KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jak chciałeś Ducati Monster trzeba było poczekac, uzbierac i sobie kupic :biggrin: p.s. O gustach sie nie dyskutuje :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam. Niestety z przykrością zawiadamiam iż bandit 1200s jest już przeszłością. Teraz jestem użytkownikiem triumph speed triple 1050 - 2009r. Od czasu do czasu zajrzę do was. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 do 10 tys to kupie monsteraa 600 , zreszta monster nie ma tego czegoś co bandzior . masywny silnik nie wyglada na 600 i ładnie sie prezentuje w takiej rurkowej ramie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 .......e tam ....... ale ten odgłos V-ki ........ i w ogóle ....... a teraz to Ja nie wiem co to?!?! :rolleyes: :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 no to fakt klaudiusz . V-ka ma elegancki głos . Może kiedyś jak mi sie uda sprzedać bandziora to poszukam czegoś takiego . Ale bede mierzył bardziej w VFR 800 albo VTR 1000 S . Narazie myślałem nad kolejną przeróbką jakby kasa była , a mianowicie GSXR 1100 OLEJak tylko juz na jedną osobe a nie na dwie . Cos seryjnego se kupie jak bede miał ok 30stki :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: i sie znudzą wygibasy . Tak ogólnie to polecam przerabianie - fajna zabawa , tylko pracochłonna . Ale satysfakcja gwarantowana :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 [ciach]..... polecam przerabianie - fajna zabawa , tylko pracochłonna . ....[ciach] już nie wspomnę o kosztach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 mnie przeróbka wyszła za części 600 zł . Reszte sam malowałem i owiewki sam spawałem czyli sama robocizna - zajeło mi 5 miesiecy niecałe . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablus Maximus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) Ja się pożegnałem z B1200S jakiś msc temu. Przelatałem na nim 3 sezony. Ponad 30 tys na nim wysiedziałem. Byłem bardzo zadowolony. Motorek bez awaryjny pod warunkiem że sie o niego dba. Ja miałem na początku problemy z nierówną pracą silnika po wymianie wydechu. Ale to tylko dla tego że partacze sie do niego zabierali. W końcu trafił w dobre ręce i chodził jak zegarek. Rok temu poprawiłem mu dół przy zmianie napędu zakładając przednią zębatkę bez jednego zęba. No i opłaciło się bo z dobrych osiągów zrobił się b.dobre. To co kocham w tym moto to moment obrotowy, wygodę, wygląd ... To czego mi brakowało, a raczej było za dużo to waga. Motorek waży swoje, co dokłada sie do średniego latania w zakrętach Nie mówię, że było źle, ale jak teraz porównuję z FZS 1000 to jest różnica. Jeśli ktoś się waha, to niech sie nie waha tylko kupuje. Ja miałem rocznik `01, czarny ... ehhh i poszedł do Poznania. tak wyglądał jak był ze mną: http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc..._19475_5285.jpg Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez Pablus Maximus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Czarny to jedyny słuszny kolor :buttrock: Pablus, napisz coś więcej o poprawie osiągów bo mnie to zaciekawiło :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablus Maximus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No cóż, poprawił się dolny zakres obrotów. Na każdym biegu zrobiło się krócej. Max spadł ale dynamika jeszcze wzrosła. Taki zabieg jak jeden ząb mniej z przodu w przypadku Bandita zauważalny i polecam każdemu posiadaczowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 siemka:) powiedzcie opłąca sie wsadzac sam filt K&N'a do B6 ? czy to zbedny wydatek? bo filtr tani nie jest ktos uzywał jakie efekty? Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablus Maximus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A co oprócz filtra chcesz włożyć jeszcze? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No cóż, poprawił się dolny zakres obrotów. Na każdym biegu zrobiło się krócej. Max spadł ale dynamika jeszcze wzrosła. Taki zabieg jak jeden ząb mniej z przodu w przypadku Bandita zauważalny i polecam każdemu posiadaczowi. mi w sumie na szybkości nie zależy, bvardziej na dynamice i przyspieszeniu. Więc radzisz dac w przedniej zębatce o jeden ząb mniej a tył pozostawic bez zmian :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A co oprócz filtra chcesz włożyć jeszcze? :) myslałem nad dyszami i swiecami dyno jet i ngk ale poki co chce sam filter bo nie posaidam pieniedzy ;/ wszystko w swoim czasie nadejdzie Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablus Maximus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 filterek na pewno poprawi trochę dynamikę. Motorek zacznie sprawniej oddychać. Co do świec to cóż, raczej szkoda kasy. A powiedz co chcesz osiągnąć wymieniając dyszę czy świece ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.