jokoko Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 (edytowane) kupie chłodnice do bandit 600 pilne! Czy chłodnica od 1200 będzie pasować do 600 ? Bo na zdjęciach wygląda chyba identycznie. pozdr. Edytowane 8 Sierpnia 2007 przez jokoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 (edytowane) kurbat - piszesz ze masz wymienione lozysko w glowce.... nie stalo sie to czasem po tej operacji??? - przyczyna takiego zachowania sprzeta moze tez byc zbyt mocno skrecona glowka- ja przedobrzylem i mialem kiedys podobnie;) Edytowane 8 Sierpnia 2007 przez Rysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 łożysko mam wymienione jeszcze przed końcem sezony w zeszłym roku jak kopiłem to moto;)jeśli będę zmieniał oponkę to na 110/70/17 bo teraz mam 120/60/17 i olej w lagach na 15w a to moja opona przód teraz :http://img158.imageshack.us/img158/6681/89664287oj0.jpg Jeśli będę kupował to chyba ContiRoadAttack lub Sport - tak mi najwięcej osób doradza. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dziendoberek. Czy ktoś z panów zna ten sprzęt http://www.allegro.pl/item223111094.html ?? Mam całkiem niedaleko, cena wysoka, ale spodziewam się przez to porządnego motocykla. Może ktoś zna właściciela? Jakieś uwagi na podstawie fotek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 jesli o rozpolawianie zacisku chodzi ,to ja wlasnie tak zrobilem. zamiast kombinowac ze szpilkami -poprostu rozkrecilem zacisk , wymienilem klocki i skrecilem z powrotem. zajelo mi to kilka minut a efekt ten sam :P Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 jesli o rozpolawianie zacisku chodzi ,to ja wlasnie tak zrobilem. zamiast kombinowac ze szpilkami -poprostu rozkrecilem zacisk , wymienilem klocki i skrecilem z powrotem. zajelo mi to kilka minut a efekt ten sam mrugacz.gif No tak, tylko czytałem że nie zalecane jest rozkręcenie zacisku bo może później przepuszczać :)Ale już załatwione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 trzeba delikatnie z tym rozbieraniem .tam sa takie oringi [2 albo 1 nie pamietam] i to wszystko .jak dobrze zlozysz to nie ma prawa przeciekac :banghead:pozdrawiam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zerknijcie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=78863 Może ktoś coś poradzi.Pozdro ;) Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Dziendoberek. Czy ktoś z panów zna ten sprzęt http://www.allegro.pl/item223111094.html ?? Mam całkiem niedaleko, cena wysoka, ale spodziewam się przez to porządnego motocykla. Może ktoś zna właściciela? Jakieś uwagi na podstawie fotek? ładny, jeśli jest tak jak pisze sprzedajacy cena jak najbardziej pasuje.Tylko nie znalazłem info o pochodzeniu motocykla i ilości właścicieli, ale moto ładne Zerknijcie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=78863Może ktoś coś poradzi.Pozdro ;) ja radzę do elektryka i to porządnego :) jeśli nie znalazłeś nic organoleptycznie ( jakieś przetarcia, zwarcia itp.) to można wiecej popsuć niż naprawić. Rada do dupy- wiem, ale miałem wolna chwilę Pozdro i zdrówka dla sprzeta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 jeszcze jeden update :1. Na przodzie Conti Force Maxx 120/70/17 - na próbę.Trzyma się świetnie drogi.2. Nowy olej w lagach - stary był koloru wody po 3 myciach Katowickiego dworca.3. Dokręcone łożysko w główce. Efekt - 99%procent sukcesu (zawsze mogło by być lepiej :) ).Pozostało jeszcze do wymiany łożyska - na przyszły tydzień. jedzie spokojnie, nic nie szarpie kierą, jestem zadowolony !Na mokrym nie sprawdzałem jeszcze ale podejrzewam, że też będzie OK bo raczej nie będę opony nadwyrężał :thumbup: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulka Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Panowie i Panie... mam takie pytanie... Kolega chce mi sprzedać Bandziora 600 lecz wydaje mi się że coś w nim może być nie tak... Ponieważ, gość cały czas męczy ten motor, cały czas ciągnie ponad czerwone pole, przygazówki do odcięcia i w ogóle... Jeździłem na nim i wszystko się wydaje w porządku ale no sam nie wiem. Co może się stać z takim bandziorem jeżeli jest tak traktowany? Cytuj http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzik Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 (edytowane) witam , dzis oddaje moja suzi do serwisu na ustawienie luzow zaworowych i synchro gaznikow, w zwiazku z tym mam pytanie czy robicie te dwie rzeczy we własnym zakresie czy jest to zbyt trudne? no i co ile robicie taką regulację?Moj bandit ma 11.000 mil (ok 17tys km) i to bedzie drugi taki serwis pozdro Edytowane 15 Sierpnia 2007 przez budzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 dzis oddaje moja suzi do serwisu na ustawienie luzow zaworowych i synchro gaznikow, w zwiazku z tym mam pytanie czy robicie te dwie rzeczy we własnym zakresie czy jest to zbyt trudne? no i co ile robicie taką regulację? Luz na zaworach i gaźniki powinno się sprawdzać co 6000 km (lub 4000 mil) i jest to napisane w książce użytkownika (chyba, że jej nie masz). Do regulacji gaźników trzeba mieć specjalny sprzęt, a do zaworów trzeba zdjąć głowicę. Więc jak sie nie ma sprzętu i pojęcia jak to zrobić to nic pożytecznego człowiek sam nie zrobi.A tak poza tym... jak nie upilnujesz 6000 km to nic sie specjalnie nie powinno stać, ale jak ten przegląd co teraz robisz jest zamiast tego co powinien być przy 12 000 km to już trochę późno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 do zaworów trzeba zdjąć głowicę No, ale jak sie zdejmie głowicę to już nie bedzie zaworów :icon_mrgreen: Więc jak je wyregulować? ;) Do regulacji zaworów wystarczy zdjąć pokrywy zaworowe a to nie dużo roboty. Ja sam planuje robić tą regulację ale jakoś nie moge sie do tego przybrać :bigrazz: pzdr Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Do regulacji zaworów wystarczy zdjąć pokrywy zaworowe Ups.. no dobra. Aż tak się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.