy cylinder a za drugim razem koleś chciał kase żeby zdjąć a ja powiedziałem ze ok i jak wyłożyłem gotówkę to wymiękł. Edytowane 7 Lutego 2008 przez Strzalek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Widzę, że chciałeś zabłysnąć ale Ci trochę to nie wyszło bo , zdejmowaliśmy cylinder a za drugim razem koleś chciał kase żeby zdjąć a ja powiedziałem ze ok i jak wyłożyłem gotówkę to wymiękł. niestety ja już nie musze nic udowadniać tylko śmieszą mnie goście co chcą rozbierać sprzęt przed kupnem :buttrock: prawdopodobnie będzie to przebój :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 niestety ja już nie musze nic udowadniać tylko śmieszą mnie goście co chcą rozbierać sprzęt przed kupnem :P prawdopodobnie będzie to przebój :PJeżeli wolisz kupić w ciemno to już tylko i wyłącznie Twój wybór ...Widać masz za dużo kasy :clap: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Panowie co jeden to mądrzejszy tylko jak się chce mieć profi wyczyna to trza go kupić i zrobić no chyba że kupuje nówkę.15 lat temu kupiłem od Belga 2 tygodniowe YZ250 ( miało 14 dni od pierwszego odpalenia ) za 300 DMów.Zakup był dobry do momentu zamówienia kilku części. Potem to same schody bo amatorsko toto nie chciało jechać tylko wyrywało ręce z barków a i za sprzedażą były kłopoty w końcu sprzedałem po kosztach a jedyny dobry interes zrobiły szpitale i gipsownia.Wracając do tematu w takim silniku nie powinno się robić tzw. remontu średniego tylko totalna kapa czyli: tłok kpl. + cylinder + korba +łożyska wału ( ale nie po 3.50 z Agromy) i wtedy zacząć zabawę. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Panowie co jeden to mądrzejszy tylko jak się chce mieć profi wyczyna to trza go kupić i zrobić no chyba że kupuje nówkę.15 lat temu kupiłem od Belga 2 tygodniowe YZ250 ( miało 14 dni od pierwszego odpalenia ) za 300 DMów.Zakup był dobry do momentu zamówienia kilku części. Potem to same schody bo amatorsko toto nie chciało jechać tylko wyrywało ręce z barków a i za sprzedażą były kłopoty w końcu sprzedałem po kosztach a jedyny dobry interes zrobiły szpitale i gipsownia.Wracając do tematu w takim silniku nie powinno się robić tzw. remontu średniego tylko totalna kapa czyli: tłok kpl. + cylinder + korba +łożyska wału ( ale nie po 3.50 z Agromy) i wtedy zacząć zabawę. mądrego to aż miło posłuchać :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Temat był czy warto a tu sie zaraz wywiąże jakaś kłutnia i mod zamknie temat... schodzicie na inny temat wogole o czym innym temat a o czym innym sie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FosGate Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 temat mozna zamknac:) moto kupione i wszystko jest oki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Panowie co jeden to mądrzejszy tylko jak się chce mieć profi wyczyna to trza go kupić i zrobić no chyba że kupuje nówkę.15 lat temu kupiłem od Belga 2 tygodniowe YZ250 ( miało 14 dni od pierwszego odpalenia ) za 300 DMów.Zakup był dobry do momentu zamówienia kilku części. Potem to same schody bo amatorsko toto nie chciało jechać tylko wyrywało ręce z barków a i za sprzedażą były kłopoty w końcu sprzedałem po kosztach a jedyny dobry interes zrobiły szpitale i gipsownia.Wracając do tematu w takim silniku nie powinno się robić tzw. remontu średniego tylko totalna kapa czyli: tłok kpl. + cylinder + korba +łożyska wału ( ale nie po 3.50 z Agromy) i wtedy zacząć zabawę. mądrego to aż miło posłuchać :icon_biggrin:Taa mądrego i chyba "bogatego" najwidoczniej. :bigrazz: Bo nawet sponsor nie będzie sie godził na takie remonty cross'ówki zamiast zmienić tylko tłok(jak trzeba).(cylinder to chyba "nowy"(seta nowy ok 1.5tyś) bo nie zedrze sie nikasil po 1 tłoku żeby nadawał sie do remontu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 noo sami znawcy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi