Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, zrobię odskocznie od tej dyskusji...

 

Gdyby ktoś szukał porównania zwykłej szyby do turystycznej to wrzucam dwie fotki. Praktycznego zastosowania jeszcze do końca nie sprawdziłem, pogoda jest do dupy i o większym lataniu mogłem zapomnieć. Jakieś wrażenia opiszę później.

 

http://www.bikepics.com/pictures/1828972/

http://www.bikepics.com/pictures/1828974/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item817074943_suzuk...abs_bandit.html a ja poluję na wersję GT - tylko skurniak troszkę drogawy... :banghead:

 

Ale podoba mi się jak djabli!!!

Ps. Mojej Sylwi też ale cena za nowego jest trrroszkę za wysoka:-(

 

(zobaczymy - wg mnie ten czarny silniczek jest mrrrr - do tego jeszcze jakiś fajny wydech i ... cóż więcej chciec:-)

 

Tak dla porównania :icon_mrgreen: : http://moto.allegro.pl/item803766879_otomo...it_1250_sa.html

 

Ten tez mi się podoba - i jak ktoś ma już fundusze to polecam-przynajmniej sprawdzone moto :wink:

Właścicielem jest pewien TWARDZIEL :icon_razz:

 

POZDRAWIAM!!!

Edytowane przez przemek3578
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak dla porównania :icon_mrgreen: : http://moto.allegro.pl/item803766879_otomo...it_1250_sa.html

 

POZDRAWIAM!!!

 

Ale tutaj utargujesz, kupisz zestaw kufrów i jeszcze na wahę na cały sezon zostanie :biggrin:

 

Zakryty silnik w Bandziorze!? To wygląda jak jakiś Tofik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam koledzy !!!

Mam takie pytanko do tych co zakładali w swoich maszynach xenon. Zakładaliście normalną przetwornice która jest dość duża gabarytowo czy przetwornice slim? Rożnica wiadomo ze w gabarytach ale i w cenie :)

 

Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi zwykła. zamontowana pod lewym panelem w czaszy. Sprytnie się zmieściła, jedna strona ramki przykręcona do stelaża. wystarczający odstęp, więc temperatura krzywdy panelom nie zrobi.

 

 

Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k

6000K to kolor na jaki swieci (barwa swiatla wyrazona temperatura swiatla) a nie moc o ile sie nei myle.

 

Ja mam slim'a I jestem happy - duza pewnie tez by weszla, ale...

 

Xenon mam jedynie na jednej lampie - na dlugie nie potrzebuje - i jestem bardzo zadowolony - wreszcie cos widac w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6000K to kolor na jaki swieci (barwa swiatla wyrazona temperatura swiatla) a nie moc o ile sie nei myle.

 

Ja mam slim'a I jestem happy - duza pewnie tez by weszla, ale...

 

Xenon mam jedynie na jednej lampie - na dlugie nie potrzebuje - i jestem bardzo zadowolony - wreszcie cos widac w nocy.

Dokładnie tak, 6000K to temperatura barwowa.

 

Co do tej widoczności. Okrop, serio coś w końcu widać??? :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, 6000K to temperatura barwowa.

 

Co do tej widoczności. Okrop, serio coś w końcu widać??? :icon_eek:

 

 

Roznica jest spora - nie pamietam jaka ja mam barwe (cos miedzy 4000 a 5000) i zasieg - a co najwazniejsze doswietlenie pobocza (przy zakretach) jest duzo skuteczniejsze - tam gdzie mialem juz jedynie czesciowe doswietlenie od zwyklej lampy teraz nadal mam jasno. Al etez szczegolnie mokry asfalt w nocy dziwnie wyglada - jakby nie byl wogole oswietlony - ale to kwestia barwy, i nadal jesli cos na tym asfalcie ejst to widac to bardzo dobrze.

 

Aktualnie dlugie mam ustawione wysoko (zwykle nie xenon - kierowcy ciezarowek mrugaja czasem nawet) a xenon dobrze i skutecznie doswietla to co ponizej. Wiadomo bez dlugich na jakiejs drodze krajowej bezpieczna predkosc to cos kolo 70-80km/h, a z dlugimi spokojnie powyzej 100km/h z dobra widocznoscia.

 

Wczesniej na dlugich kolo 100 to byla jazda na granicy dla mnie, a na zwyklych to 50, a przy ostrym zakrecie to jeszcze wolniej aby cokolwiek bylo widac. Nie mowie ze snop swiatla na boki jest jakos duzo szerszy, ale wydaje mi sie ze poprostu w calym zakresie jest rownomiernie - mocno doswietlony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy !!!

Mam takie pytanko do tych co zakładali w swoich maszynach xenon. Zakładaliście normalną przetwornice która jest dość duża gabarytowo czy przetwornice slim? Rożnica wiadomo ze w gabarytach ale i w cenie :)

 

Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam :bigrazz:

 

Ja mam założoną normalną przetwornicę od zestawu sasmochodowego. Przykręcona w dołączonym uchwycie pod śrubę mocowania owiewki.

 

Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k

 

Generalnie każdy palnik ma moc ok. 35W. A to co jest istotne, jak zauważyli koledzy, to właśnie temperatura barwowa.

Z własnego doświadczenia mogę polecić 6000K na soczewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...