Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

K&N'a nie wymieniasz tylko czyscisz.

wiec wydatek jest jednorazowy. Polecam.

Nie jezdzilem na zwyklym, wiec nie mam porownania jak zmiana wplywa na osiagi i spalanie, ale jakis wplyw na epwno jest, bo mam ciut inaczej gazniki ustawione niz serwisowka zaleca.

 

pozdr

okrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,że skoro musiałeś przestawiać gaźniki to i u mnie trzeba będzie przestawić wtrysk paliwa?

 

Myślę ,że przy następnym przeglądzie zafunduję mojemu bandycie taki filtr - tylko muszę zorientować się co do regulacji wtrysków.

:bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siema. Dawno tu nie zaglądałem, ale teraz mam pytanie techniczne.

Mam awarię tylnego amora. Tył siadł i gdy jadę z obciążeniem to opona obciera o błotnik.

Sprzęta mam z 97 roku (nakulane 64 t.km) i jak będę wymieniał to bez sensu szukać używanego amora z tego samego modelu, bo one się skończyły w 99 roku i nie wiadomo w jakim stanie bym dostał i ile by miał nakulane przebiegu taki amor.

Jeśli będę szukać używanego, to z młodszych modeli, z jakiegoś B650, roczniki coś około K8 i nowsze, bo wtedy są szanse, że taki amor jeszcze trochę posłuży.

Orientuje się ktoś czy amor z nowszych modeli 650 będzie pasować do starego B6? Albo ewentualnie co jeszcze może pasować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak jest w rzeczywistości to nie ma się nad czym zastanawiać - kupić i używać a do tego jeśli ma dodać parę kucyków to same plusy :-)

POZDRAWIAM i dzięki za odpowiedź. :notworthy:

 

Witam.

Filtr K&N i akcesoryjny wydech i wtrysk sam sié dostosuje.

Ale najlepiej przetnij kabelek od ECU pin30 i masz odblokowane pierwsze 3 biegi. Silnik kréci wtedy na 1,2,3 biegu do 9.500 obr/min.

Pozdro :buttrock:

Edytowane przez grzegorz9139
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a ja was zapraszam na www.polishbanditcrew.pl - aha i żeby nie było że jestem spamerem - dziorka miałem ponad 3 sezony i nast. też będzie dziorek. Służę wiedzą i doświadczeniem w tych motocyklach

 

Jestem tam jestem :icon_biggrin:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

podpisuje sie pod pytanie. Ostatnio zalozylem jakas chinska za 150zl, bylo fajnie, ale w tym sezonie zalozylem wsmacniana zarowwke H4 i widze ze szklo sie z czasem chyba lekko zmatowilo od srodka...

Komentarzy w stylu - po co zakladales mocniejsza zarowke - dziekuje, bo to pewnie od osob ktore nie jezdzily zbyt duzo ze zwykla H4 po nocy i nie maja porownania do tych drozszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o żarówkę to niestety nie unikniesz komplikacji zakładając mocniejsze. w poprzednim aucie właśnie stosowałem te lepsze - efekt był rewelacyjny, ale gdy w kolizji straciłem oba szkła to ujrzałem efekt działania mocniejszych żarówek - wypalone, stopione odblaski. nie wiem kupując droższą lampę unikniesz tego problemu.

 

Okrop a zakładałeś taką lampę z gładkim szkłem? można to jakoś spasować w mocowania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowalem lampe wrac z mocowaniami - ale ogolnie -liczy sie srednica lampy i bedzie pasowala.

Nie, nie zakladalem lampy z gladkim szklem.

Osobiscie uwazam ze orginalne lampy maja duzo lepsza jakosc od zamiennikow. Co potwierdza fakt ze wzmocnione zarowki w zr7 nie powodowaly matowienia szkla lampy, ani nie slyszalem o takich efektach w samochodach. Akurat wzmocnione zarowki posiadaja atest, wiec nie powinny przekraczac rowmiez norm cieplnych...

Nie powinny jest kluczowym slowem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie, ale mówię szczerze, że odblaski były stopione. dawniej w jakimś markecie kupowałem jakieś niebieskie żarówki, świeciły genialnie, białe światło i dużo lepsza widoczność. problem był jednak taki, że wytrzymywały równo 3 miesiące, każda jedna.

Edytowane przez radko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...