Gość Sylwek Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 WitamPrzymierzam się do kupna takiego motocykla w roczniku 86-88. Jeżeli ktoś z forum miał taki motocykl to proszę o opinie. Na co zwracać uwagę przy kupnie i czy rocznik np.86 nie był wadliwy itd. Pozdrawiam i z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Też się do prośby dołączam o siakieś wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Z tego co wiem, jedyną rzeczą na którą trzeba zwrócić uwagę jest przegrzewający się regler (regulator napięcia), ale można temu zaradzić instalując wiatrak od procesora (sposób Adama Medyny). O innych typowych wadach/ustrkach nie słyszałem. Lepszym rozwiązaniem jest tylko nowszy model z mniejszym przebiegiem :D . Złotym środkiem jest model '88 - '89 z kołem 17' (poprzednio 16') z przodu i drobnymi modyfikacjami za niewygórowane pieniądze. Modele od '90 są już dużo droższe - po wprowadzeniu poważnych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 a ze wałek rozrzadu sie zaciera w starych modelach z powodu niewystarczającego smarowania. oczywiście chodzi o jazde na trasie z duzymi prędkościami ...od tankowania do tankowania.. Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 a ze wałek rozrzadu sie zaciera w starych modelach z powodu niewystarczającego smarowania. oczywiście chodzi o jazde na trasie z duzymi prędkościami ...od tankowania do tankowania.. Tzn. w których rocznikach jest taki problem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Też się do prośby dołączam o siakieś wiadomości. Mimo Ty chcesz VFRe?? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Sadze ze Szramerowi popitolila sie Honda VF z VFR, w ktorej problem olejenia glowicy zostal wreszcie pozytywnie rozwiazany. Jednak wczesna VFR ma `modny `wowczas uklad kol 16`` przod i 18`` tyl, ktory oprocz problemow z doborem opon powodowal zbytnia nerwowosc moto ( podobnie jak pozniej 1 generacja 900 RR ), a przednie zawieszenie to jeszcze nie cartridge - zmieniono to dopiero w 2 generacji motocykla.Podobnie patent z wiatraczkiem od kompa na reglerze to nie moj, a goscia z amerykanskiej listy VFR. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Adam o ile wiem to cbr900rr była produkowana z 16 calowym kołem z przodu aż do 99 roku ,potem pierwsze hornety miały ten sam problema nie pomyliło mi sie kolega zatarł wałek w vfr750 bodajże 88 rok i wcale specjalnie jej niekatował.. Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIT66 Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 No motorek super w całej okazałosci Szramek to 1989 rocznik był. Polecam Tyle ze trza z głową jeżdzic :D No i jak bierze olej to trza to przypilnowac ale 0.8 na 1000 km norma. Rzadnych drgań żadnych niestabilności. Sprawdzic trza to co ogólnie przy kazdym moto, czy nie cieknie, jak chodzi jak tarcze i klocki itd świece sprawdzic jak okopcone czy nie itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Ok dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 VFR to świetna maszyna, sam na takiego chorowałem, ale akurat nie trafiłem na odpowiedni egzemplarz. Oprócz wspomnianego regulatora napięcia to nie słyszałem o zadnych poważnych usterkach, niektórzy właściciela narzekają na duże spalanie - powyżej 8l/100km. Może za rok też takiego poszukam, z tym że oczywiście najlepsza jest ostatnia seria od 1994 do 1997. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 jeden ze znajomych ma 96 rocznik to na trasie spalanie z bojuczona vfrą do Włoch zeszło poniżej 5 l!!!! na 100km Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 Też się do prośby dołączam o siakieś wiadomości. Mimo Ty chcesz VFRe?? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Wiem,że do Junaka niepodobna,ale jakby ją tak na czarno i złote paski walnąć..... :D A na serio-chyba motoewolucja zadziałała(i na coś trzeba kase z ubezpieczenia wydać :twisted: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 a nie pomyliło mi sie kolega zatarł wałek w vfr750 bodajże 88 rok i wcale specjalnie jej niekatował.. Motocykl musial miec jakis problem, nie chodzi o katowanie ale np za rzadkie zmiany oleju i to niekoniecznie przez twego kolege ale np przez poprzednich wlascicieli.W VFR normalnie takie rzeczy sie nie zdazaja, ale jak o moto nie dbasz to wszystko sie moze stac. Niedawno ktos tutaj pisal ze silnik VFR wykonczyl i szuka drugiego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.