Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

sugerujesz, zeby ich gdzies podkablowac ;) wtedy nawet juz z pieciotygodniowym opoznieniem nie bedzie czesci gdzie kupic...

No fakt, podkablowanie mogłoby przynieść nieprzewidziane efekty :):)

Ale ja nic takiego nie sugerowałem...

jeszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ukazał się kolejny test Sprinta - tym razem w ŚM po 30 kkm. Chociaż mój tekst był gotowy już od trzech miesięcy (niestety zabrakło zdjęć), tym razem Tomek Woźniakowski mnie ubiegł - może to i dobrze, bo nakręcił nieco więcej kilometrów. W tekście nie pominął niczego istotnego, nawet więcej, bo mógł porównać modele 2006 i 2008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukazał się kolejny test Sprinta - tym razem w ŚM po 30 kkm. Chociaż mój tekst był gotowy już od trzech miesięcy (niestety zabrakło zdjęć), tym razem Tomek Woźniakowski mnie ubiegł - może to i dobrze, bo nakręcił nieco więcej kilometrów. W tekście nie pominął niczego istotnego, nawet więcej, bo mógł porównać modele 2006 i 2008.

 

No to trzeba kupić i przeczytać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanko jeśli można.

W omawianym teście jest wzmianka, że na stronach triumpha można znaleźć informację czy dany egzemplarz podlega akcji nawrotowej (serwisowej). Przypuszczam, że trzeba gdzieś wprowadzić numer ramy. Jednak nie udalo mi się znaleźć tego ani na polskiej, ani na angielskiej wersji strony. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie to się sprawdza?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jeśli można.

W omawianym teście jest wzmianka, że na stronach triumpha można znaleźć informację czy dany egzemplarz podlega akcji nawrotowej (serwisowej). Przypuszczam, że trzeba gdzieś wprowadzić numer ramy. Jednak nie udalo mi się znaleźć tego ani na polskiej, ani na angielskiej wersji strony. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie to się sprawdza?

 

Pozdrawiam

Nie spotkałem się z tym na żadnej stronie Triumph'a (nie wpadło mi w oczy). Jeżeli jednak zadzwonisz do serwisu, to na pewno dostaniesz taką informację, oni wiedza gdzie i jak tego szukać. Może podzielą się tą wiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytałem drogą mailową o tę kwestię firmę inter cars, do której należy liberty i.... czekam na odpowiedź dobre 3-4 tygodnie :):)

Stąd właśnie moje pytanie do Was :)

No cóż, skoro nie odpisują to sobie do nich zadzwonię :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i tak jak myślałem, odpowiedzi na maila żadnej. Poszedłem więc za ciosem i zadzwoniłem do serwisu... Nie spytano mnie o numer ramy a jedynie o rocznik i informacja pana na pytanie o akcje serwisowe była taka:

" eeee noooo chyba coś z nimi było, niech pan przywiezie ale z miesiąc bedzie u nas musiał postać"

 

Zawiozę więc zaraz jak będę mógł :)

 

Pozdrawiam

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Właśnie stałem się posiadaczem STka. Powiedzcie mi jak sprawdzać przebieg albo więcej jak obsługiwać trzy magiczne guziczki.

Czy triumph nie lubi zimna ? w moim garażu jest około +2 stopni. Nie mogę go zapalić. Jak udaje się to gadają tylko 2 gary ? Czy ktoś może mi pomóc. Może jakieś ręczne ssanie ? Wiem że w tym modelu z wtryskiem nie powinno być takich patentów.

Triumph Sprint ST 1050 2007r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Właśnie stałem się posiadaczem STka. Powiedzcie mi jak sprawdzać przebieg albo więcej jak obsługiwać trzy magiczne guziczki.

Czy triumph nie lubi zimna ? w moim garażu jest około +2 stopni. Nie mogę go zapalić. Jak udaje się to gadają tylko 2 gary ? Czy ktoś może mi pomóc. Może jakieś ręczne ssanie ? Wiem że w tym modelu z wtryskiem nie powinno być takich patentów.

Triumph Sprint ST 1050 2007r.

Hi, nie wiem jak ST, używam daytony. Fakt, po postoju w nizszych temperaturach, szczególnie minusowych triumph odpala trochę gorzej. Przetestowałem to osobiście na moim egzemplarzu. Najpierw moto stało kilka dni w nieogrzewanym garażu, później wstawiłem do pomieszczenia ogrzewanego z temp. ok 15 st. W obu przypadkach moto odpala bez najmniejszego problemu, jednak w przypadku temperatury otoczenia poniżej zera muszę przytrzymać rozrusznik przez kilka sekund. Przy temperaturach dodatnich odpalam bezproblemowo w ciągu 1-2 sekund po naciśnięciu startera. Honda RR, którą mam w też w nieogrzewanym garażu odpala lepiej. Jednak w sumie triumph ma więcej zalet niż japończyk - to moje osobiste zdanie. Nie przejmował bym się gorszym odpalaniem moto po dłuższym postoju w temperaturach ujemnych, jednak o ile silnik przerywa, nierówno pali czy też pracują tylko 2 z trzech cylindrów to już problem i trzeba sie tym zająć.

Pozdrowienia, czekamy na wiosnę. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się że pali tylko jeden cylinder. Czy jest możliwe żeby przy słabym aku 2 cylindry zalały świeczki. Jeżeli tak, to co mam się dobierać do świec zapłonowych. Czy one są pod bakiem ? Czy dogrzać do zostawić żeby postał i odpali ?

Już nie mogę się doczekać jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymiana świec to trochę grzebania - trzeba zdjąć i poodłączać zbiornik, obudowę filtra powietrza i dopiero pod tym znajdują się świece. W zasadzie przy tych objawach (nie wiem kto tym moto jeżdził poprzednio, ile przejechał i jak o to dbał) polecałbym dobrego machanika od triumpha. No ale świece można wymienić samemu. Tylko co zrobisz o ile okaże się, że dalej jest coś nie tak ? Nie wiem gdzie kupiłeś i od kogo motocykl. Czy przy zakupie st odpalał i pracował normalnie ??? I tak jestem zdania, że kupując motocykl z drugiej ręki (szczególnie przy "super okazjach" "igłach" itd) motocykl powinien przejść przez pełen serwis i to najlepiej u mechanika znającego triumpha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Już jest ok. Przed zakupem moto jeździło ok. Ale przed załadunkiem stał na mrozie przez 2h po czym gość chciał go odpalić żeby wjechać na busa i bateria była chyba za słaba że zakręcił ze trzy razy i nie odpalił. Zalał świece po prostu. Po naładowaniu aku moto odpalało na jeden cylinder. Dałem mu trochę czasu, po czym na tym jednym odpalonym chwilę podtrzymałem i odpaliły pozostałe.

 

Proszę polecić dobrego mechanika w okolicach Opola, Wrocławia.

Chcę być dobrze przygotowany do sezonu.

 

Proszę jeszcze info jak obsługiwać komputer i jak sprawdzić przebieg ?

ODO ? to jest przebieg total ? chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...