Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Próbował ktoś do bandita 1200 z 98r zamontować nowszą czachę ?. Swoją mam rozwaloną i ciekaw jestem na ile jest możliwe zaadaptowanie czachy z nowszej wersji. Słyszałem o jakiejś chińskiej czasze ale nie mogę tego znaleźć

Edytowane przez agent 303
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy rozkręcaliście kiedyś swoje Bandziory, żeby je wyczyścić, przemalować, powymieniać części śrubki itp. ?

Jeśli możecie się podzielić jakimiś istotnymi wskazówkami, doświadczeniami czy radą, to dajcie znać, bo właśnie rozpoczęłam tego typu projekt ze swoją 400-tką.

(z góry dzięki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra czas rozpocząć jakiś wątek... (tylko proszę mnie nie kierować do archiwum... bo pewnie gdzieś już ktoś o tym pisał :-) ) Mianowicie mam pytanie :

Mój/moja Suza 1250 (2009r.) ma przelatane 31000km i zastanawiam się co tak naprawdę powonieniem przy niej zrobić? Napęd już zbliża się ku końcowi bo wskaźnik łańcucha ma jeszcze tylko jedną kreseczkę co do napięcia :-( (jaki kupić następny - wasze doświadczenia... ), oponki już prrrawie łyse ale (prawie robi wielką różnice :-))) ) (wiadomo świeczki, olej,płyn hamulcowy, filterki itp.) No dobra to co napisałem to oczywiste ale chodzi mi o to co powinienem zrobić przy tym przebiegu ponad to co oczywiste ??? Jakiś rozrząd, łożyska, itp coś na co powinienem zwrócić uwagę ............ ? (motocykl nie jest do sprzedania - tylko dalej ma mi służyć bezawaryjnie i nie chodzi mi o wywalenie kasy... ale też nie chcę oszczędzać na czymś na czym nie powinienem... hehe ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale tu pustki :-( Coś mi się wydaje,że prawie nikt już tu nie zagląda... a szkoda.

 

Bo juz prawie kazdy zamienil Bandita na cos nowszego ;)

 

Mozesz sprawdzic luzy zaworowe jesli tego nie robiles, lancuch polecam D.I.D bedzie drogo ale pewnie.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu tj Suzuki Bandit 1200S z roku 2002. Chcicałbym go przygotować do sezonu jednak pomimo przeszukiwania internetu mało znalazłem info. Głównie rozchodzi mi się o olej, jakim olejem zalać ten fantastyczny silnik?

Kolejną sprawą jest czy robić czyszczenie gaźników synchro i regulacje zaworów?

Zawory i synchro było robione w ubiegłym roku w maju, natomiast nie było robionego czyszczenia. Kolejną sprawą jest ciśnienie w oponach, z racji tego że podróżuje dużo z małżonka czy ktoś się orientuje jakie ciśnienie powinno być w kołach? Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam, instrukcja podaje ciśnienie 2.5 zarówno dla przedniego jak i tylnego koła. Tak pompuję, a nie żadko jeżdżę z żonką i 3 kuframi.

Olej - ja leję MOTUL 5100 10W40 i wszystko chodzi jak w zegarku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam, instrukcja podaje ciśnienie 2.5 zarówno dla przedniego jak i tylnego koła. Tak pompuję, a nie żadko jeżdżę z żonką i 3 kuframi.

Olej - ja leję MOTUL 5100 10W40 i wszystko chodzi jak w zegarku.

Dzięki, będe musiał "dofukać" przed seoznem a oliwe właśnie taką mi polecił. Do tego chyba zdycyduje się na czyszczenie gardzieli, reg zaworów i synchro. Jak przygotować to na całego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...