Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) B12 i wszytsko jasne.Teraz wałki i gazniki od Gsxr i latanko jak ta lala :-) Edytowane 23 Listopada 2012 przez Venom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 japonska wersja ladniejsza ;);) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ale tu pustki :-( Coś mi się wydaje,że prawie nikt już tu nie zagląda... a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ale tu pustki :-( Coś mi się wydaje,że prawie nikt już tu nie zagląda... a szkoda. Forum "Bandita" (PBC) robi swoje.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Próbował ktoś do bandita 1200 z 98r zamontować nowszą czachę ?. Swoją mam rozwaloną i ciekaw jestem na ile jest możliwe zaadaptowanie czachy z nowszej wersji. Słyszałem o jakiejś chińskiej czasze ale nie mogę tego znaleźć Edytowane 17 Stycznia 2013 przez agent 303 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Czy rozkręcaliście kiedyś swoje Bandziory, żeby je wyczyścić, przemalować, powymieniać części śrubki itp. ? Jeśli możecie się podzielić jakimiś istotnymi wskazówkami, doświadczeniami czy radą, to dajcie znać, bo właśnie rozpoczęłam tego typu projekt ze swoją 400-tką.(z góry dzięki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No dobra czas rozpocząć jakiś wątek... (tylko proszę mnie nie kierować do archiwum... bo pewnie gdzieś już ktoś o tym pisał :-) ) Mianowicie mam pytanie :Mój/moja Suza 1250 (2009r.) ma przelatane 31000km i zastanawiam się co tak naprawdę powonieniem przy niej zrobić? Napęd już zbliża się ku końcowi bo wskaźnik łańcucha ma jeszcze tylko jedną kreseczkę co do napięcia :-( (jaki kupić następny - wasze doświadczenia... ), oponki już prrrawie łyse ale (prawie robi wielką różnice :-))) ) (wiadomo świeczki, olej,płyn hamulcowy, filterki itp.) No dobra to co napisałem to oczywiste ale chodzi mi o to co powinienem zrobić przy tym przebiegu ponad to co oczywiste ??? Jakiś rozrząd, łożyska, itp coś na co powinienem zwrócić uwagę ............ ? (motocykl nie jest do sprzedania - tylko dalej ma mi służyć bezawaryjnie i nie chodzi mi o wywalenie kasy... ale też nie chcę oszczędzać na czymś na czym nie powinienem... hehe ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Poza tym, co napisałeś pomyślałbym jeszcze o sprawdzeniu łożyska główki ramy. Ewentualnie jego nasmarowanie i ustawienie luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Przemo, jak wpadniesz to zrobimy i sprawdzimy wszystko co trzeba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Przemo, jak wpadniesz to zrobimy i sprawdzimy wszystko co trzeba :)W takim razie jak tylko śnieżek zniknie to wpadam ok?Może w końcu uda się nam spotkać :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ale tu pustki :-( Coś mi się wydaje,że prawie nikt już tu nie zagląda... a szkoda. Bo juz prawie kazdy zamienil Bandita na cos nowszego ;) Mozesz sprawdzic luzy zaworowe jesli tego nie robiles, lancuch polecam D.I.D bedzie drogo ale pewnie. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codiii Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu tj Suzuki Bandit 1200S z roku 2002. Chcicałbym go przygotować do sezonu jednak pomimo przeszukiwania internetu mało znalazłem info. Głównie rozchodzi mi się o olej, jakim olejem zalać ten fantastyczny silnik?Kolejną sprawą jest czy robić czyszczenie gaźników synchro i regulacje zaworów? Zawory i synchro było robione w ubiegłym roku w maju, natomiast nie było robionego czyszczenia. Kolejną sprawą jest ciśnienie w oponach, z racji tego że podróżuje dużo z małżonka czy ktoś się orientuje jakie ciśnienie powinno być w kołach? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To powinno Ci wystarczyć http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/motodata,26131,suzuki-gsf-1200-bandit.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeśli dobrze pamiętam, instrukcja podaje ciśnienie 2.5 zarówno dla przedniego jak i tylnego koła. Tak pompuję, a nie żadko jeżdżę z żonką i 3 kuframi.Olej - ja leję MOTUL 5100 10W40 i wszystko chodzi jak w zegarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codiii Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeśli dobrze pamiętam, instrukcja podaje ciśnienie 2.5 zarówno dla przedniego jak i tylnego koła. Tak pompuję, a nie żadko jeżdżę z żonką i 3 kuframi.Olej - ja leję MOTUL 5100 10W40 i wszystko chodzi jak w zegarku.Dzięki, będe musiał "dofukać" przed seoznem a oliwe właśnie taką mi polecił. Do tego chyba zdycyduje się na czyszczenie gardzieli, reg zaworów i synchro. Jak przygotować to na całego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.