Arcer Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ciekawi mnie jedna rzecz, bo Twój GPZ jest z 1994 roku czyli już ten po odmłodzeniu ale te z '94 różnią sie jeszcze od tych z '95 , mianowicie w 1995 16 calowe tylne koło zastąpiono 17 calowym szerszym o wymiarach 130/70 , sprawdź czy masz tak Co najśmieszniejsze, mam z tyłu koło 17" (dlaczego, nie mam pojęcia), ale oponę z tyłu mam szerszą od oryginału, tj. 150/70. Przód jest standardowy, więc drogomierz raczej nie przekłamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Na chwile obecna bede sie decydowal rowniez na GPZ z tym ze jesli spotkam godna uwagi oferte innej 500ty np cb lub er5 to tez sie bede zastanawial :crossy: i moim zdaniem dobrze kombinujesz, jesli kupisz GPZ to na pewno bedziesz zadowolony (chyba ze trafisz na mine) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinyl Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Mam takie pytanko: w którym roku GPZ przestal byc produkowany ? Bo jak bede kupowal to chce jak najnowszego [i tak jest tani, za 8 k mozna kupic z 2002 na allegro, tylko nie wiem czy to ostatni najnowszy, czy sa jeszcze nowsze] ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawka87 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Nie wiem jak to się tyczy rynku europejskiego bo niewątpliwie w katalogach ofert Kawasaki nie spotkałem Kawasaki GPZ 500 S ale na rynku amerykańskim na pewno jest produkowany na bieżąco :D pod nazwą EX 500 http://moto.allegro.pl/item314354523_2007_...inja_ex500.html Kawasaki EX 500 czyli amerykańska wersja europejskiego GPZ :bigrazz: Edytowane 18 Lutego 2008 przez Pawka87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Nie wierz w cuda, nie ma czegoś takiego jak okazja (no może sporadycznie się trafiają), a na dodatek moto jest od handlarza. Dzisiaj oglądałem na TVN Turbo jak gość kupił śliczną hondzie (bodajże V coś tam 800, czy jakoś tak) w komisie. Jak ją pokazali no to normalnie cudo. Ale jak się potem okazało główka ramy poszła i w ogóle moto krzywy, normalnie katastrofa. Chociaż przy kupnie miał pomocnika to i tak wpadł. Normalnie wielkie g**no kupił. A wielka szkoda bo moto pięknie sie prezentował. Gość napisał o tym na forum miłośników hondy no i jakiś prawnik zaoferował mu pomoc, no i teraz chyba się procesuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinyl Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 No trzeba uwazac, dobrze ze ja dopiero za 3-4 miechy kupuje moto ;/ i nie musze tak o tym teraz myslec, a znajac moje szczescie pewnie i tak wpadne, dlatego tak bardzo chcialbym nowke, ze jestem wstanie nawet zamienic gpz500 na jakiegos rometa 250 z assistance i 2 lata gw :) Ale mniejsza z tym, czekam na odp, tj do ktorego gpz byl produkowany i sprzedawany w PL. Czy np jest szansa ze za pol roku beda na rynku uzywki do kupna od 1szego wlasciciela ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawka87 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 W Europie GPZ były produkowane do 2003 roku, w 2003 roku wyszła ostatnia seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom_Trn Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 i moim zdaniem dobrze kombinujesz, jesli kupisz GPZ to na pewno bedziesz zadowolony (chyba ze trafisz na mine)hehe Adel nie strasz chlopaków :icon_mrgreen: nie no w sumie GPZ dobry zakup jesli chodzi rowniez o wczesniejsze pytanie czy bedzie mozna trafic na 1-wszego kupca mysle ze tak... w sumie motocykl z przeszloscia i bardzo fajnei się nim jezdzi czesci dostepne w sumie jesli chodzi o zakup to naprawde bardzo udany :bigrazz: polecam jesli tego oczekujesz od swojego przyszłego nabytku :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Mam pytanko , czy przy wymianie świec w GPZ trzeba ściągać bak ? Da rade sięgnąć je bez rozbierania czego kolwiek ? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Właśnie nie pamiętam czy przypadkiem nie trzeba ściągać. Mój na regulacji był u mechaniora i on tam wszystko wymieniał także dlatego nie wiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 jak masz palce gibkie jak człowiek- guma i bardzo dobre narzędzia to zrobisz to ale po co ??? akurat zdjęcie baku w gpz to o ile dobrze pamietam odkręcenie 2 śrubek i odpięcie 2 wężyków (no dobra wygodniej jest jeszcze odkręcić kolejne 2 które trzymają boczne plastiki ele to i tak "OGROMNA" :icon_twisted: robota ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Mam pytanko , czy przy wymianie świec w GPZ trzeba ściągać bak ? Da rade sięgnąć je bez rozbierania czego kolwiek ? :notworthy: Nie, nie da rady. Musisz uważać, żeby uchwytami od baku jak go będziesz wcyiągał nie podrapać bocznych owiewek. Reszta tak jak kiler napisał, odpiecię wężyków i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam ponownie Motocyklistów na forum :lalag: Jest jedna rzecz która mnie denerwuje w GPZ , mianowicie lusterka :biggrin: ,zbyt krótkie wysięgniki , nawet jeśli jade w kombinezonie to i tak nie widze nic z tyłu. Jak Wy sobie radzicie z tym problemem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam ponownie Motocyklistów na forum ;) Jest jedna rzecz która mnie denerwuje w GPZ , mianowicie lusterka :evil: ,zbyt krótkie wysięgniki , nawet jeśli jade w kombinezonie to i tak nie widze nic z tyłu. Jak Wy sobie radzicie z tym problemem ? W GPZ jeszcze nie jest aż tak najgorzej, w CBR tyle samo widzę jeśli nie mniej a na GSXF to już w ogóle się musiałem gimnastykować żeby coś zobaczyć. Poprostu musisz wyregulować lustarka najlepiej jak się da i jakoś sobie z tym radzić, motocykl to nie samochód i wtym przypadku to jest wada:P Ja poprostu się przyzwyczaiłem tzn wyregulowałem najlepiej jak mogłem te lusterka i obierałem taki tor jazdy żeby wszystko widzieć tzn jadąc przy prawej krawędzi jezdni w lewym lusterku widzialem co sie dzieje za mną a jadąc przy osi jedni w prawym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja rowniez gdy zakupilem gpz-ta mialem problem z lusterkami. po optymalnym ustawieniu i przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow przyzwyczaisz sie. mnie w gpzcie wkurzala inna rzecz. otoz gdy mi sie maszynka dusila i nie przelaczylem blyskawicznie kraniku w pozycje rezerwy to mi sie zalewal i wacha leciala wezykiem. musialem go trzymac na wysokich obrotach to wtedy chodzil na wszystkich garach a tak to na jednym.(druga metoda podkrecalem srubke od wolnych obrotow dosc solidnie tak zeby obroty na biegu jalowym utrzymywaly sie w granicach 5 tys wtedy bylo ok) po przejechaniu kilunastu km wszystko wracalo do normy. synchronizacja i regulacja gaznikow nic nie daly. ot taka dziwna przypadlosc mej bylej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.