Okrop Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 to oczywiste a jeśli stan techniczny jest zbliżony w obu motocyklach? lepiej jak ma mniej przejechane czy lepiej jak jest młodszy? jesli to by bylo takie oczywiste, to ten z lepszym parametrem bylby drozszy :P przebieg nie koniecznie musi byc orginalny - w zadnym z porownywanych. Nie wiem czy mowisz o roznicy w roczniku 1 roku czy 5 lat. 1 rok czy 2 nie robia takiej roznicy jesli nie bylo zmian w modelu, i wtedy mozna brac z mniejszym przebiegiem jesli wydaje sie byc prawdziwy. Ja jednak skupilbym sie na detalach w stanie technicznym pewnie o ile roznice w przebiegu nie wynosza 50 Kkm (ale pamietaj ze ten z przebiegiem 6KKm moze miec prawdziwszy i mniejszy przebieg od tego wystawionego z 30 czy 40 Kkm) W tej kwestii nie ma zlotych rad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Niestety jak widzisz kryteria wyboru, zakupu motocykla nie są takie łatwe. Jest cała masa czynników potwierdzająca słuszność tego a nie innego wyboru. Czy masz pewność co do przebiegu? Od kogo kupujesz? Ilu właścicieli? Import czy krajowy? Jak serwisowany? Jak eksploatowany?Kurcze no pewnie jeszcze każdy z Was mógłby dopisać kilka powodów. Ja obstaje przy swoim. Stan techniczny przede wszystkim. Reszta to osobiste preferencje. Czy wolisz jeździć nowszym sprzetem z kilkudziesięciotysięcznym przebiegiem czy deko starszym z małym, pewnym przebiegiem. Wybór zawsze należy do Ciebie. Nikt tego za Ciebie nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziqz-tr Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ksenon też nie zawsze pomaga. W zasadzie nikt mi nie zademonstrował jego wyższości nad standartem. Chętnie porównam w nocy. Jeśli chcesz to mogę Ci zademonstrować jak wygląda ksenon w B6S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jeśli chcesz to mogę Ci zademonstrować jak wygląda ksenon w B6S Bardzo chętnie. Bedzie jakis spot to wpadaj. Obserwuj temat spotkanie w 2oo. Lookne jak to sobie wmontowałeś :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biscuit Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Koleżanki i Koledzy na Banditach, zerknijcie, proszę, na poniższy temat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=119224 Z góry dzieki bisc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jak masz niedaleko to jedź chłopie z jakimś znajomym mechanikiem albo umów się na mieście i pojedź do autoryzowanego serwisu. Zapłacisz pare stówek ale bedzie pewność. Troche życia i zdecydowanych działań Panowie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Rok produkcji 2003 .... data rejestracji 2005 .... może chodziło o pierwszą rejestracje PL ..... ale 8500 km w 4 lata to jakaś lipa .......... jak Cie interesuje sprzęt to do Serwisu i niech sprawdzą co i jak :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Możecie mi doradzić gdzie najlepiej umiejscowić gniazdo zaplaniczki w Bandziorze z owiewką? Wygląda ono tak Po zamontowaniu zamierzam wetknąć w nie ładowarke samochodową usb, która będzie wystawać +- 5-6cm ponad gniazdo, i zlokalizowana musi być w okolicach kierownicy. Wolałbym żeby odbyło się do bezinwazyjnie dla motocykla, najlepiej przy użyciu zipów. Czekam na sugestie. Dzięki i pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam ekipe Bandziorow :notworthy: Mam pytanko: aby odkrecic filtr oleju w B12 trzeba demontowac kolanka wydechu czy nie?? Jest tam dosyc ciasno ale wydaje mi sie ze da rady bez odkrecania, myle sie czy nie?? :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Po co, filtr powinieneś odkręcić i przykręcić ręką, do czego masz jako taki dostęp. Yoasarian, takie gniazdo zamontuj w owiewce (czarny element po lewej/prawej stronie). Inwazja żadna, kolor ten sam, a potencjalny kupiec nie zbije Ci z tego powodu z ceny, w końcu robisz mu dobrze ;) Pamiętaj tylko o bezpieczniku!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 jakie przebiegi robi B12 aby powiedziec ze silnik jest zdrowy ? 200 tys da rade ? Jakie ma slebe punkty , na ktore nalezy zwracac uwage ?. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyga Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 przedni blotnik w bandziorze z 2000r a bandit z 2006r. czy bedzie pasowal blotnik z poprzedniego modelu? z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Nie no panowie, fajne te nasze banditki, podobno tak brzydkie że aż piękne, ale juz zdzierżyć na dziurach nie moge. Cos mi w owiewce na dziurach tłucze tak że szału dostaje. Dźwięk w stylu... śrubki walającej sie gdzieś po owiewce? Zdejmowalem wszystko 2 razy, podejrzewałem ramkę w lampie ale to nie to raczej. Mogę walić w owiewkę ręką i nic nie słychać, a zjade z asfaltu i wszystko od nowa. Mieliście coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Nie no panowie, fajne te nasze banditki, podobno tak brzydkie że aż piękne, ale juz zdzierżyć na dziurach nie moge. Cos mi w owiewce na dziurach tłucze tak że szału dostaje. Dźwięk w stylu... śrubki walającej sie gdzieś po owiewce? Zdejmowalem wszystko 2 razy, podejrzewałem ramkę w lampie ale to nie to raczej. Mogę walić w owiewkę ręką i nic nie słychać, a zjade z asfaltu i wszystko od nowa. Mieliście coś podobnego? Do jazdy w terenie kup sobie jakiegoś Crosa lbo Enduro :wink: Mi tam nic nie stuka ....... :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 U mnie też nie.. Adam, a może odkręciła Ci się śrubka trzymająca oprawkę żarówki w którymś z kierunków i to ona grzechocze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.