Louis3 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 witam, czy lata ktos na dyno jetach??i jak sie sprawuja w bandicie jaka jest roznica mocy?? u mnie po zalozeniu przelotowej koncowy i pipercross-a wyczulem nieznaczy spadek mocy w dole i wolniejsza reakcje na gaz, do tego strzelanie w puche po odpuszczenie gazu. planuje zakup jetow stage 1 i dograniu ich na hamowni.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam wszystkich,widzę, że przez weekend forum lekko zamarło. piszę bo chciałbym jeszcze pociągnąć temat mojego wzrostu i doboru motocykla dla mnie (wiem, że to nudne ale wpadł mi jeszcze jeden pomysł do głowy i jestem ciekaw co o nim sądzicie.Mianowicie zacząłem się zastanawiać czy możliwe i jest i czy efektywne by było podniesienie lekko na zawieszeniu tyłu motocykla, przez co zwiększyła by się wysokość kanapy. załóżmy podniesienie o jakieś 3 cm. oczywiście przy tym rozwiązaniu trzeba by pokombinować jeszcze z podnóżkami żeby je opuścić ale wydaje mi się, że taki zabieg wart byłby zachodu, bo nie ukrywam że będąc na Nowym Świecie Motocykli w ostatni weekend napatrzyłem się na bandity 650s i są cholernie fajne!!! Z góry dzięki za jakieś sugestie i obiecuję, że już więcej nie będę Was zamęczał moim problemem java script:emoticon(':)', 'smid_28'):) pozdrawiam Metiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu wlkp Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam wszystkich,widzę, że przez weekend forum lekko zamarło. piszę bo chciałbym jeszcze pociągnąć temat mojego wzrostu i doboru motocykla dla mnie (wiem, że to nudne ale wpadł mi jeszcze jeden pomysł do głowy i jestem ciekaw co o nim sądzicie.Mianowicie zacząłem się zastanawiać czy możliwe i jest i czy efektywne by było podniesienie lekko na zawieszeniu tyłu motocykla, przez co zwiększyła by się wysokość kanapy. załóżmy podniesienie o jakieś 3 cm. oczywiście przy tym rozwiązaniu trzeba by pokombinować jeszcze z podnóżkami żeby je opuścić ale wydaje mi się, że taki zabieg wart byłby zachodu, bo nie ukrywam że będąc na Nowym Świecie Motocykli w ostatni weekend napatrzyłem się na bandity 650s i są cholernie fajne!!! Z góry dzięki za jakieś sugestie i obiecuję, że już więcej nie będę Was zamęczał moim problemem java script:emoticon(':biggrin:', 'smid_28');) pozdrawiam Metiu Cześć,Tył mojego Bandziora został podwyższony przez poprzedniego właściciela (jeszcze w Niemczech). Wygląda to bardzo fajnie dlatego postanowiłem go tak zostawić chociaż na początku wydawało mi się, że siedzenie jest trochę za wysoko jak na mój wzrost. Z podnóżkami jednak nikt nic nie kombinował.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chmiell Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Ja mam Instrukcje po polsku :P p.s. Udajcie do najbliższego ASO i możecie tam zamówić i zakupić takową :banghead: Jak ktoś z Warszwy to polecam udac się do Suzuki Motor Poland i tam "Zanabyć" lub po prostu ładnie poprosić :-) jak mają to dają - ja do swojego dostałęm w "gratisie" :clap: za co wielkie podziękowania :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam kolegów! Wczoraj nabyłem droga kupna Bandita 1200S z roku 2000. Przesiadłszy się po dwóch sezonach z małego Diversiona (wcześniej 3 sezony na ETZ250) stwierdzić muszę, ze to jest motocykl prawie bez wad ;-) Myślałem, że pić będzie jak smok, a tu spalanie w drodze z Wawy za żoną w puszce (czyli przelotowa 90-110) - 4,95 litra na 100 km :( Wady ma trzy - jak dla mnie typowego turysty - ciut za twarde zawieszenie i ciut za wysoko podnóżki dla pasażera. Do tego naprawdę kiepskie, mimo soczewek, światła, szczególnie drogowe - prawie nie widać efektu świecenia tej drugiej żarówki. Reszta naprawdę super - uciąg godny lokomotywy, pewne prowadzenie, mocne hamulce, świetnie wyważony motocykl i bardzo poręczny mimo sporej pojemności, wcale nie ciężki, jak gdzieś tam czytałem.Przy okazji prośba - możecie polecić jakieś forum czy strony z manualami choćby jak poprawić światła. I nurtujące mnie pytanie - czy z tej samej generacji Bandita 600 pasować będą stelaże do dużego GSFa?Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witamy wśród Bandytów :D Stelaże będą pasować bo ta sama rama więc bez problemów ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Przy okazji prośba - możecie polecić jakieś forum czy strony z manualami choćby jak poprawić światła. Lekarstwem (jedynym) jest założenie xenonów. Ja to bede robił w długie jesienne wieczory. Co do stelaża to bez problemu.Pozdro i witamy wśród LosBanditos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Ja polecam ksenony. Mam założone i patrząc na swiatło Banditów w Borkach wnioskuję że mam kilka razy lepsze światła niż oni... Mimo chałupniczego wykonania :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suniok Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam wszystkich, Od dawna przymierzam sie do b12s w roczniku ok. 2001 i kolo zimy zamierzam go kupic. Mam pytanko: czy jest ktos w Łodzi, kto takim jezdzi (pewnie tak, bo widziałem) i poświęciłby mi dosłownie 5 min... Chciałbym się przysiąść, oczywiście o jezdzie nie ma mowy..., zamienić dwa słowa. Mogę dojechać w każde miejsce w Łodzi. PozdrawiamJarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibibyk Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Koledzyja swojego chciałem sprzedać żeby żona nie mówiła, że nie chce dlatego cena pow 16 tyś za sprzęt z 2003 rokuW trakcie ogłoszeń zaliczyłem glebę i stan mojego sprzęta uległ zmianie więc i spadł jego wartość, dlatego tym bardziej nie było chętnych, dzisiaj czuję do niego wielki sentyment (chociaż znów wystawiłem go na allegro) to myślę że zostanie w moim garażu.Pokazał mi, że jest do mnie podobny, stanowczy i zdecydowany, a może moje umiejętności zawiodły?Dzisiaj wiem że to sprzęt dla mnie, chociaż wolałbym B12, to moje B6 też jest cudowne i będę go dopieszczał.Najważniejszy zakup w okresie zimowym jaki planuje to gmole, żeby trochę sie zabezpieczyć przed niespodziewanymi sytuacjami. Polecam wszystkim ten sprzęt jako moto dla początkujących, acz mających co nieco oleju w głowie, to mój pierwszy sprzęt po jawie 350 jaką jeździłem na kursie prawa jazdy, a między czasie jawa 50 i wsk 175 sporadycznie na wsi u rodziny.Pisze bo o motorze marzyłem 20 lat i dzisiaj te marzenia się spełniły i jestem bardzo szczęśliwy.Pamiętajcie żeby mieć szacunek do swojej maszyny i oczy i uszy szeroko otwarte.Szerokiej drogi BANDITOWCY...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam kolegów! Wczoraj nabyłem droga kupna Bandita 1200S z roku 2000. (...)Przy okazji prośba - możecie polecić jakieś forum czy strony z manualami choćby jak poprawić światła. I nurtujące mnie pytanie - czy z tej samej generacji Bandita 600 pasować będą stelaże do dużego GSFa?Pozdrówki Witam nowego kolegę! ze stron z manualami mogę polecić http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual jak przebrniesz przez cyrylicę to dalej dasz radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 witam,małe pytanko jako że trochę na rynku mnie nie było, jestem bardzo zainteresowany b6, oczywiscie najmłodszy rocznik jaki jest możliwy ale tak naprawdę na zakup mogę przeznaczyć około 7 tys.czy kupować w kraju czy opłaca się sprowadzić z zagranicy(dokładniej z francji) + rejestracja + koszt podróży i na tym jeszcze zaoszczędzić? czy przy tej cenie nie ma sensu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (...) na zakup mogę przeznaczyć około 7 tys. Za 7 tyś. możesz kupić coś z roku '96, na młodsze modele nie masz co liczyć, chyba że skasowany po wypadku i drugie tyle chcesz włożyć zanim stanie na dwóch kołach. A we Francji to nie wiem po ile mogą chodzić. Daj jakieś konkretne ogłoszenie, zorientuj się ile kosztuje tłumaczenie papierów + rejestracja (czy co tam trzeba z tych formalności) to będziemy radzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 z tego co wiem, nie ma już takich okazji za granicą jak kiedyś. Żeby tanio kupić, to trzeba sprowadzić/kupić szlifowanego i go zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 z tego co wiem, nie ma już takich okazji za granicą jak kiedyś. Żeby tanio kupić, to trzeba sprowadzić/kupić szlifowanego i go zrobić.Nie tak do końca, są okazje ale trzeba znać kogoś kto zajmuje sie tym. Śmiga tam na miejsce, mieszka u swojej rodziny, kupuje lokalne Gazetki i wertuje ogłoszenia prywatne :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.