Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

no to fakt klaudiusz . V-ka ma elegancki głos . Może kiedyś jak mi sie uda sprzedać bandziora to poszukam czegoś takiego . Ale bede mierzył bardziej w VFR 800 albo VTR 1000 S . Narazie myślałem nad kolejną przeróbką jakby kasa była , a mianowicie GSXR 1100 OLEJak tylko juz na jedną osobe a nie na dwie . Cos seryjnego se kupie jak bede miał ok 30stki :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: i sie znudzą wygibasy . Tak ogólnie to polecam przerabianie - fajna zabawa , tylko pracochłonna . Ale satysfakcja gwarantowana :buttrock: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pożegnałem z B1200S jakiś msc temu. Przelatałem na nim 3 sezony. Ponad 30 tys na nim wysiedziałem.

Byłem bardzo zadowolony.

Motorek bez awaryjny pod warunkiem że sie o niego dba. Ja miałem na początku problemy z nierówną pracą silnika po wymianie wydechu. Ale to tylko dla tego że partacze sie do niego zabierali. W końcu trafił w dobre ręce i chodził jak zegarek.

Rok temu poprawiłem mu dół przy zmianie napędu zakładając przednią zębatkę bez jednego zęba. No i opłaciło się bo z dobrych osiągów zrobił się b.dobre.

To co kocham w tym moto to moment obrotowy, wygodę, wygląd ...

To czego mi brakowało, a raczej było za dużo to waga. Motorek waży swoje, co dokłada sie do średniego latania w zakrętach Nie mówię, że było źle, ale jak teraz porównuję z FZS 1000 to jest różnica.

 

Jeśli ktoś się waha, to niech sie nie waha tylko kupuje. Ja miałem rocznik `01, czarny ... ehhh i poszedł do Poznania.

 

tak wyglądał jak był ze mną:

http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc..._19475_5285.jpg

Edytowane przez Pablus Maximus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, poprawił się dolny zakres obrotów. Na każdym biegu zrobiło się krócej. Max spadł ale dynamika jeszcze wzrosła. Taki zabieg jak jeden ząb mniej z przodu w przypadku Bandita zauważalny i polecam każdemu posiadaczowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, poprawił się dolny zakres obrotów. Na każdym biegu zrobiło się krócej. Max spadł ale dynamika jeszcze wzrosła. Taki zabieg jak jeden ząb mniej z przodu w przypadku Bandita zauważalny i polecam każdemu posiadaczowi.

 

mi w sumie na szybkości nie zależy, bvardziej na dynamice i przyspieszeniu.

Więc radzisz dac w przedniej zębatce o jeden ząb mniej a tył pozostawic bez zmian :icon_question:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co oprócz filtra chcesz włożyć jeszcze? :)

myslałem nad dyszami i swiecami

dyno jet i ngk

 

ale poki co chce sam filter bo nie posaidam pieniedzy ;/

wszystko w swoim czasie nadejdzie

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...