Skocz do zawartości

Zdławienie (zmniejszenie mocy) motocykla (CBR 600 F4).


Someone
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak już zapytałeś na g-p, to pewnie warsztat tam polecą. ja zwyczajowo blondyna, odpowiedni wątek (mm-bike) masz na forum g-p :crossy:

co do strony technicznej - nie znam się, nie pomogę

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jak w temacie, mam dwa pytania:

 

1. W jaki sposób mozna zmniejszyc moc CBR 600 F4 do ~50KM?

2. Dokąd się udać na ten zabieg?

 

Zwyczajowo pozdrawiam

T

Z tego co sie orientuje to sa orginalne zestawy do zmniejszania mocy,ktore sa w dwoch wersjach.

Jedna zmniejsza do 98 KM,natomiast druga do 34 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw zwężki w gumowe krocce ssące gaźnikow zmiejszajace pole przekroju przelotu do 1/3 . Zwezki w postaci blaszek grubosci 2mm z aluminium wygladajace jak duze podkładki o srednicy zewnetrznej dopasowanej do krocca .

Rozwiązanie najpewniejsze i najbezpieczniejsze dla silnika i ridera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob mozna to zrobic?

 

 

Witam

 

nie bardzo mozna bo moc bedzie inaczej oddawana na wysokich inaczej na niskich biegach, motocykl poprostu do 3 biegu pojdzie a dalej bedzie bardzo kiepsko przy ewentualnym przyspieszaniu itp. Najprosciej mozna to okreslic jako bardzo niski moment obrotowy na biegu 5 i 6

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jakis czas temu sprowadziłem ze szwajcarii CBR 600RR o dziwo dławiona :banghead: właśnie na manetce(kawałek blachy przykrecony do gażników ograniczający ruch dziwigni) w sumie nie było czuc braku momentu na wysokich biegach choć musze przyznac ze długo tak nie jezdziłem :banghead:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

nie bardzo mozna bo moc bedzie inaczej oddawana na wysokich inaczej na niskich biegach, motocykl poprostu do 3 biegu pojdzie a dalej bedzie bardzo kiepsko przy ewentualnym przyspieszaniu itp. Najprosciej mozna to okreslic jako bardzo niski moment obrotowy na biegu 5 i 6

 

pozdrawiam

Moc i moment jest mierzona na ostanim biegu co nie jest taki słaby to po pierwsze a po drugie to był już temat taki temat.

http://forum.motocyklistow.pl/Blokowanie-sporta-t87233.html

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...