Okrop Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 K&N'a nie wymieniasz tylko czyscisz.wiec wydatek jest jednorazowy. Polecam.Nie jezdzilem na zwyklym, wiec nie mam porownania jak zmiana wplywa na osiagi i spalanie, ale jakis wplyw na epwno jest, bo mam ciut inaczej gazniki ustawione niz serwisowka zaleca. pozdrokrop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Rozumiem,że skoro musiałeś przestawiać gaźniki to i u mnie trzeba będzie przestawić wtrysk paliwa? Myślę ,że przy następnym przeglądzie zafunduję mojemu bandycie taki filtr - tylko muszę zorientować się co do regulacji wtrysków. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 z tego co wiem to wtrysk sam sie reguluje (czujniki skladu meiszanki czy jakies inne pierdolki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jeśli tak jest w rzeczywistości to nie ma się nad czym zastanawiać - kupić i używać a do tego jeśli ma dodać parę kucyków to same plusy :-) POZDRAWIAM i dzięki za odpowiedź. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Siema. Dawno tu nie zaglądałem, ale teraz mam pytanie techniczne.Mam awarię tylnego amora. Tył siadł i gdy jadę z obciążeniem to opona obciera o błotnik.Sprzęta mam z 97 roku (nakulane 64 t.km) i jak będę wymieniał to bez sensu szukać używanego amora z tego samego modelu, bo one się skończyły w 99 roku i nie wiadomo w jakim stanie bym dostał i ile by miał nakulane przebiegu taki amor. Jeśli będę szukać używanego, to z młodszych modeli, z jakiegoś B650, roczniki coś około K8 i nowsze, bo wtedy są szanse, że taki amor jeszcze trochę posłuży.Orientuje się ktoś czy amor z nowszych modeli 650 będzie pasować do starego B6? Albo ewentualnie co jeszcze może pasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Jeśli tak jest w rzeczywistości to nie ma się nad czym zastanawiać - kupić i używać a do tego jeśli ma dodać parę kucyków to same plusy :-) POZDRAWIAM i dzięki za odpowiedź. :notworthy: Witam.Filtr K&N i akcesoryjny wydech i wtrysk sam sié dostosuje.Ale najlepiej przetnij kabelek od ECU pin30 i masz odblokowane pierwsze 3 biegi. Silnik kréci wtedy na 1,2,3 biegu do 9.500 obr/min. Pozdro :buttrock: Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez grzegorz9139 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 A co dziewczynki na bandytach śpią? Powracam z za światów :icon_twisted: p 4 latach znów do B12 po ostatnim Buellu XB9S :ph34r: Ale coś tu w tym temacie ciszszsza. :unsure: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Ja rozważam sprzedaż, bo po 5 latach troche się... przyzwyczaiłem i przykro sie rozstawać. I tak biję sie z myślami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a ja was zapraszam na www.polishbanditcrew.pl - aha i żeby nie było że jestem spamerem - dziorka miałem ponad 3 sezony i nast. też będzie dziorek. Służę wiedzą i doświadczeniem w tych motocyklach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a ja was zapraszam na www.polishbanditcrew.pl - aha i żeby nie było że jestem spamerem - dziorka miałem ponad 3 sezony i nast. też będzie dziorek. Służę wiedzą i doświadczeniem w tych motocyklach Jestem tam jestem :icon_biggrin: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 witam,ostatni pękła mi lampa z przodu. nie wiem od czego bo bęknięcie jest przez całą szerokość szkła. I teraz czeka mnie wydatek i moje pytanie jaką lampę polecacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 podpisuje sie pod pytanie. Ostatnio zalozylem jakas chinska za 150zl, bylo fajnie, ale w tym sezonie zalozylem wsmacniana zarowwke H4 i widze ze szklo sie z czasem chyba lekko zmatowilo od srodka...Komentarzy w stylu - po co zakladales mocniejsza zarowke - dziekuje, bo to pewnie od osob ktore nie jezdzily zbyt duzo ze zwykla H4 po nocy i nie maja porownania do tych drozszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeśli chodzi o żarówkę to niestety nie unikniesz komplikacji zakładając mocniejsze. w poprzednim aucie właśnie stosowałem te lepsze - efekt był rewelacyjny, ale gdy w kolizji straciłem oba szkła to ujrzałem efekt działania mocniejszych żarówek - wypalone, stopione odblaski. nie wiem kupując droższą lampę unikniesz tego problemu. Okrop a zakładałeś taką lampę z gładkim szkłem? można to jakoś spasować w mocowania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja kupowalem lampe wrac z mocowaniami - ale ogolnie -liczy sie srednica lampy i bedzie pasowala.Nie, nie zakladalem lampy z gladkim szklem.Osobiscie uwazam ze orginalne lampy maja duzo lepsza jakosc od zamiennikow. Co potwierdza fakt ze wzmocnione zarowki w zr7 nie powodowaly matowienia szkla lampy, ani nie slyszalem o takich efektach w samochodach. Akurat wzmocnione zarowki posiadaja atest, wiec nie powinny przekraczac rowmiez norm cieplnych...Nie powinny jest kluczowym slowem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) no dokładnie, ale mówię szczerze, że odblaski były stopione. dawniej w jakimś markecie kupowałem jakieś niebieskie żarówki, świeciły genialnie, białe światło i dużo lepsza widoczność. problem był jednak taki, że wytrzymywały równo 3 miesiące, każda jedna. Edytowane 13 Października 2011 przez radko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.