Someone Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) Witam. Jak w temacie, mam dwa pytania: 1. W jaki sposób mozna zmniejszyc moc CBR 600 F4 do ~50KM? 2. Dokąd się udać na ten zabieg? Zwyczajowo pozdrawiamT Edytowane 27 Stycznia 2008 przez Someone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 jak już zapytałeś na g-p, to pewnie warsztat tam polecą. ja zwyczajowo blondyna, odpowiedni wątek (mm-bike) masz na forum g-p :crossy:co do strony technicznej - nie znam się, nie pomogęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszx-6r Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam. Jak w temacie, mam dwa pytania: 1. W jaki sposób mozna zmniejszyc moc CBR 600 F4 do ~50KM? 2. Dokąd się udać na ten zabieg? Zwyczajowo pozdrawiamTZ tego co sie orientuje to sa orginalne zestawy do zmniejszania mocy,ktore sa w dwoch wersjach.Jedna zmniejsza do 98 KM,natomiast druga do 34 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Wstaw zwężki w gumowe krocce ssące gaźnikow zmiejszajace pole przekroju przelotu do 1/3 . Zwezki w postaci blaszek grubosci 2mm z aluminium wygladajace jak duze podkładki o srednicy zewnetrznej dopasowanej do krocca . Rozwiązanie najpewniejsze i najbezpieczniejsze dla silnika i ridera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 a nie lepiej zrobić blokade na manetce? np do 1/3 obrotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someone Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 a nie lepiej zrobić blokade na manetce? np do 1/3 obrotu...W jaki sposob mozna to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 W jaki sposob mozna to zrobic? Witam nie bardzo mozna bo moc bedzie inaczej oddawana na wysokich inaczej na niskich biegach, motocykl poprostu do 3 biegu pojdzie a dalej bedzie bardzo kiepsko przy ewentualnym przyspieszaniu itp. Najprosciej mozna to okreslic jako bardzo niski moment obrotowy na biegu 5 i 6 pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam jakis czas temu sprowadziłem ze szwajcarii CBR 600RR o dziwo dławiona :banghead: właśnie na manetce(kawałek blachy przykrecony do gażników ograniczający ruch dziwigni) w sumie nie było czuc braku momentu na wysokich biegach choć musze przyznac ze długo tak nie jezdziłem :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 podkładki bądź tulejki dystansowe pomiędzy przepustnicą a dekielkiem przepustnicy, proste i skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 OK, tylko po tych zabiegach skad bedzie wiadomo ile moto rzeczywiscie ma KM i Nm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam nie bardzo mozna bo moc bedzie inaczej oddawana na wysokich inaczej na niskich biegach, motocykl poprostu do 3 biegu pojdzie a dalej bedzie bardzo kiepsko przy ewentualnym przyspieszaniu itp. Najprosciej mozna to okreslic jako bardzo niski moment obrotowy na biegu 5 i 6 pozdrawiamMoc i moment jest mierzona na ostanim biegu co nie jest taki słaby to po pierwsze a po drugie to był już temat taki temat.http://forum.motocyklistow.pl/Blokowanie-sporta-t87233.htmlPozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.