ruthi7 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Dobra, zrobię odskocznie od tej dyskusji... Gdyby ktoś szukał porównania zwykłej szyby do turystycznej to wrzucam dwie fotki. Praktycznego zastosowania jeszcze do końca nie sprawdziłem, pogoda jest do dupy i o większym lataniu mogłem zapomnieć. Jakieś wrażenia opiszę później. http://www.bikepics.com/pictures/1828972/ http://www.bikepics.com/pictures/1828974/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Powiem tak .... mam wyższą i jakoś wielkiej różnicy nie zauważyłem :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item817074943_suzuk...abs_bandit.html a ja poluję na wersję GT - tylko skurniak troszkę drogawy... :banghead: Ale podoba mi się jak djabli!!! Ps. Mojej Sylwi też ale cena za nowego jest trrroszkę za wysoka:-( (zobaczymy - wg mnie ten czarny silniczek jest mrrrr - do tego jeszcze jakiś fajny wydech i ... cóż więcej chciec:-) Tak dla porównania :icon_mrgreen: : http://moto.allegro.pl/item803766879_otomo...it_1250_sa.html Ten tez mi się podoba - i jak ktoś ma już fundusze to polecam-przynajmniej sprawdzone moto :wink: Właścicielem jest pewien TWARDZIEL :icon_razz: POZDRAWIAM!!! Edytowane 16 Listopada 2009 przez przemek3578 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YaroZS Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Tak dla porównania :icon_mrgreen: : http://moto.allegro.pl/item803766879_otomo...it_1250_sa.html POZDRAWIAM!!! Ale tutaj utargujesz, kupisz zestaw kufrów i jeszcze na wahę na cały sezon zostanie :biggrin: Zakryty silnik w Bandziorze!? To wygląda jak jakiś Tofik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Przemo ..... wygląda prawie tak samo jak Mój ...... wersja GT to nic innego jak osłona na silnik i zestaw kufrów :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Do wersji GT dorzucali jeszcze fabrycznie nawigacje Garmina, chyba jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzak Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam koledzy !!! Mam takie pytanko do tych co zakładali w swoich maszynach xenon. Zakładaliście normalną przetwornice która jest dość duża gabarytowo czy przetwornice slim? Rożnica wiadomo ze w gabarytach ale i w cenie :) Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 U mnie siedzi zwykła. zamontowana pod lewym panelem w czaszy. Sprytnie się zmieściła, jedna strona ramki przykręcona do stelaża. wystarczający odstęp, więc temperatura krzywdy panelom nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzak Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 U mnie siedzi zwykła. zamontowana pod lewym panelem w czaszy. Sprytnie się zmieściła, jedna strona ramki przykręcona do stelaża. wystarczający odstęp, więc temperatura krzywdy panelom nie zrobi. Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k 6000K to kolor na jaki swieci (barwa swiatla wyrazona temperatura swiatla) a nie moc o ile sie nei myle. Ja mam slim'a I jestem happy - duza pewnie tez by weszla, ale... Xenon mam jedynie na jednej lampie - na dlugie nie potrzebuje - i jestem bardzo zadowolony - wreszcie cos widac w nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 6000K to kolor na jaki swieci (barwa swiatla wyrazona temperatura swiatla) a nie moc o ile sie nei myle. Ja mam slim'a I jestem happy - duza pewnie tez by weszla, ale... Xenon mam jedynie na jednej lampie - na dlugie nie potrzebuje - i jestem bardzo zadowolony - wreszcie cos widac w nocy. Dokładnie tak, 6000K to temperatura barwowa. Co do tej widoczności. Okrop, serio coś w końcu widać??? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Dokładnie tak, 6000K to temperatura barwowa. Co do tej widoczności. Okrop, serio coś w końcu widać??? :icon_eek: Roznica jest spora - nie pamietam jaka ja mam barwe (cos miedzy 4000 a 5000) i zasieg - a co najwazniejsze doswietlenie pobocza (przy zakretach) jest duzo skuteczniejsze - tam gdzie mialem juz jedynie czesciowe doswietlenie od zwyklej lampy teraz nadal mam jasno. Al etez szczegolnie mokry asfalt w nocy dziwnie wyglada - jakby nie byl wogole oswietlony - ale to kwestia barwy, i nadal jesli cos na tym asfalcie ejst to widac to bardzo dobrze. Aktualnie dlugie mam ustawione wysoko (zwykle nie xenon - kierowcy ciezarowek mrugaja czasem nawet) a xenon dobrze i skutecznie doswietla to co ponizej. Wiadomo bez dlugich na jakiejs drodze krajowej bezpieczna predkosc to cos kolo 70-80km/h, a z dlugimi spokojnie powyzej 100km/h z dobra widocznoscia. Wczesniej na dlugich kolo 100 to byla jazda na granicy dla mnie, a na zwyklych to 50, a przy ostrym zakrecie to jeszcze wolniej aby cokolwiek bylo widac. Nie mowie ze snop swiatla na boki jest jakos duzo szerszy, ale wydaje mi sie ze poprostu w calym zakresie jest rownomiernie - mocno doswietlony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziqz-tr Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam koledzy !!! Mam takie pytanko do tych co zakładali w swoich maszynach xenon. Zakładaliście normalną przetwornice która jest dość duża gabarytowo czy przetwornice slim? Rożnica wiadomo ze w gabarytach ale i w cenie :) Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam :bigrazz: Ja mam założoną normalną przetwornicę od zestawu sasmochodowego. Przykręcona w dołączonym uchwycie pod śrubę mocowania owiewki. Skoro da radę zwykłą przetwornice schować to chyba sie na nią skusze? Zapytam jeszcze jakiej mocy masz żarnik u siebie? I jaki efekt ? Ja myślałem nad 6000k Generalnie każdy palnik ma moc ok. 35W. A to co jest istotne, jak zauważyli koledzy, to właśnie temperatura barwowa. Z własnego doświadczenia mogę polecić 6000K na soczewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobero Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam.Posiadam B6 03r.Chcę wyjąć db killera,ale nie wiem czy jest to w ogóle możliwe.Nie ma żadnej śrubki ani nic.Na siłę nawet nie drgnie.Wydech jest oryginalny.Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 W oryginalnym wydechu nie ma takiej opcji. ;) A szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.