Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

przeglad [podstawowy]i wymiany oleju i filtra robisz co 6kkm

filtr powietrza co 18kkm

regulacje zaworow co 12kkm

 

przeglad [podstawowy]i wymiany oleju i filtra robisz co 6kkm

filtr powietrza co 18kkm

regulacje zaworow co 12kkm

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uzyskałem odp. wiec pisze jeszcze raz...

 

 

mam takie pytanie... Kolega chce mi sprzedać Bandziora 600 lecz wydaje mi się że coś w nim może być nie tak... Ponieważ, gość cały czas męczy ten motor, cały czas ciągnie ponad czerwone pole, przygazówki do odcięcia i w ogóle... Jeździłem na nim i wszystko się wydaje w porządku ale no sam nie wiem. Co może się stać z takim bandziorem jeżeli jest tak traktowany?

http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj zdaje mi się że kontrolę luzów zaworowych robi się jednak co 6 kkm....

 

Zgadza się - tak jest w serwisówce w przypadku 600cm. Nie za każdym razem jednak potrzebna jest regulacja. Co 12.000 km robi się kontrolę u bandziora 1200cm. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uzyskałem odp. wiec pisze jeszcze raz...

mam takie pytanie... Kolega chce mi sprzedać Bandziora 600 lecz wydaje mi się że coś w nim może być nie tak... Ponieważ, gość cały czas męczy ten motor, cały czas ciągnie ponad czerwone pole, przygazówki do odcięcia i w ogóle... Jeździłem na nim i wszystko się wydaje w porządku ale no sam nie wiem. Co może się stać z takim bandziorem jeżeli jest tak traktowany?

Generalnie olejaki są odporne na katowanie, aczkolwiek na Twoim miejscu rozejrzałbym się za jakimś Banditem jeżdżonym "turystycznie" - większa szansa, że wszystko w nim będzie OK. :(

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Jest cos czym chciałbym sie z Wami podzielić, bo czuje że ktos mnie tu przeczyta i ZROZUMIE. A więc zacznę od początku....... Moja zabawa z jednosladem silnikowym, zaczęła sie już parę lat temu bla bla bla........ wszyscy to przerabiali. Zaczne sie streszczać, kiedy kupiłem pierwszego japońca a była to nieprzemyślana decyzja pod nazwą Honda Shadow750(inni na tym kończą) potem nakedy typu XJ mieszając pomiedzy różnymi cross-ówkami i nawet supermoto, a przed ostatnio było Jajko(wiem wsty:D)

Dwa tygodnie "agoł" kupiłem BANDITA 1200S model K-5 targany ze stanów , po małym crash teście ale tylko plastikami , mechanika okey(malowanie Limited Edition a"la GSX-R biało niebieski) Wierzcie albo nie , poprostu całe życie szukałem takiego motocykla, teraz przechodzę fazę banana tzn. kiedy tylko o nim pomyślę, nawet nie muszę jeździć gęba mi sie cieszy i to tak że widac mi chyba dziurę w górnej szóstce. Zmarnowałem(może nie do końca) dziesiątki tysiecy kilometrów na innych sprzętach, teraz dopiero czuje że jade. :flesje: i to że musze trzymać sie kiery, wydaje mi sie że wcześniaj szrpałem nią tylko po to żeby skręcać, to że nie bije nim rekordów prędkości.... mam to w dupie, ale bije rekordy w gumowaniu :biggrin: to jest dopiero życie......Trochę sie wygadałem , już mi lepiej....(a teraz konkretniej) Obecnie latam wersją streetfighter bez lusterek, kierunków, liczników i kontrolek ( a teraz Wy mozecie mi pomóc) POSZUKUJĘ stelarza pod owiewkę i prawej owiewki w w/w malowaniu w grę wchodzi tylko oryginał (żadnego malowania) POMÓŻCIE!!! jak wiecie coś na temat owych gratów.

P.S. BANDITOWI FUNatycy jężdżący w okolicach warszawy dajcie cynę że latacie, umówimy sie na wspólne kilometry czy też promile. Mam nadzieje że nie wqrw..... Was że tak się rozpisałem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich LosBanditos!!!!!!!!!!!!!!! Juz po urlopie....a wsadzie po powrocie z urlopu.

Troszkę sie namieszało na 4rum ale Nasz wątek jakoś się ostał. Myślałem że autorstwo tematu powróci do mnie ale moderator chyba jednak chce inaczej.

Tak czy inaczej pozdawiam Was wszystkich a szczególnie modsów (niech nie tracą zimnej krwi) ,autora działu Banditowców oraz wszystkich innych mniej i więcej waznych.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelka !!!! Niecała godzinka a już Bandziory sie odzywają :lalag:

Siła nas Panowie !!!!

Nie próbuj więcej :lalag: moja 600Nka tez tyle pojechała :biggrin:

siemanko, lokomotywa 1200n, wrocław, przesiadlem się z kardana na pasek a teraz łancuch, wydaje mi sie ze chałasuje, jest nierównomiernie naciagnety poza tym wporzo, wymienia czy nie, w warsztacie sprawdzili tak jak

ja w garażu i nic nie gadali, jednak na centralnej po obrocie kiłem raz luzik raz nie, pozdrawiam wszystkich bandytów

 

Zgadza się - tak jest w serwisówce w przypadku 600cm. Nie za każdym razem jednak potrzebna jest regulacja. Co 12.000 km robi się kontrolę u bandziora 1200cm. Pozdrawiam.

witam, kupilem swego bandyte niedawno i przy 2000 obr prycha jak się dowiedziałem w gażnik, to chyba znak i czas na regulacje luzów, bo nie wiem kiedy poprzednik robił, no i oczywiście sinchro gaz. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandziorno, pytanie do tych ktorzy jechali zarowno na b6 jak i b4. Wzrost zmusil mnie do przesiadki na b4, i w zwiazku z tym czy po poczatkach na b6 nie bedzie mi mocno brakowac mocy jak wsiade na b4?pozdrawiam

 

b4 mają mocne, przy czym niestety wyżyłowane silniki. V-max b4 jest dość wysoki ok. 180 km/h. Z przyśpieszeniem też ponoć jest nieźle.

Ale zastanawia mnie właśnie to, że chcesz b4, dość nie spotykany model w Polsce i cholernie trudno z częściami. Dobry moto ale jak jest w dobrym stanie.. a ponoć baardzo cięzko o taki model.

 

Może jakiś inny zamiennik także o mniejszych gabarytach a bardziej znany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandziorno, pytanie do tych ktorzy jechali zarowno na b6 jak i b4. Wzrost zmusil mnie do przesiadki na b4, i w zwiazku z tym czy po poczatkach na b6 nie bedzie mi mocno brakowac mocy jak wsiade na b4?pozdrawiam

 

Może spróbuj obniżyć tył... Może nie musisz się pozbywać sprzęta, a dasz rade dostosować do wzrostu... Nie wiem jak to wygląda od strony technicznej bo się nie przyglądałem, ale tyle Ci mogę zasugerować. Może dasz rade... Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...